Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שפל חדש לטויוטה עוצרים מכירות בארה"ב בגלל ליקוי מסוכן


dani12
שימו לב! השרשור הזה בן 5220 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

CX25GTi, סלח לי ההתערבות אך הינך יוצר רושם כה נלהב שזה כמעט מטריד. מה הסיפור, אתה עובד בסיטרואן?

 

 

תקרא את התגובה שלך , אולי תבין לבד מה היא הבעיה.

ואם עד עכשיו לא הבנת את הבעיה בסיפור המתפתח עם טויוטה מצבך אינו פשוט, ואו אתה מסרב לקלוט את מהות הענין של יצרן המסתיר בעיות בטיחות קרדנליות ברכבים מתוצרתו.

 

ד"א משרד התחבורה האמריקאי בודק מידע אשר הגיע מעובדים של טויוטה לשעבר אשר מגבים את הטענות במסמכי טויוטה רשמים אשר מתגלים אט אט.

אני מבין שאתה לא מאמין גם לניירת פנימית שלטויוטה אשר מודה שיש בעיה לפחות משנת 2005 , ואו הודאה של הבעלים של טויוטה אשר מודה בבעיות, כל אילו סיפורי בדים עבורך.

 

ואתה מדבר על נאמנות עיוורת למותג.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 502
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני לא מבין למה שני הדפים האחרונים עוסקים בהשמצות אישיות?

 

כולה "חובב הרנו" כפי שאתם מכנים אותו מביא עוד ועוד ידיעות ועדכונים בנושא התקלות של טויוטה - ידיעות נייטרליות. סה"כ זה נושא השרשור, ונוספים כאן עידכונים.

למה לא מגיבים על מה שהוא מפרסם, אלא מתחילים לעסוק באוטו של מי יותר טוב? מה לעשות יש אצל טויוטה כנראה משהו שסרח - והנושא בבדיקה. זה חדשות לא פחות מעניינות ורלוונטיות מ קונינסג חדשה,

אולי אפילו יותר רלוונטיות :)

 

יואב

יואב :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא משמיץ, העניין הוא שלמשך תקופה ארוכה ניסו חובבי היפניותלהכניס לנו לראש שהיפניות לא מתקלקלות ואילו האירופאיות וסיטרואן במוסך נמצאות באופן תמידי על הליפט במוסך. (זה נקרא דיסוננס קוגניטיבי)

כיום שמראים להם שהנאמנות העיוורת שלהם סיכנה חיים ואף הביאה למותה של משפחה הם נעמדים על רגליים אחוריות ושוב מנסים להטיח בוץ ברוכשי סיטרואן

אנחנו חובבי האירופאיות לא מתביישים להודות שישנם כשלים ותקלות ברכבים, השאלה היא איך מתמודדים איתם, האם קוברים את הכל תחת הסמל המפואר או שמנסים לטפל בבעיה.

אז מה היה לנו:

1. מנועים הולכים.

2. מחשבים מתקלקלים.

3. ממירים מתים בטרם עת.

4. בעיה בדוושת תאוצה.

5. בעייה בבלמים.

6. בעיה בהגה.

 

אם זה לא היינו יודעים שמדובר בטויוטה היינו חושבים ששוב נפתח שרשור על סיטרואן.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שכל הבעיות נמצאות באמריקה

באותו המקום בו ג'נרל מוטורס (הממשלה?) מתחרה בטויוטה שנוגסת להם באופן רציני בשוק הרכב,

וכל המיקרים מחוץ לאמריקה (כמו הישראלי שבכה על זה שהוטויטה שלו האיצה לבד, אבל מעניין שהמס' שילדה שלו לא

נקראה אפילו למוסכי טויוטה) התבררו כשטויות.

בקיצור תנו לאמריקאים לעשות את התחרות המלוכלכת שלהם בגבולותיהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי רכב יפני וגם למשפחתי (שגרה בחו''ל) ואף פעם לא היה.

אבל אני לא מבין למה כולם התנפלו על טויוטה.

לפי אשכול הזה אפשר להבין שטויטות התחילו להתפרק לגמרי.

לכל החברים שיש להם את הרכב הזה אין בעיות מיוחדות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שאתה צודק, קודם כל טויוטה הודו בתקלה וקראו להחזרת רכבים, אם זו סתם הייתה עלילה בטויוטה לא היו נכנסים לפאניקה כזו,

שנית, הצרכן האמריקאי לא פראייר, עובדה, הוא אימץ את התוצרת היפנית כשנודע לו שיש רכבים טובים יותר מהרכבים מבית.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרדיט למושיקו מפורום נטקאר:

http://www.latimes.com/la-fi-toyota-deaths-intro28-2010feb28,0,4354125.story

 

לפחות 56 הרוגים בארה"ב כפועל יוצא מבעיות הדוושה בטויוטה.

מופנה למי שבוחר לא לטמון את ראשו בחו"ל ולהאשים את כל העולם ואת סיטרואן ...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא נגד הסיטרואן באופן פרטני אלא נגד כל כלי הרכב הצרפתיים ,לפי דעתי בזמן הראשוני מצאת המפעל הם מדהימים אך לאחר 3 שנים על הכביש הכל מתחיל להתפרק ונוצרות בעיות יקרות ולפעמים אך בלתי פתירות.

כל הגאדגטים מתקלקלים ,כאילו כל החלקים פג תוקפם.

 

סיטרואן קונים מאהבה, והאהבה כידוע עוורת. אם אתה רוצה גם לאהוב, וגם להוכיח לכל העולם איזה ממזר כלכלי אתה....

