Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהמשך לשרשורים האחרונים בפורום לעניין הנאנו, אני בעד הגעת (יותר נכון הגעה מחדש) המותג טאטא ארצה. נקווה שהטכנולוגיה והידע מיגואר ולנד-רובר יזלגו מטה לתוצרת האלמנטארית ושנזכה לראות רכבים אכילים תוצרת טאטא.

 

לצחוק ולזלזל בטאטא זו טעות כפי שחלק מחברי הפורום עושים לעניין הסיניות ואף עשו לעניין הקוריאניות שכיום, ספק אם מי מיושבי הפורום יזלזל ברכב כגון הג'נסיס. בנוסף, קחו בחשבון שהשוק המקומי "דורש" את המוצרים הנוכחיים של טאטא ושאם טאטא תתחיל לייצר "גולף" לא יהיה לה ביקוש מקומי רב כלנאנו.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יש להם רכבים איכותיים,אתם סתם צוחקים עליהם.

06-tata-magic-iris.jpg

 

 

טוב זה לא נחשב .

זה מהחטיבה היוקרתית שלהם:roll:

rover r75 -2.5L v6 -177h.p

פורסם

בעבר הלא רחוק צחקו על מכוניות יפניות. הודו מתפתחת בקצב מסחרר ותהפוך בעתיד למעצמת על כלכלית. עוד 20 שנים מכוניות הודיות יהיו ברמה של יפניות וצרפתים עדיין יעשו פרסומות "רנו יותר לא רואה מוסך".

פורסם
יש להם רכבים איכותיים,אתם סתם צוחקים עליהם.

06-tata-magic-iris.jpg

 

טוב זה לא נחשב .זה מהחטיבה היוקרתית שלהם:roll:

 

כן, זה מהחטיבה היוקרתית שמקבלת את הקידומת MAGIC לפני שם הרכב, זה על שום ה MAGIC MUSHROOM שבלע המעצב לפני שעיצב את החרגול הקיפודי הירוק הזה :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הנאנו זה לא הרכב שבו אביזר הבטיחות הכי משמעותי הוא הגלגל הרזרבי שמגן על הנהג מפגיעה חזיתית?

אם יביאו את האוטו הזה אני כבר רואה איך מספר ההרוגים מתאונות דרכים קופץ פי 2

Auto Emoción

פורסם
חוץ מזה מדובר ברכב עירוני, זול ובסיסי לחלוטין שתפקידו להביא את הנוסע מנקודה א' לנקודה ב' במינימום עלויות. זה עבד להנרי פורד עם מודל T, הצליח לפולקסווגן עם החיפושית והצליח לפיאט עם ה-500 המקורית. זה שהפכנו למפונקים וכל אחד חושב שחייבים מינימום 120 כ"ס כדי לעמוד בפקקים של ת"א זו כבר בעיה אחרת. בנוגע לבטיחות מדובר ברכב עירוני שמספק הגנה טובה יותר מדו"ג.

תפקידה של הטאטא נאנו הוא להחליף את הכלים הדו גלגלים, שלרוב משמשים כמכונית מישפחתית לכל דבר בהודו..

גם אני בדעה שאדם צריך לרכוש מכונית לפי צרכיו ולא על מנת לנקר את עיני שכנו, אבל מנגד כדאי לזכור שרמת החיים שלנו "קצת" יותר גבוהה מזו שבהודו, ומי שירכוש את הנאנו בוודאי לא יחפש בה תחליף לקטנוע.

והערת אגב - היה לי טאטא טלקוליין שנתיים, נהנתי ממנו מאד והיא נימכרה בו ביום בו פורסמה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

באירופה משווקים נאנו משודרגת עם מנוע 3 צילנדרים, כריות אוויר ועוד שדרוגים במחיר 5,000 יורו. אם בארץ ישווקו את הרכב ב-40,000 שקלים זו תהיה אחלה אופציה לרכב עירוני קטן.

פורסם
איך אני אוהב את אלה שצועקים "ישראלים ככה וישראלים ככה". סין הפכה למעצמת על כלכלית כי כל העולם קונה את המוצרים הזולים שלהם. חוץ מזה מדובר ברכב עירוני, זול ובסיסי לחלוטין שתפקידו להביא את הנוסע מנקודה א' לנקודה ב' במינימום עלויות. זה עבד להנרי פורד עם מודל T, הצליח לפולקסווגן עם החיפושית והצליח לפיאט עם ה-500 המקורית. זה שהפכנו למפונקים וכל אחד חושב שחייבים מינימום 120 כ"ס כדי לעמוד בפקקים של ת"א זו כבר בעיה אחרת. בנוגע לבטיחות מדובר ברכב עירוני שמספק הגנה טובה יותר מדו"ג.

