Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד כה החיפושים שלי העלו שסיטרואן קסרה 2004 2K סמ"ק הוא הרכב החזק ביותר (110 כ"ס) יחסית לצריכת הדלק שלו (לפי מידע לא מבוסס שקיבלתי בנסיעה בין-עירונית הוא מגיע עד 1:20, אבל ייתכן וזה נכון כי יש לו מנוע דיזל ומגדש טורבו).

הבעיה העיקרית איתו שהוא רכב דיזל ישן, הווה אומר שעם קילומטרז' סביר אני לא אמצא אותו וכמובן יש את כל ההוצאות הגדולות הכרוכות במנוע שכזה: טיפולים, אגרות וכו'. הוא גם רכב גדול יחסית לצרכים שלי (לרוב רק אני אמצא בו) ולכן בוודאי לא חסכוני כמו רכבים נוספים, קטנים יותר, שעונים לחיפוש שלי.

אלפא מיטו, לדוגמה, רכב השנה 2010, מצויד במנוע טורבו בנזין בנפח 1.4K סמ"ק שמספק 155 כ"ס, וצריכת הדלק הבינעירונית שלו היא כ-1:19. גם דרגת זיהום האוויר שלו היא 4 בלבד מתוך 15. רכב לא יאומן כי יסופר, אם כי נתונים אחרים מקפיצים את המחיר שלו לשמים: חוץ מזה שהוא חדש דנדש, הוא גם ממש מושקע מבפנים מבחינת עיצוב ונוחות ובטיחות, יש לו ים תוספות שאני בכלל לא צריך (ABS טוב שיהיה, ESP גם לא יזיק, אבל כל שאר הקשקושים כמו מחשב דרך וחיישני גשם כלל לא נחוצים לי) והוא גם עם 3 דלתות, עיצוב לא נוח בעליל ואפילו תמוה (למה לעזאזל לא לעשות דלתות גם מאחורה? למה צריך לזחול מקדימה?!).

בקיצור רכב עם נתונים כאלה הוא מושלם מבחינת הביצועים, רציתי לדעת אם קיימים עוד כאלה רכבים רק ישנים יותר והרבה פחות מושקעים בכל מה שלא קשור למנוע.

אה, ותקציב: 45K.

המון תודה מראש.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

א. הזזתי לפורום הייעוץ. תסכים איתי שאין הגיון בפרסום הודעה כזו בפורום הקנייה, נכון? (במיוחד שאם היית קורא את כללי הפורום, היית מבין שמשתמשים אחרים לא יכולים להגיב בפורום הקנייה...)

ב. לרכבי טורבו דיזל יש צריכה מצוינת וביצועים טובים בגלל אופי המנוע. מצד שני, הם רלוונטיים רק למי שנוסע הרבה. השאלה צריכה להיות כמה אתה נוסע בשנה.

ג. אלפא מיטו נהנית ממנוע בנזין קטן עם מגדש טורבו - שילוב שבטכנולוגיה מודרנית מספק ביצועים וגם חסכון. יש כאלה גם ליצרנים אחרים כמו פולקסווגן, למשל.

ד. המחיר שלו גבוה יחסית בגלל שהוא מספק ערך מוסף שאתה, מסתבר, לא מצליח להבין. אם נתייחס לרגע לעניין ה-3 דלתות - האם ברור לך הקונספט של עיצוב? אם אתה רוצה דלתות מאחורה חכה לאלפא ג'ולייטה החדשה.

ה. בעצם, גם לי לא ברור משהו- למה אתה מדבר על אלפא מיטו אם התקציב שלך הוא 45 אלף שקלים? בתקציב כזה רכב שיתן לך תחושת כוח וגם חסכון יהיה כאמור דיזל. אבל משתני האחזקה הנוספים (טיפולים, ביטוחים, תקלות) הם לא ידועים. השאלה היא מה חשוב לך יותר - ביצועים או חסכון...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
א. הזזתי לפורום הייעוץ. תסכים איתי שאין הגיון בפרסום הודעה כזו בפורום הקנייה, נכון? (במיוחד שאם היית קורא את כללי הפורום, היית מבין שמשתמשים אחרים לא יכולים להגיב בפורום הקנייה...)

