Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5984 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. האם אתם נוהגים לשמור על המידע בדיסק און קיי שלכם בעזרת סיסמא או הצפנה כולשהי ?

 

2. האם מישהו התנסה בתוכנה של MS בקישור המצורף ? מה התועלת בהתקנת התוכנה ?

 

http://www.microsoft.com/Downloads/details.aspx?FamilyID=94991901-bfc4-485e-bcae-c9df0accdaae&displaylang=en

איזה כייף לי :)

פורסם

1

. האם אתם נוהגים לשמור על המידע בדיסק און קיי שלכם בעזרת סיסמא או הצפנה כולשהי ?
לא. אני אישית שומר בדיסק און קי שירים ואולי כמה מסמכים. לא רואה סיבה להצפין או לשים סיסמא.

זה תלוי באופי המידע - אם אתה שומר עליו מידע כגון חשבונות בנק, סודות של חברה מסחרית, רשימות שרתים חשובים, מידע רגיש - אז מומלץ לשים סיסמא - מי יודע מתי תאבד את הדיסק און קי ומי ימצא אותו.

פורסם

גם אני לא שומר בדיסק און קיי מידע רגיש.

לאבא שלי קרה שהדיסק מת אחרי שנתיים. ( בגלל שהוציאו אותו מהמחשב ללא הסרת התקן מסודרת )

בגלל שהיתה אחריות ל5 שנים אז הוא קיבל דיסק חדש אבל המידע הלך לעולמו.

פורסם

נגיד ונשמור מידע רגיש בדיסק און קי,

 

נחשוב על אופצייה שהוא עלול ללכת לאיבוד - אז נעשה גיבוי לפני,

 

איפה נעשה את הגיבוי?  

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

להצפנה חזקה אני משתמש ב

http://www.truecrypt.org/

תוכנה חינמית בעלת המון אופציות

היא יכולה להתאים גם לשימושים של DOK

ממליץ לכל אחד שרוצה לשמור על מידע חסוי להכיר אותה בלי קשר ל DOK.

יש כמובן את PGP אבל היא יקרה מאוד (ולכל אלה שיקפצו פה עם פרוצקי כזה או אחר אני חושב שזה קצת מוזר לנסות להוריד תוכנת הצפנה פרוצה, לכו תדעו מה הפריצה עוד עושה :p )

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

×
×
  • תוכן חדש...