Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שפל חדש לטויוטה עוצרים מכירות בארה"ב בגלל ליקוי מסוכן


dani12
שימו לב! השרשור הזה בן 5220 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

Scnell,

על סמך מה אתה קובע שלקסוס מכה את הגרמניות בתחום החרישיות והאיכות?

 

בכל מקרה, אם כל מה שלטויוטה יש להציע זה לקסוס, אולי כדאי להשאיר רק את לקסוס?

אין חכם כבעל ניסיון, לא?

חוץ מזה, אני יכול להביא לך מספר מבחני רכב שתומכים בטענה זו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 502
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שוב, אני לא רואה כאן את הביסוס שאתה דרשת כהוכחה !!

אני אפילו לא רואה איך זה(הציטוט) קשור להתנהלות בדיון שלנו בשרשור.

אני כן רואה שאתה עדיין לא מבסס את דעתך עד כמה הלקסוס משעממות.

 

-הצרפתיות של היום (פיז'ו/רנו) מכוונות לדברים אחרים ממה שכיוונו בעבר שייחד אותם מהמתחרות, בעיקר בתחום הנוחות והאבזור (ששאר האירופואים עושים טוב יותר).

-למגאן של רנו אין שום יתרון נוחות מול המתחרות שלה בקטגוריה.

ללגונה של רנו גם לא הייתה שום עדיפות על המתחרות.

גם הסניק על בסיס המגאן דור 2 היא לא הסניק מהדור הקודם.

(למגאן דור 1 אכן היה, וכאן זה חוזר למה שאמרתי בפסקה הראשונה)

 

אל תדחוף את רנו ספורט, היא לא במשוואה של המשפחתיות הבעיתיות שבשבילן נפתח השרשור ואנחנו לא משווים רוכשי קליאו ספורט/מגאן טורבו לבעלי קורולה/פריוס.

 

את מה שיש לטויוטה להציע מול רנו ספורט כבר סיכמנו לא פעם אחת (ולא רק בשרשור הזה) כשום דבר.

(לצערי, כי היאריס TS, סליקה,MR2 בהחלט היו מכוניות טובות)

 

כתבת צרפתיות, הגבתי לך לגבי צרפתיות. אם מדובר בדיון על משפחתיות בלבד ללא הגרסאות הספורטיביות שלהן, עדיין המגאן וה 308 יותר איכותיות מהמתחרות היפניות בכלל ובעיקר מהקורולה בפרט וה C5 החדשה גם מאוד מרשימה ועדיין יש לה את קלף הנוחות. לגונה לא מכיר אבל היא מאוד יפה.

בקטנות ללא שום ספק הייתי מעדיף קליאו או 207 על יאריס מהסיבה שהן מרגישות פחות צעצוע ומגיעות עם אבזור בטיחות עדיף.

את הסניק אני לא מכיר אישית אבל מביקורות הקורולה וורסו לא בדיוק מצטיינת.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבתי צרפתיות בהקשר של נוחות! אם הייתי רוצה לעשות השוואה (מיותרת לטעמי) בין איכות הרכבים על חלקיהם השונים הייתי כותב את זה בשרשור אחר מתאים.

 

את השאלה ששאלתי כמה פעמים אני כבר לא אשאל שוב, אך בכל זאת שאלה נוספת:

עדיין המגאן וה 308 יותר איכותיות מהמתחרות היפניות בכלל ובעיקר מהקורולה בפרט

מעניינת אותי צורת ההשוואה שלך, או בעצם, כמה נהגת /נסעת ב-308 וכמה במתחרות (סיביק, 3 החדשה, טידה..) ?

על הקורולה אני לא מגיב, מעולם לא טענתי שהיא מתחרה ראויה, לדעתי היא נחותה בסגמנט שלה.

 

הנוחות (מגאן דור 1 למשל, סניק דור קודם) וההתנהגות (306,405,605) שהבדילו משמעותית את הצרפתיות מהמתחרות כבר אינם!

ממש כמו שהיפנים איבדו את האמינות המופלגת שלהם ע"מ ליישר קו עם התחרות ורואים היטב שההקשרים מהעבר בין איכות אירופאית ואמינות יפנית או נוחות צרפתית מטושטשים עד לא קיימים.

אגב, אני חושב שהלגונה נראית הכי רע בקבוצה שלה.

