Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב שטח עד 330K, לא ג'יפ מדרכות.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
Alfajunior איזה שנתון הדאקר שלכם?

כמה ק"מ עבר?

איזה נפח מנוע?

 

טל,

אין שום חידוש בלאנד קרוזר החדש.

הנתונים בכביש ושטח כמעט חופפים לישן וכך גם מבחינת עיצוב פנים וחוץ,

גם המנוע אותו מנוע עם הספק "מטורף" שעלה ב5 כ"ס ל175 ומומנט זהה,

הדבר היחיד שהם טוענים שהשתפר היא צריכת הדלק 1 ל12 בתנאי מעבדה.

בקיצור, ממש אבל ממש לא שווה,

הלאנד 2009 שנגנב לנו היה לאקשרי עם כל התוספות שעלה בזמנו 280K,

היום הלאנד 2010 לאקשרי עולה 367K! נוספה עוד רמת גימור LIMITED שעולה 495K :shock:

צדק? נאדה, ניסיון של היבואן לחפר על שנת משבר כלכלי מופחתת מכירות.

 

תשמע יש לנו במשפחה לנד קרוזר 06 ארוך, כשקנינו אותו הדבר היחיד שהצטערתי(זה לא כל כך תלוי בי, אבל עדיין) זה חוסר אביזרי הבטיחות ועוד כמה דברים באבזור(לקצורי, אבל עדיין חסרים הרבה דברים) ותמיד אמרתי שאם הוא היה יותר בטיחותי, נוח ומאובזר הוא היה מושלם(בשבילי) ועכשיו הוא קיבל את כל מה שהוא היה צריך. הבעיה היא במחיר, אתה צודק המחיר קצת מוגזם, אבל הסתכלתי בקטלוג ומקבלים חתיכת רכב. אם לא, לך על הקינג. לימיטד עולה בסביבות ה300 אלף והוא גם מספק כמו הלנד קרוזר.

פורסם

את שלנו מכרנו בעקבות מעבר לג'יפ יותר קטן(לאשתי נמאס מהאוטו הגדול הזה והיא רצתה ג'יפ יותר קטן). הוא שנת 2008, בין הראשונים שעלו על הכביש(אוגוסט 07), מנוע דיזל 3.2. מכרנו אותו לפני 5 חודשים עם 30,000 ק"מ.

זה היה הפאג'רו השלישי שלנו. עם השניים שלפניו ירדנו לשטח בערך פעם בחודש, איתו לא עשינו אפילו שביל אז אני לא יודע מה יכולת השטח שלו.

אם תיקח את הדקאר, האוטו די מפנק וכיפי. ג'אנט 18" מהמם ביופיו, סנסורים מאחורה, סאנרוף.

הוא סוחב טוב מאוד, בנוסף למצב הטיפטרוניק שבו אתה יכול לשלוט על ההילוכים. בעליות של ירושלים הוא סחב כמו חיה.

פורסם
Alfajunior איזה שנתון הדאקר שלכם?

כמה ק"מ עבר?

איזה נפח מנוע?

 

טל,

אין שום חידוש בלאנד קרוזר החדש.

הנתונים בכביש ושטח כמעט חופפים לישן וכך גם מבחינת עיצוב פנים וחוץ,

גם המנוע אותו מנוע עם הספק "מטורף" שעלה ב5 כ"ס ל175 ומומנט זהה,

הדבר היחיד שהם טוענים שהשתפר היא צריכת הדלק 1 ל12 בתנאי מעבדה.

בקיצור, ממש אבל ממש לא שווה,

הלאנד 2009 שנגנב לנו היה לאקשרי עם כל התוספות שעלה בזמנו 280K,

היום הלאנד 2010 לאקשרי עולה 367K! נוספה עוד רמת גימור LIMITED שעולה 495K :shock:

צדק? נאדה, ניסיון של היבואן לחפר על שנת משבר כלכלי מופחתת מכירות.

 

 

הלימיטד עולה 502, הדבר היחידי שיותר טוב בו זה מערכת מיתלים KDSS, חיסרון ענק, שאתה פוחד כל שניה ובגלל זה אתה יורד רק בחול, כל הנושא של הGPS, פועל ממש חרא בגלל המון בעיות תוכנה.

אתם קניתם את הלאנדקרוזר במחיר של 280K רק בגלל השינוי דגם, לא שום סיבה אחרת, הוא היה אמור להיות הרבה יותר יקר אם היית קונה אותו שנה קודם לכן.

 

בתכלס, ההבדלים בין הלאנד קרוזר לפג'רו מאד מזעריים, לדעתי, בניגוד לניסן, שבדר"כ שפוגשים אותם בשטח אז הוא בדר"כ לא עולה את הדיונות, אבל בשטח זה המון נהג, למרות שהמון נהגים חדשים בשטח נוסעים יפה עם הלאנד קרוזר\ קינג.

לכן לדעתי הם רמה אחת מעל הניסן.

אל תשכח שזה לא נגמר רק בלקנות את הרכב, אתה חייב לשים מיגונים! אחרת אתה נכנס לדיונה מהר מידי ויש בליטה קטנה שלא ראית שמקפיצה לך את האוטו ואתה יכול לשבור משהו מקדימה למטה...

הטיוטה מצביעה ברגליים (או במקרה הזה גלגלים), זה הרכב הכי נמכר בקטגוריה, וכנראה שלא סתם, לא מוכן לשלם כ"כ הרבה, או שתקנה משומש מ2009, או שתתחדש בקינג.

זה שאתה נושם... זה לא אומר שאתה חי...8)

:twisted:Alfa Romeo Mito 1.4T 155HPS:twisted:

Comp:Moral Tempo Sub:Hertz ES250 Amp:Sundown Sax50.4

:twisted:Alfa Romeo Spider 2.0 1988 :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...