Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אחותי משתתפת במיס ישראל 2010


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב חברה למי שבא לעזור תשלחו את הסיפרה 9 למספר 5060. ככה תצביעו בישביל אחותי. ניתן לשלוח עד 20 הודעות כאלה. הטקס ב8 במרץ! הודעה עולה שקל, נתחשבן אחרי זה :-)

בטקס עצמו, אחרי שרק 8 בנות עוברות הלאה, ניתן עוד פעם לשלוח 20 הודעות. זאת אומרת שההודעות ששולחים עכשיו זה יקבע מי הן ה8 שיעברו הלאה ובטקס ניתן לשלוח עוד הודעות בישביל לקבוע מי הזוכה הסופית. סך הכל ניתן לשלוח 40 הודעות. לא מאמין שמישהו יעשה את זה חוץ ממני ומהקרובים ביותר אליה אבל גם מי שישלח הודעה בודדת יעזור.

תודה!!!:-D:-)

  • תגובות 119
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הכול SMSים היום. :shock: רוקדים עם כוכבים גם כוכב נולד,האח הגדול וגם עכשיו גם מלכת היופי.:lol:

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
ההיא רוצה ללכת לטכניון למדעי המחשב

 

גם יפה גם אופה, אם היא תצטרך עזרה במדמ"ח בטכניון, אתה יודע למי לפנות ;)

ועם יופי כזה, יש מצב שהם יתנו לה הקלות בקבלה רק כדי לשפר את המצב העגום אצלנו...

 

 

המון בהצלחה! יש לה סיכויים לא רעים בכלל.

פורסם

תודה תודה :-)

לקחתי לתשומת לבי.

בכל מקרה כבר אמרתי לה שגם אם היא לא זוכה אין לה מה להתבאס כי היא הגיעה לתחרות שזה כבר מכובד. ואם היא תתבאס אני עולה לבמה בטקס ועושה לה פאדיחות, אז לא כדי לה:lol:

ונהגת שודים, שיהיה לה בהצלחה:mm_yeah:

פורסם

כשהבוס שלך בעבודה יהיה האבא של הנערה שמשתתפת גם אתה לא תבחר במשהוא אחר.

:wink:

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אם הבוס שלך בעבודה שהוא במקרה האבא של הנערה שמשתתפת בתחרות,בודק לך את ההודעות היוצאות בפלאפון..

אני חושב שהבעיה שלך יותר גדולה מלמי תצביעי:?.

:wink:

פורסם

אל תהיו קמצנים ותשלחו הודעת סמס:lol: , כשהיא תגיע לגמר (ב"ה) היא תמסור ד"ש לכל חברי ה.CF שעזרו לה :wink:

מקסימום הוא יביא לנו סיבוב על ה BMW שלו :D

 

שיהיה לה בהצלחה!

פורסם

סיבוב בבמוו שלי דומה לסיבוב בקארטינג בכביש עפר. לא סתם אני נוסע בא פעם בשבוע:lol:

ואני אגיד לה להגיד מילה טובה כמובן ...אם היא תזכה:-D

פורסם
ליטל, עם כל הכבוד לגברת חביב, היא לא עומדת עם אחותו :)

 

:mm_yeah:

 

אחותו משאירה לה אבק, מסכים איתך.

 

לדעתי תרבות הSMSים לא משאירה מקום לתוצאה אובייקטיבית אבל כנראה שלמארגנים לא אכפת כל עוד הם ממלאים את הכיסים במאות אלפי סמסים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

איך אפשר בכלל להשוות את הדבר המשובח הזה :

valeria.jpg

 

לדבר הממוצע הזה :

sharon-haviv.jpg

 

 

תאחלס, ממש לא בגלל שהיא אחות של חבר פורום

מגיעה לה לזכות או לפחות להגיע לפיינליסטיות,

היא פשוט נראית טוב !

פורסם

מסכים עם הקטנטן מעליי :)

מה שכן - הכיתוב הזה של התיאור עלוב... להיט של מלצרית זה מה שאומרים על משהיא כזו?

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting


×
×
  • תוכן חדש...