לגבי שאר הדברים שכתבת: על טעם וריח או על דעה אישית...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

BMW, עם כל הכבוד המגאן II הרבה יותר נוחה מהטידה, קורולה, מאזדה והקוריאניות. נכון שהיא פחות נוחה מהמגאן הקודמת אבל נותנת בתמורה דברים אחרים כגון איכות בנייה יותר טובה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבתי צרפתיות בהקשר של נוחות! אם הייתי רוצה לעשות השוואה (מיותרת לטעמי) בין איכות הרכבים על חלקיהם השונים הייתי כותב את זה בשרשור אחר מתאים.

 

את השאלה ששאלתי כמה פעמים אני כבר לא אשאל שוב, אך בכל זאת שאלה נוספת:

 

מעניינת אותי צורת ההשוואה שלך, או בעצם, כמה נהגת /נסעת ב-308 וכמה במתחרות (סיביק, 3 החדשה, טידה..) ?

על הקורולה אני לא מגיב, מעולם לא טענתי שהיא מתחרה ראויה, לדעתי היא נחותה בסגמנט שלה.

 

הנוחות (מגאן דור 1 למשל, סניק דור קודם) וההתנהגות (306,405,605) שהבדילו משמעותית את הצרפתיות מהמתחרות כבר אינם!

ממש כמו שהיפנים איבדו את האמינות המופלגת שלהם ע"מ ליישר קו עם התחרות ורואים היטב שההקשרים מהעבר בין איכות אירופאית ואמינות יפנית או נוחות צרפתית מטושטשים עד לא קיימים.

אגב, אני חושב שהלגונה נראית הכי רע בקבוצה שלה.

לגבי שאר הדברים שכתבת: על טעם וריח או על דעה אישית...

 

הראיתי לך בדיוק מה כתבת והוא שאם ליפניות יש קלף של אמינות, לצרפתיות אין שום קלף, גם לא נוחות. זה בדיוק מה שכתבת. אל תמציא עכשיו דברים שלא היו.

יש לנו בחברה בליסינג הרבה מאוד מכוניות, ברובן נהגתי. אני בכוונה לא כותב לגבי דברים שלא בדקתי בעצמי ב 308 כמו הנאה מנהיגה.

צורת ההשוואה שלי של האיכות היא ע"י מגע וראיה. האיכות של ה 308 והגולף היא הטובה בקבוצה.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

BMW, עם כל הכבוד המגאן II הרבה יותר נוחה מהטידה, קורולה, מאזדה והקוריאניות. נכון שהיא פחות נוחה מהמגאן הקודמת אבל נותנת בתמורה דברים אחרים כגון איכות בנייה יותר טובה.

שי, לא אמרתי ולו לשניה אחת שהמגאן 2 נחותה מהמתחרות!

שאלתי את מר alexk מה פשר המסקנות, או יותר נכון הקביעות החד-משמעיות שהוא מפזר, כמו למשל הרכבים המאוד משעממים של לקסוס.

 

הראיתי לך בדיוק מה כתבת והוא שאם ליפניות יש קלף של אמינות, לצרפתיות אין שום קלף, גם לא נוחות. זה בדיוק מה שכתבת. אל תמציא עכשיו דברים שלא היו

סתם מתוך סקרנות, נניח שהאמינות היא הקלף המנצח של היפניות..

איזה קלף מנצח יש לצרפתיות של ימנו? נוחות? אולי בדגמי העבר, כי היום זה כבר ממש לא מובן מאליו.

נוציא לרגע את סיטרואן שמוניטין הנוחות שלה זכה להתייחסות יתרה כמו האמינות של טויוטה, איזה רכבים לא משעממים יש לרנו למשל להציע? כאלה שלא נכנסות למוסך?

ואבזור? שאר האירופאים עושים את זה יותר טוב, ובלי הרבה בעיות כרוניות כמו הצרפתים.

 

אולי אני מתבטא בסינית, או שאולי בכלל לא עברתי בגרות בחיבור.

ליפניות, כך טוענים כאן אנשים בשרשור(בינהם אתה) היה רק אמינות ("קלף האמינות"), אני אכתוב לך שוב, רק אמינות! ובגלל זה אנשים קנו יפניות!

 

הראית לך דעה מקבילה שאומרת שאנשים היו קונים צרפתיות רק בגלל שהן היו נוחות משמעותית מכל המתחרות.