ב. לרכבי טורבו דיזל יש צריכה מצוינת וביצועים טובים בגלל אופי המנוע. מצד שני, הם רלוונטיים רק למי שנוסע הרבה. השאלה צריכה להיות כמה אתה נוסע בשנה.

ג. אלפא מיטו נהנית ממנוע בנזין קטן עם מגדש טורבו - שילוב שבטכנולוגיה מודרנית מספק ביצועים וגם חסכון. יש כאלה גם ליצרנים אחרים כמו פולקסווגן, למשל.

ד. המחיר שלו גבוה יחסית בגלל שהוא מספק ערך מוסף שאתה, מסתבר, לא מצליח להבין. אם נתייחס לרגע לעניין ה-3 דלתות - האם ברור לך הקונספט של עיצוב? אם אתה רוצה דלתות מאחורה חכה לאלפא ג'ולייטה החדשה.

ה. בעצם, גם לי לא ברור משהו- למה אתה מדבר על אלפא מיטו אם התקציב שלך הוא 45 אלף שקלים? בתקציב כזה רכב שיתן לך תחושת כוח וגם חסכון יהיה כאמור דיזל. אבל משתני האחזקה הנוספים (טיפולים, ביטוחים, תקלות) הם לא ידועים. השאלה היא מה חשוב לך יותר - ביצועים או חסכון...

 

רוני

 

א. תודה.

ב. נוסע המון, כ-150 ק"מ ביום. הרבה מעבר לגבול כדאיות המעבר לדיזל.

ג. האם ישנו דגם ספציפי של פולקסווגן שנכנס בתקציב והוא חזק וחסכוני?

ד. נימקתי נרחבות למדי את פשר המחיר. והיעדר הדלת המאחורה הוא עיצוב מוזר ולא נוח בכלל.

ה. כתבתי, כי התרשמתי מהביצועים ושאלתי אם יש משהו זול יותר ופחות מאובזר בעל ביצועים דומים.

גם הביצועים וגם החיסכון חשובים לי ולכן כרגע העדיפות היא למנוע דיזל (כאמור אני נוסע המון). האם באמת רכבים ממונעי טורבו בנזין משנים עברו יקרים כ"כ?

פורסם

חזק וחסכוני זה רק טורבו דיזל. בתקציב שלך ובנסועה שלך רכב בנזין ישתה לך את הכיס.

לפולקסווגן אין שום דבר שהוא גם חזק, גם חסכוני וגם בתקציב שלך. אולי גולף TDI איכשהו תכנס אבל זה יהיה רכב קרוע מלימוד נהיגה או מונית כמעט בוודאות.

 

הקסארה HDI חסכונית ביותר בגלל המנוע המתקדם (אם כי 1:20 זה רק אם סבתא שלי נוהגת) וקשה יהיה לך למצוא רכב פרייבט שיהיה גם חסכוני יותר וגם לא עגלתי, אני חושב שזו הבחירה המתאימה ביותר לך. אגרות כבר אין הבדל בדיזל ומנסיוני טיפולים בס"הכ זה אותו דבר.

 

הרכב שאני נוהג בו למשל (דובלו) הוא גם חזק וחסכוני, אבל זה נשמע שאתה לא מחפש טנדרון.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

תנסה לחפש סיאט איביזה TDI, הייתה לי אחת כמעט 3 שנים.

תענה לכל הדרישות שציינת, קשה למצוא אחת שמורה ויש גם 5 דלתות.

TDI my ass . . .:evil:

פורסם

אתה מחפש TDI של VAG.

לי בזמנו הייתה A4 TDI שנכנסת לך בתקציב ועונה עם הדרישות (110 כ"ס אבל מומנט גבוהה מאוד), חפש לך רכבי TDI כגון גולף,A3,A4,בורה ושאר הדגמים של VAG, במקרים של רכב דיזל כדאי להתפשר בשנתון כדי למצוא רכב שמור (התיקונים בדיזל הם מאוד יקרים, עלות הטיפולים דיי זהה לרכב בנזין).

סיאט איביזה 1.2 TSI 2011

אופל קורסה 1.4 2013

סובארו B4 2009 2.0

פורסם
א. תודה.

ב. נוסע המון, כ-150 ק"מ ביום. הרבה מעבר לגבול כדאיות המעבר לדיזל.

ג. האם ישנו דגם ספציפי של פולקסווגן שנכנס בתקציב והוא חזק וחסכוני?