 

אם כבר בריקולים עסקנו אז בבקשה ה C5 האהובה שלך ניכבת תוך כדיי נסיעה,אם זה לא סכנת מוות אז אלוהים ישמור מה כן:

http://www.kvishim.co.il/Articles.asp?id=393

ציטוט מבעל רכב שכזה: "הרכב נכבה מספר פעמים תוך כדי נסיעה, פעם אחת בירידה לכביש 6 במהירות של מעל ל120 קמ"ש ופעם באמצע כיכר בכפר סבא, אך כמובן בצורה צרפתית; תוך כדי מפגן אור קולי מרהיב של כל האורות / נוריות שקיימות ברכב כאשר ההגה כוח לא עובד והבלמים קשים כבטון.

מספר עדכוני תוכנה לא פתרו. "

 

עכשיו אני מסתכל שוב,זה לא ריקול, זו רק סתאם עוד תקלת אמינות זניחה.

 

אפשר לחיות עם זה ואפשר להתעלם מזה אבל זה שם וזה קיים.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא נגד הסיטרואן באופן פרטני אלא נגד כל כלי הרכב הצרפתיים ,לפי דעתי בזמן הראשוני מצאת המפעל הם מדהימים אך לאחר 3 שנים על הכביש הכל מתחיל להתפרק ונוצרות בעיות יקרות ולפעמים אך בלתי פתירות.

כל הגאדגטים מתקלקלים ,כאילו כל החלקים פג תוקפם.

 

 

נו, עם עובדות מוצקות כאלו הרי ברור שזו האמת ואין בילתה.

הכול מתקלקל, הכול ללא יוצא מהכלל.

 

אין בארץ ולו צרפתית אחת מעל גיל 3 , אתם לא רואים את חלקי הצרפתיות בצידי הדרכים ?

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא נגד הסיטרואן באופן פרטני אלא נגד כל כלי הרכב הצרפתיים ,לפי דעתי בזמן הראשוני מצאת המפעל הם מדהימים אך לאחר 3 שנים על הכביש הכל מתחיל להתפרק ונוצרות בעיות יקרות ולפעמים אך בלתי פתירות.

כל הגאדגטים מתקלקלים ,כאילו כל החלקים פג תוקפם.

אפשר לחיות עם זה ואפשר להתעלם מזה אבל זה שם וזה קיים.

אז מה שאתה בעצם אומר שכל משקונה רכב צרפתי אחרי 3 שנים מתחיל לשלם ביוקר?

אתה מבסס את זה על משהו או שזה פרי דימיונך?

לכל יצרן ישנם תתקלות אלו ואחרות... הכל תלוי בהשקפתך ואהבתך במותג כלשהו.

אם בחברה מסוימת לא היו תקלות אז כולם היו קונים את זה וכל המוסכים פושטים רגל.

Zoom-Zoom...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל עניין יחסי, בסה"כ אמרתי את דעתי בנוגע לזה, זה שידידינו הפך את זה לעובדות מוצקות, זה כבר עניין שלו.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד הפעם, יחסי למה? על סמך אילו מחקרים אתה מבסס את זה?

או שהספקת לבצע נסיעת מבחן על כל המותגים בני 3 והגעתה למסכנה שאלו השייכים לאוכלי צפרדאים מתפרקים ואחרים לא?

Zoom-Zoom...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל עניין יחסי, בסה"כ אמרתי את דעתי בנוגע לזה, זה שידידינו הפך את זה לעובדות מוצקות, זה כבר עניין שלו.

 

אתה קצת מתבלבל, אתה קבעת עובדה שכל הצרפתיות מתקלקלות אחרי 3 שנים , ואת חלקם גם לא ניתן לתקן.

אם אתה מתקשה בזיכרון, ההודעה החד משמעית שלך נמצאת מעלה.

 

המילה לדעתי אינה מופיעה ולו פעם אחת בהודעה הנ"ל, המילה כל מופיעה מספר פעמים ומכלילה תוצרת שלמה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שכל הבעיות נמצאות באמריקה

באותו המקום בו ג'נרל מוטורס (הממשלה?) מתחרה בטויוטה שנוגסת להם באופן רציני בשוק הרכב,

וכל המיקרים מחוץ לאמריקה (כמו הישראלי שבכה על זה שהוטויטה שלו האיצה לבד, אבל מעניין שהמס' שילדה שלו לא

נקראה אפילו למוסכי טויוטה) התבררו כשטויות.

בקיצור תנו לאמריקאים לעשות את התחרות המלוכלכת שלהם בגבולותיהם.

 

לא רק, גם בשוק השני בגודלו מבחינת טויוטה - יפן.

 

ולא לשכוח שלפני טויוטה (מספר אחת בעולם!!!!!11111) עמדה gm באותו המקום.

כמות מכירות לא מראה לא על טיב, אמינות, נוחות או ביצועים.

 

לדוגמא שוק הרכב באיראן מורכב ברובו מטויוטה. בגלל הסכמים ולא בגלל שום דבר אחר.

 

באירופה - טויוטה לא מהווה אחוז ניכר מהשוק, גם לא בסין, ובארה"ב הפער בינה לבין gm לא מאוד גדול.

 

לטיוטה יש מכוניות טובות, בעיקר באגף ה4x4, אבל הם עשו טעות בהסתירם את הפגמים ולא ירדו לשורש העניין.

ולכן עכשיו בארה"ב הם משלמים על כך.

 

ודעה אישית - אחרי 4800 ק"מ בקורולה במהלך 10 ימים - לעולם אני לא אקנה את הרכב הזה - שרק מלהיזכר בו כואב לי הגב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5220 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...