אז עכשיו שהצרפתיות כבר לא מובילות בפער כזה משמעותי (או בכלל לא) בעניין הנוחות כמו פעם, זה אומר שאנשים לא יקנו יותר צרפתיות?

 

אגב, סתם נקודה למחשבה:

לגעת בדשבורד, ללטף את הפלסטיקה ולחצני הרדיו ולנעוץ מבט סקרני על הדיפון הפנימי והדשבורד כולו זה אחלה.

אבל איכות בניה נמדדת גם בעמידות החלקים האלו לאורך זמן, לאורך נסיעה רבת ק"מ, איכות ההרכבה, קרקושים ותפקוד פונקציונלי, וזה לא נגמר ב"נגעתי, הרגשתי, נראה לי טוב בעין".

(וזה לא נוגע לצרפתיות בכלל או בפרט, דווקא ב-306 נהנתי מאוד מהאיכות באופן יחסי לרכב משנת 94).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקטנות ללא שום ספק הייתי מעדיף קליאו או 207 על יאריס מהסיבה שהן מרגישות פחות צעצוע ומגיעות עם אבזור בטיחות עדיף.

את הסניק אני לא מכיר אישית אבל מביקורות הקורולה וורסו לא בדיוק מצטיינת.

 

תגיד, ישבת פעם בתוך קליאו חדשה?

הפלסטיקה נותנת הרגשה ומראה של צעצוע פישר-פרייס לילדים.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אגב, סתם נקודה למחשבה:

לגעת בדשבורד, ללטף את הפלסטיקה ולחצני הרדיו ולנעוץ מבט סקרני על הדיפון הפנימי והדשבורד כולו זה אחלה.

אבל איכות בניה נמדדת גם בעמידות החלקים האלו לאורך זמן, לאורך נסיעה רבת ק"מ, איכות ההרכבה, קרקושים ותפקוד פונקציונלי, וזה לא נגמר ב"נגעתי, הרגשתי, נראה לי טוב בעין".

(וזה לא נוגע לצרפתיות בכלל או בפרט, דווקא ב-306 נהנתי מאוד מהאיכות באופן יחסי לרכב משנת 94).

 

נכון ואת זה נצטרך לבדוק עוד כמה שנים. היאריס דור קודם לא מצטיינת בזה, דרך אגב (מנסיון של חבר קרוב).

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היאריס דור קודם לא מצטיינת בזה, דרך אגב (מנסיון של חבר קרוב).

בינתיים יש קרקושים קלים במהירויות גבוהות מאזור לוח מחוגי הסל"ד והמהירות וזה לאחר שהלוח פורק לצורך בניית מערכת.

הלחצנים והכפתורים דווקא מורכבים היטב והדשבורד עצמו עמיד מאוד ולא רועש.. סה"כ לא רע בכלל.

אני מקווה שככה גם ישאר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההקדמות הגדולה ביותר עשו היצרנים האירופאים שעמלו על אמינות גבוה יותר שהייתה חלשה בשנות ה 90, להזכירכם פיגו' פולסוואגן, רנו ושאר האירופאיות יצרו רכבים אמינים מאוד עד לשנות ה 90 אז הייתה נפילה מסויימת אז באמת חדרו הרכבים היפניים חזק לשוק מכיוון שהם הציעו אמינות גבוה, כאשר האירופאים הרגישו את המצב בכיס הם הבינו שצריך לעשות בדק בית ואכן בשנים אלו הם מתקנים.

הערכה שלי אומרת שברגע שהעולם יחזור להאמין באירופאיות היפנים יזרקו מהשוק, היפניות משחקות במגרש שגדול אליהם, הם מעולם לא השפיעו על עולם הרכב וכנראה גם לא ישפיעו.

גם בשנים הקשות של האירופאיות לא ראינו את היפנים מציגים איזו יצירת מופת שתכבוש את הקהל, (חוץ מאיוו ו STI וכו') העולמי, הם טובים באמינות וזהו, לצערם גם את זה הם איבדו.

 

"מי שרוצה מכונית מוכוונת נהג יכול לבחור במזדה 3 ולהנות ממנה (בעיקר אם היא 2300 ידנית), לעומת זאת, מי שרוצה אמינות, אמינות ושוב אמינות, יכול בכיף לקנות איביזה או פונטו ולא לראות מוסך בכל 3 השנים הראשונות של הרכב."(ואחרי שלוש שנים אתה בטח יודע מה יקרה....)

