Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5985 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתמול עשיתי תדלוק ראשון נכנסו 52 ליטרים ויצא 50 דולר. סך הכל מאוד נחמד לראות שכמות הליטרים גבוהה מכמות הדולרים :grin:

 

:shock: :shock:

3.2 ש''ח לליטר

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

אם כבר אז קנדה. חוץ מזה, 50 דולר זה 185 ש"ח, לחלק ל-52 ליטרים זה 3.55 ש"ח לליטר ולא 3.2. נעזוב לרגע שמדובר גם בדולר קנדי כך שזה אפילו טיפה זול יותר מזה.

פורסם

תתחדש.

נראית יפה ושמורה. מה שכן, אני הייתי מחליף את החישוקים בדחיפות למשהו קצת יותר מכובד.

פורסם
הרכב נמכר בממוצע 6.5K לקחתי בפחות.

הרכב שחיפשתי זה מאקסימה אמריקאית, אבל בתקציב שהיה לי נכנסו רק שנתון 2000/2001 עם קילומטראז' עצום.

ואחרי חיפושים ובירורים מצאתי את מה שמתאים לי ולא אכפת לי כל כך מתגובות למה דווקא זה ולא משהו אחר.

התאהבתי ועכשיו אצלנו 8 בבוקר,קמתי עם חיוך והדבר הראשון שעשיתי זה להסתכל עליה מהחלון ולראות את המראה הקרבי הזה.

הנסיעה ברכב בשבילי גם חלומית אחרי שיוכלתי להרשות לעצמי טמפרות. למרות שבזמן האחרון היו לי רכבי עבודה למינהם וגם חדשים כגון פאביה החדשה מהניילונים וכל מיני ברלינגו ופרטרים חדשים של החברה.

 

אתה לא חייב לאף אחד הסברים, אתה זה שחי עם הרכב ואם אתה מרוצה זה הדבר שהכי חשוב!

אני שמח שאתה מרוצה, ואני ממש לא שופט אותך או מדבר כנגד הרכב, להפך!

הכוונה שלי הייתה שתמיד דימיינתי שאם אני אחייה בחו"ל אז אני אקנה לעצמי רכב שלא משווק בארץ (גם אם זה פורד F150 או איזה קראון-ויקטוריה שבורה עם עבר משטרתי)

 

יש סקודה בקנדה?!?

פורסם

הסקודה הייתה בארץ ופה אין לצערי

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

×
×
  • תוכן חדש...