Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב שטח עד 330K, לא ג'יפ מדרכות.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שנגנב מביתנו לאנד קרוזר 2009 עם 10,000 ק"מ לפני 9 חודשים צריך למצוא חתן חדש.

מחיר הלאנד החדש עלה ביותר מ100K לכן לא רלוונטי בגלל שינויים זניחים במנוע וגיר, עיצוב שנשאר מחפיר (בעיקר פנים) וחוסר חלון בגג לגרסא של ה311K.

מחפש ג'יפ כזה עם אותה צריכת דלק וביצועים בשטח +-,

גיר אוט' בלבד בגלל שהרכב מיועד לנכה צה"ל.

ההתלבטויות העיקריות של הרגע הם ניסאן פאת'פיינדר ראש בראש עם פאג'רו דאקר.

שניהם ב330K הניסאן עדיף בשטח ולכן יש לו עדיפות.

אשמח לשמוע הצעות שונות,

הבנתי מבעלי הפג'ארו שהוא מרבה לבלות במוסך, אשמח לשמוע גם לגבי הניסאן.

FJ CRUISER ,WRANGLER וחבריו לא רלוונטיים עקב צריכת דלק נוסח מרכבה סימן 4.

תודה.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

לא ידוע לי הרבה לגבי הניסאן אבל הפג'ארו קיבל לאחרונה מנוע דיזל משודרג ועידכוני עיצוב קלים, לדעתי אחרי ההתייקרות של הלנד קרוזר הוא האופציה השפויה (יחסית...) היחידה שנותרה לרכב שטח.

פורסם

הייתי בטיול סקי בגיאורגיה לפני שבוע והדרך לאתר עצמו הייתה מלאה בסלעים, עליות,קרח ובוץ ואני חייב לציין שהפאגרו שם הפגינו ביצועים מעולים לעומת הניסאנים שהתקשו

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
לא ידוע לי הרבה לגבי הניסאן אבל הפג'ארו קיבל לאחרונה מנוע דיזל משודרג ועידכוני עיצוב קלים, לדעתי אחרי ההתייקרות של הלנד קרוזר הוא האופציה השפויה (יחסית...) היחידה שנותרה לרכב שטח.

 

אבל אל תשכח שבלנד הקרוזר האבזור שמגיע איתו וכל הצעצועים החדשים(מה שכנראה הקפיץ את המחיר) הפכו את הרכב הזה לעוד יותר טוב בשטח, בכביש וסוף סוף הוא לא מרגיש כמו רכב של שנת 2000

פורסם

ניסאן פטרול ללא ספק הכלי בעל העבירות הגבוהה ביותר ממה שהזכרת וגם בין הג'יפים האמיתים האחרונים שנשארו.

 

הוא שומר על המבנה הקלאסי של ג'יפ, שילדת סולם חסונה, סרנים חיים, מכלולים עמידים והילוך כוח. בנוסף לכל אלו יש לו נעילת דיפ' אחורית וניתוק מוט מייצב אחורי עם כל אלו באמת שאין הרבה מכשולים שיעצרו את הבהמה המגודלת הזאת מלבד זאת יש לו שוק שיפורים רחב מאוד.

לדעתי הוא גם מעוצב באופן קלאסי ויפה והוא גם בא די מאובזר. שים לב רק יש לו בעייה ידוע עם כשלים במנוע בעיקר בדגמים הראשונים הרבה מנועים שבקו לאחר 100-150 אלף קילומטר לא יודע מה המצב בחדשים, אבל יצא לי לאחרונה לראות אחד שנת 2007 שהלך מנוע לאחר 160 אלף בדוק זאת היטב מדובר בהוצאה כבדה מאוד.

 

ממליץ לך לראות את הכתבה הבאה

http://www.auto.co.il/view.aspx?article=22003

פורסם

אני במקומך ללא ספק הולך על הפאג'רו בשל ניסיון כל כך מוצלח עם מיצובישי, מצטער מעריץ מושבע :roll:

יש לי כמה חברים עם הפג'רו 2008 ולא שמעתי מהם שהוא מרבה לבלות במוסך דווקא.

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם
ניסאן פטרול ללא ספק הכלי בעל העבירות הגבוהה ביותר ממה שהזכרת וגם בין הג'יפים האמיתים האחרונים שנשארו.