 

יש לך נקודת מחשבה וקו מחשבה מדהים הייתי אומר.

מעניין מאיפה אתה שואב את כל המידע הנילאה הזה או שמה אתה מתבסס על עובדות.

אני יודע עובדה אחת והיא שטויוטה היא יצרן הרכב מספר 1 בעולם.

 

ועוד דבר, אתה כ"כ הרבה מדבר על מאזדה ולא מבין שהעובדים עצמם,אלו שעושים את הטיפולים ואלו שעובדים במורשה מאזדה, חלק גדול מהם(יחסית) קונה טויוטה וימליץ לך לרכוש רק טויוטה( ממקור ראשוני), יש לי דוד שהוא מנהל של מוסכי מאזדה פורד בכל הארץ.

 

מדהים!

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם אני יגיד לך שאני מכיר מוסכניקים שיש להם צרפתיות (והם לא מעטים)?

והם אומרים שיפנית אפשר לקנות בלי יותר בדיקות, אבל צרפתיה חייב לפי הספר אחרת היא תעשה בעיות. האם יש בכך מן הפסול?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"מי שרוצה מכונית מוכוונת נהג יכול לבחור במזדה 3 ולהנות ממנה (בעיקר אם היא 2300 ידנית), לעומת זאת, מי שרוצה אמינות, אמינות ושוב אמינות, יכול בכיף לקנות איביזה או פונטו ולא לראות מוסך בכל 3 השנים הראשונות של הרכב."(ואחרי שלוש שנים אתה בטח יודע מה יקרה....)

 

יש לך נקודת מחשבה וקו מחשבה מדהים הייתי אומר.

מעניין מאיפה אתה שואב את כל המידע הנילאה הזה או שמה אתה מתבסס על עובדות.

אני יודע עובדה אחת והיא שטויוטה היא יצרן הרכב מספר 1 בעולם.

 

ועוד דבר, אתה כ"כ הרבה מדבר על מאזדה ולא מבין שהעובדים עצמם,אלו שעושים את הטיפולים ואלו שעובדים במורשה מאזדה, חלק גדול מהם(יחסית) קונה טויוטה וימליץ לך לרכוש רק טויוטה( ממקור ראשוני), יש לי דוד שהוא מנהל של מוסכי מאזדה פורד בכל הארץ.

 

מדהים!

 

 

אני אשמח לראות מאיפה אתה מתבסס על העובדה הזו.

אתה עדיין ממשיך לשעשע אותי אם האובססיביות שלך כלפי טויוטה. לא, טויוטה לא היצרן הגדול ביותר בעולם. בטח שלא כיום.

 

מצד אחד אתה תוקף טענות שלכאורה אין להם ביסוס, ומצד שני אתה טוען ש"כל הצרפתיות לא אמינות, ורואות מוסך כל שבוע!!!!"

רק לאדוני מותר לטעון ולירות טענות לא מבוססות כדי להצדיק טענות שכבר חלפו מעולמנו?

אה שכחתי, בעצם מותר לך כי יש לך דוד שמנהל את מוסכי מאזדה בכל ארץ ישראל!!!!!!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו אז מה אם כולם קונים טויוטה? זה אומר משהו על טיב הרכב

הוא יודע לעשות את העבודה כמו מקרר האמקור שבבית שלי. סתם עומד ומשעמם.

אז הוא:

1. לא אמין

2. לא נוח

3. לא מעניין

4. ללא שום השראה

5. מאיץ כמו סבתא שלי עם הליכון

6. לא תמיד בולם

7.בולע דלק כמו מכונית אמריקאית משנות ה 50

את הרכב הזה אתה רוצה לקנות?

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו אז מה אם כולם קונים טויוטה? זה אומר משהו על טיב הרכב

הוא יודע לעשות את העבודה כמו מקרר האמקור שבבית שלי. סתם עומד ומשעמם.

אז הוא:

1. לא אמין

2. לא נוח

3. לא מעניין

4. ללא שום השראה

5. מאיץ כמו סבתא שלי עם הליכון

6. לא תמיד בולם

7.בולע דלק כמו מכונית אמריקאית משנות ה 50

את הרכב הזה אתה רוצה לקנות?

לא, והעגלה שלך מהנה לנהיגה למוסך?

תפנים-אם אין לך כסף לקנות טויוטה, תמשיך לנהוג בB(M)X שלך ותעזוב אותנו בשקט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5220 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...