ד. נימקתי נרחבות למדי את פשר המחיר. והיעדר הדלת המאחורה הוא עיצוב מוזר ולא נוח בכלל.

ה. כתבתי, כי התרשמתי מהביצועים ושאלתי אם יש משהו זול יותר ופחות מאובזר בעל ביצועים דומים.

גם הביצועים וגם החיסכון חשובים לי ולכן כרגע העדיפות היא למנוע דיזל (כאמור אני נוסע המון). האם באמת רכבים ממונעי טורבו בנזין משנים עברו יקרים כ"כ?

 

ב. אז בהחלט כדאי לך טורבו-דיזל.

ג. כל רכבי ה-TDI של פולקסווגן/סיאט/סקודה - גולף, בורה, איביזה, אוקטביה וכדומה.

ד. מה נימקת? כתבת שהיא מוצאת חן בעיניך מבחינת הכוח מול צריכת דלק - אבל שהיא עולה 100K יותר מכמה שאתה יכול להוציא - אז בשביל מה להעלות אותה? ובנוגע לעיצוב - שוב, כנראה אינך מבין. האם אי פעם קנית משהו גם בגלל שהוא נראה טוב, ולא רק בגלל היתרונות הפרקטיים שלו? זה בדיוק העניין כאן. רכבי האצ'בק 3 דלתות קיימים משתי סיבות עיקריות: האחת היא עיצוב והשנייה היא מחיר. במקרה של המיטו מדובר בעיצוב. במקרה של גרסאות 3 דלתות למכוניות סופר-מיני רבות - מדובר במחיר. לא נוח? אם אתה צריך להסיע אנשים מאחור באופן קבוע - אני מסכים איתך. אם לא - אין שום בעיה.

ה. רכבי טורבו בנזין ישנים יהיו פחות חסכוניים באופן משמעותי. שוב - אתה צריך דיזל.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אתה מחפש TDI של VAG.

לי בזמנו הייתה A4 TDI שנכנסת לך בתקציב ועונה עם הדרישות (110 כ"ס אבל מומנט גבוהה מאוד), חפש לך רכבי TDI כגון גולף,A3,A4,בורה ושאר הדגמים של VAG, במקרים של רכב דיזל כדאי להתפשר בשנתון כדי למצוא רכב שמור (התיקונים בדיזל הם מאוד יקרים, עלות הטיפולים דיי זהה לרכב בנזין).

 

אתה יכול בבקשה להסביר? מה זה VAG?

פולקסווגן גולף TDI שנת 2000 1.9K סמ"ק, איך היא ביחס לסיטרואן?

פורסם
אתה יכול בבקשה להסביר? מה זה VAG?

 

VAG = קונצרן פולקסווגן: אודי , פולקסווגן , סקודה , סיאט.

אלו רכבים זהים פחות או יותר (אותם מכלולים לרבות מנוע וגיר) במיצוב שונה.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
הייתי מוסיף לרשימה את האופל אסטרה DTI מהשנים 02-04.

 

82 כ"ס, לא כל כך מרשים ל-2K סמ"ק.

פורסם

טולדו TDI 110 כ"ס,אוטו חייה רעה,אוכל עליות בלי בעיה,מחירות זול,אמין,אוטו נוח,ופשוט ושימושי.

פורסם
חזק וחסכוני זה רק טורבו דיזל. בתקציב שלך ובנסועה שלך רכב בנזין ישתה לך את הכיס.

.

 

 

ב. אז בהחלט כדאי לך טורבו-דיזל.

ה. רכבי טורבו בנזין ישנים יהיו פחות חסכוניים באופן משמעותי. שוב - אתה צריך דיזל.

 

רוני

 

בתור מי ששוקל לעבור לדיזל, ברצוני לדעת מה ה"מינימום הדרוש" לכך שזה ישתלם עבורי?

(אני על קו ת"א-מודיעין-ירושלים כל השבוע, עושה בין 27 ל-30 אלף ק"מ בשנה בשקט)

פורסם

מהקילומטר הראשון. בתחנות רבות (למשל במסלול שלך תחנת דור אלון אחרי מחסום מכבים לכיוון י-ם) הסולר זול ביותר מחצי שקל לליטר מבנזין. זה מצטבר לאלפי שקלים בשנה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 


×
×
  • תוכן חדש...