 

ישרלאים זה עם שמתנהג כמו עדר, תגיד מה שתגיד אבל זו המציאות.

החלק בתמונה שאתה כנראה לא רואה הוא שלרכב הזה יש פוטנציאל להפוך ללהיט מכירות שלא יישאר רק בתחומי הערים (לא שזה משנה משהו, העיר מסוכנת לא פחות מכביש מהיר) ובטח שבטח לא יחליף את הדו גלגלי, עדיין מדובר ברכב שתופס קצת יותר מקום מקטנוע שמשתחל בכל סמטה בת"א.

 

אנחנו מדברים כאן אשכרה על אוטו שאין בו שמץ של בטיחות. מה שהיה נכון, טוב ויפה בימים של הנרי פורד לא תקף בימנו אנו. זה לא עניין של פינוק, זה עניין של חיים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
מעניין מבול הזבל שמתכוונים להביא לפה.

יש כמה אנשים שהבינו שאפשר למכור פה הכל במחיר הנכון.

קשה לי להאמין שהמחיר יהיה מתחת ל-100K.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
למה זבל?

 

שהייתי בהודו ראיתי שם מספר דגמים נחמדים של טאטא (גם המחיר שם ממש נחמד):

מכוניות קטנות, בינוניות, מספר ג'יפים מעניינים והמון משאיות.

 

גם הנסיעה בהם (לא נהגתי) הייתה טובה.

 

יש להם בהחלט עתיד.

 

לעומת התוצרת המערבית זה עדיין זבל. כשבעתיד הם יגיעו לרמה סבירה אז שיביאו את זה לפה. בינתיים, אני מעדיף שהזבל הזה ישאר בהודו.

 

עובדה סוזוקי אלטו נמכרת כמו לחמניות חמות. אני לא אתפלא לשמוע שהיא מיוצרת במפעל של טאטא בהודו.

 

סוזוקי אלטו מתוכננת ע"י חברה עם המון ניסיון במכוניות קטנות. לארץ היצור אין משמעות. הבעיה עם כל הטאטא-ג'ילי-צ'רי-לאדה זה סטנדרטים מאוד נמוכים של בטיחות, איכות וזיהום אוויר. אני לא אומר שאין להם יכולת אבל כרגע הם לא שם.

 

קשה לי להאמין שהמחיר יהיה מתחת ל-100K.

 

אם פאביה נמכרת פה בפחות, תהיה בטוח שגם זה יהיה.

emotion of motion

פורסם

האמת כמובן נמצאת באמצע.

טאטה היא מעצמה עולמית ואני בטוח שגם לנו יש ללמוד מהם כמה דברים.

מצטרף להצעה לקבוע רף בטיחות מינמלי.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

בינתיים טאטא היא מעצמה הודית בלבד. בעלות על שני מותגים נחשקים(?) כמו יגואר ולנד רובר לא הופכת אותם למעצמה עולמית.

emotion of motion

פורסם

אני בעד המכוניות האלה, וזה שאמר קודם שזה תחליף הרבה יותר בטיחותי לדו"ג צודק.

 

אבל!

 

כשרוב הרכבים האלה יהיו בליסינג וישראלים וינסו למתוח את קצה יכולות הטאטא, פה מתחילה הבעיה. ואז אם אתה ברכב כזה עושה תאונה אז זה לא יהיה דבר טוב כל כך (לא באף רכב) וברכב אחר יותר בטיחותי עוד אולי אפשר לצאת מתאונה חי אבל באוטו כזה לדעתי אפשר להמחץ כמו ג'וק.

 

אז כל עוד אנשים קונים אותם מכספם הפרטי ונוהגים בהם כרכב שהוא רכוש שלהם אז לדעתי זה יכול להיות אחלה אוטו.

פורסם
תפקידה של הטאטא נאנו הוא להחליף את הכלים הדו גלגלים, שלרוב משמשים כמכונית מישפחתית לכל דבר בהודו...

 

בהודו עם דו"ג ארבע אנשים עושים מאות קילומטרים.

בארץ אם 10 אנשים מפסיקים לרכב על דו"ג ויקנו נאנו יש פקק בלתי פוסק בגוש דן.

 

תעברו על אתרים אירופים של טאטא,אין להם מה להציע עכשיו לישראלים שעומד בתקן האירופאי.

אייל


×
×
  • תוכן חדש...