Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כל רכבי הליסינג וההשכרה של אלדן הולכים להיות TATA.

הולך להיות שמח פה.

חברות הייטק יתנו נאנו לעובדים.

עובדים בכירים יקבלו שניים.

אייל

פורסם

ציבור בעלי הטאטא טלקוליין/סהארה בישראל נושם לרווחה :roflmao::roflmao::roflmao:

 

 

tata1(1).jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

העולם המערבי צועד קדימה והמוח הישראלי מוצא דרכים להחזיר אותנו אחורה.

הישראלי אוהב זול. מוצרי חשמל זולים, מותגים זולים בסופר ואם אפשר אז למה לא, שיהיה גם אוטו זול ולעזאזל הבטיחות.

אם אתם שואלים אותי, הירידה העקבית במס' ההרוגים בתאונות הדרכים בישראל היא לא בגלל כל הפרסומות שיש בגלגל"צ או השקעה בתשתיות (חלילה), כי אם בגלל רכבים בטוחים יותר. יש לי הרגשה שהתוצרת המזרח אירופאית וההודית עדיין לא עומדות בקנה אחד עם מיטב התוצרת הקוראנית, האירופאית והיפנית בכל הקשור לבטיחות, לפחות לא בדגמים הזולים שיגיעו לארץ.

 

אני חושב שעל משרד התחבורה להעמיד רף מינימלי של ציון במבחני ריסוק וציוד בטיחות סטנדרטי שיגיע עם רכבים הנמכרים בארץ. שוק הרכב הישראלי היום נראה רע מתמיד ולאף אחד לא איכפת, העיקר שיהיה זול.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
מעניין מבול הזבל שמתכוונים להביא לפה.

יש כמה אנשים שהבינו שאפשר למכור פה הכל במחיר הנכון.

 

למה זבל?

 

שהייתי בהודו ראיתי שם מספר דגמים נחמדים של טאטא (גם המחיר שם ממש נחמד):

מכוניות קטנות, בינוניות, מספר ג'יפים מעניינים והמון משאיות.

 

גם הנסיעה בהם (לא נהגתי) הייתה טובה.

 

יש להם בהחלט עתיד.

פורסם

מישהו יודע כמה אמור לעלות הדגמים הכי זולים ?

Fiat Bravo 1.4 T-JET

למכירה מערכת:

amp: JBL GTO1004 comp: Morel dotech ovation 6

6X9: morel TEMPO HU: pioneer 4950 SW: Hifonics zeus ZX12D4

פורסם

בטנדר הצינור מקדימה, למה לא עיקמו את הקצה של הצינור וחיברו לשילדה,?אבל..בהצלחה.ואני אשמח ליראות וליבדוק מקרוב.

פורסם
מעניין מבול הזבל שמתכוונים להביא לפה.

יש כמה אנשים שהבינו שאפשר למכור פה הכל במחיר הנכון.

 

עובדה סוזוקי אלטו נמכרת כמו לחמניות חמות. אני לא אתפלא לשמוע שהיא מיוצרת במפעל של טאטא בהודו.

פורסם
העולם המערבי צועד קדימה והמוח הישראלי מוצא דרכים להחזיר אותנו אחורה.

הישראלי אוהב זול. מוצרי חשמל זולים, מותגים זולים בסופר ואם אפשר אז למה לא, שיהיה גם אוטו זול ולעזאזל הבטיחות.

אם אתם שואלים אותי, הירידה העקבית במס' ההרוגים בתאונות הדרכים בישראל היא לא בגלל כל הפרסומות שיש בגלגל"צ או השקעה בתשתיות (חלילה), כי אם בגלל רכבים בטוחים יותר. יש לי הרגשה שהתוצרת המזרח אירופאית וההודית עדיין לא עומדות בקנה אחד עם מיטב התוצרת הקוראנית, האירופאית והיפנית בכל הקשור לבטיחות, לפחות לא בדגמים הזולים שיגיעו לארץ.

 

אני חושב שעל משרד התחבורה להעמיד רף מינימלי של ציון במבחני ריסוק וציוד בטיחות סטנדרטי שיגיע עם רכבים הנמכרים בארץ. שוק הרכב הישראלי היום נראה רע מתמיד ולאף אחד לא איכפת, העיקר שיהיה זול.

 

איתמר.

 

איך אני אוהב את אלה שצועקים "ישראלים ככה וישראלים ככה". סין הפכה למעצמת על כלכלית כי כל העולם קונה את המוצרים הזולים שלהם. חוץ מזה מדובר ברכב עירוני, זול ובסיסי לחלוטין שתפקידו להביא את הנוסע מנקודה א' לנקודה ב' במינימום עלויות. זה עבד להנרי פורד עם מודל T, הצליח לפולקסווגן עם החיפושית והצליח לפיאט עם ה-500 המקורית. זה שהפכנו למפונקים וכל אחד חושב שחייבים מינימום 120 כ"ס כדי לעמוד בפקקים של ת"א זו כבר בעיה אחרת. בנוגע לבטיחות מדובר ברכב עירוני שמספק הגנה טובה יותר מדו"ג.


×
×
  • תוכן חדש...