 

הוא שומר על המבנה הקלאסי של ג'יפ, שילדת סולם חסונה, סרנים חיים, מכלולים עמידים והילוך כוח. בנוסף לכל אלו יש לו נעילת דיפ' אחורית וניתוק מוט מייצב אחורי עם כל אלו באמת שאין הרבה מכשולים שיעצרו את הבהמה המגודלת הזאת מלבד זאת יש לו שוק שיפורים רחב מאוד.

לדעתי הוא גם מעוצב באופן קלאסי ויפה והוא גם בא די מאובזר. שים לב רק יש לו בעייה ידוע עם כשלים במנוע בעיקר בדגמים הראשונים הרבה מנועים שבקו לאחר 100-150 אלף קילומטר לא יודע מה המצב בחדשים, אבל יצא לי לאחרונה לראות אחד שנת 2007 שהלך מנוע לאחר 160 אלף בדוק זאת היטב מדובר בהוצאה כבדה מאוד.

 

ממליץ לך לראות את הכתבה הבאה

http://www.auto.co.il/view.aspx?article=22003

 

פטרול?הוא דיבר על פאת'פיינדר.

פורסם
לא ליקנו את הדאקר אחרי חודשים נארס המנוע!!!!!(מנסיון)

 

מה :shock: לא רוצה לדעת מה עשית למנוע שהוא נהרס אחרי חודשיים.

גם רכב מפגר מיועד להחזיק יותר מחודשיים תקין, וחוץ מזה יש אחריות אם אתה מדבר על שנת 08+

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם
לא ליקנו את הדאקר אחרי חודשים נארס המנוע!!!!!(מנסיון)

 

כלומר,מהנסיון שלך אחרי חודשיים "נארס" המנוע?

ואם אין לו נחשים ליד הבית? ואולי דווקא הארס מוסיף לביצועים?

זה שמנוע נהרס או יש תקלה למשהו אחד, לא אומר שזה תקלה כלית ברכב הנ"ל.

יש לי חבר שהלך לו מנוע בלנדקרוזר אחרי 20K ק"מ והוחלף ע"י היבואן- זה אומר שטויטה לא אמין?

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

מנסיון עם פאג'רו דקאר, אחלה רכב.

צריכת דלק לא גבוהה בדיזל(10 ק"מ לליטר), מפנק, גדול ויוקרתי.

מבלה במוסך? חארטה. פעם אחת שלנו לא היה במוסך.

פורסם
מנסיון עם פאג'רו דקאר, אחלה רכב.

צריכת דלק לא גבוהה בדיזל(10 ק"מ לליטר), מפנק, גדול ויוקרתי.

מבלה במוסך? חארטה. פעם אחת שלנו לא היה במוסך.

 

+1 ענק!

 

וכן אני חושב שהארס מוסיף להספק המנוע, אני לא בטוח אבל שמעתי על זה בנשיונאל ג'יאוגרפיק :roll:

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

Alfajunior איזה שנתון הדאקר שלכם?

כמה ק"מ עבר?

איזה נפח מנוע?

 

טל,

אין שום חידוש בלאנד קרוזר החדש.

הנתונים בכביש ושטח כמעט חופפים לישן וכך גם מבחינת עיצוב פנים וחוץ,

גם המנוע אותו מנוע עם הספק "מטורף" שעלה ב5 כ"ס ל175 ומומנט זהה,

הדבר היחיד שהם טוענים שהשתפר היא צריכת הדלק 1 ל12 בתנאי מעבדה.

בקיצור, ממש אבל ממש לא שווה,

הלאנד 2009 שנגנב לנו היה לאקשרי עם כל התוספות שעלה בזמנו 280K,

היום הלאנד 2010 לאקשרי עולה 367K! נוספה עוד רמת גימור LIMITED שעולה 495K :shock:

צדק? נאדה, ניסיון של היבואן לחפר על שנת משבר כלכלי מופחתת מכירות.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

יש לי פג'רו 08 בן שנה וחצי.

הרכב כבר עם 61000 שזה הרבה לרכב בן שנה וחצי

וחוץ מטיפולים שותפים במוסך כלום מרוצה ממנו עד הגג

×
×
  • תוכן חדש...