Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיאט טולדו? אתם בטוחים? זה רכב די גדול, האם הביצועים שלו טובים יותר מפולקסווגן גולף עם מנוע דומה?

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
סיאט טולדו? אתם בטוחים? זה רכב די גדול, האם הביצועים שלו טובים יותר מפולקסווגן גולף עם מנוע דומה?

 

אני לא יודע,הרכב לא כזה גדול,הוא באמת רכב חזק וזריז,אחריו נסעתי על גולף 2008 SDI והרכב הרגיש עגלתי ברמות.

פורסם
אני לא יודע,הרכב לא כזה גדול,הוא באמת רכב חזק וזריז,אחריו נסעתי על גולף 2008 SDI והרכב הרגיש עגלתי ברמות.

 

אני שואל אם לשניהם יש אותו מנוע TDI 1.9K כ"ס110.

מהסיטרואן די ירדתי כי שני אלה מספקים נתונים ברורים יותר לגבי צריכת הדלק, אז נשאר להחליט רק ביניהם.

מי החסכוני יותר? והאם מחיר החלפים זהה כי שניהם משתייכים לאותו קונצרן?

פורסם
בתור מי ששוקל לעבור לדיזל, ברצוני לדעת מה ה"מינימום הדרוש" לכך שזה ישתלם עבורי?

(אני על קו ת"א-מודיעין-ירושלים כל השבוע, עושה בין 27 ל-30 אלף ק"מ בשנה בשקט)

 

אתה על הגבול. זה תלוי גם בתקציב הקנייה שלך.

 

מהקילומטר הראשון. בתחנות רבות (למשל במסלול שלך תחנת דור אלון אחרי מחסום מכבים לכיוון י-ם) הסולר זול ביותר מחצי שקל לליטר מבנזין. זה מצטבר לאלפי שקלים בשנה.

 

ממש לא נכון. עלויות הבסיס של רכבי דיזל גבוהות יותר משל רכבי בנזין מקבילים והרבה פעמים זה משתלם רק בקילומטראז' גדול יחסית. כל מקרה לגופו.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

שווה לך לבדוק את המגאן 1.5 דיזל.

נסעתי עליה מספר פעמים,האוטו סחב מעולה בעליות של ירושלים.

הבעלים טוען שהוא עושה 1000+ק"מ למיכל ובמחיר של 5.8 לליטר יוצא הרבה יותר משתלם ממנוע בנזין.

פורסם
אתה על הגבול. זה תלוי גם בתקציב הקנייה שלך.

 

ממש לא נכון. עלויות הבסיס של רכבי דיזל גבוהות יותר משל רכבי בנזין מקבילים והרבה פעמים זה משתלם רק בקילומטראז' גדול יחסית. כל מקרה לגופו.

 

 

1. מה הגבול לדעתך?

שאלת התקציב - האם כוונתך לשאלה בדבר מודל הרכב (חדש או משומש לעייפה)? אם אצליח למצוא משומש במצב טוב ועם ק"מ סביר לדיזל - זה יהיה מצויין. אם לא - אולי אחשוב על חדש. אגב, בליסינג "פרטי" יש משפחתיות דיזל או רק מסחריות?

 

2. מה למשל? הרי את ה"קנס" באגרת רישיון הרכב כבר ביטלו. סביר שרכב שנוסע הרבה ידרוש יותר טיפולים ותיקונים ואזי משומש בהחלט עלול להיות יקר אבל האם רכב משפחתי דיזל חדש יקר יותר לאחזקה מתואמו על בסיס בנזין?!

פורסם
שווה לך לבדוק את המגאן 1.5 דיזל.

נסעתי עליה מספר פעמים,האוטו סחב מעולה בעליות של ירושלים.

הבעלים טוען שהוא עושה 1000+ק"מ למיכל ובמחיר של 5.8 לליטר יוצא הרבה יותר משתלם ממנוע בנזין.

 

באמת חסכוני, אבל בעניין הכוח אני קצת סקפטי 80 כ"ס :/

פורסם
והוא גם עם 3 דלתות, עיצוב לא נוח בעליל ואפילו תמוה (למה לעזאזל לא לעשות דלתות גם מאחורה? למה צריך לזחול מקדימה?!).

 

רכבי 3 דלתות תמיד יותר יפים מהמקבילים עם 5 דלתות. זה מאוד נח לנהג (כלומר לי) ולנוסע שלידו כי הדלתות יותר גדולות.

אבל אני לא מאשים אותך, אחד הדברים שישראלים הכי לא מבינים אחרי גיר ידני, הוא 3 דלתות.

emotion of motion

פורסם

לא מדוייק. בעניין הגיר הידני אני מסכים איתך. אלהים עדי כמה לפעמים צריך לחפש כדי למצוא רכב ידני כלבבך במדינה הזו.

אבל 3 דלתות יכול להיות לרועץ לאדם עם תינוק למשל. זה לא שחור ולבן כמו הגיר הידני. גם אני רציתי איביזה 3 דל' והיתה לי אפשרות להביא כזו ספורט במצב מעולה, ממש מציאה, אבל בגלל שיש לי תינוק בבית נאלצתי לגנוז את החלום. לחבר היה שיקול דומה עם 206.

פורסם

ראית אותי דוחף לכולם רכב עם 3 דלתות?

מבחינתי שלא יהיו מושבים מאחורה בכלל. גם האיביזה שהיתה לי היתה 3 דלתות.

המיטו לא רכב משפחתי מאיזה כיוון שלא תסתכל עליה.

emotion of motion

פורסם
רכבי 3 דלתות תמיד יותר יפים מהמקבילים עם 5 דלתות. זה מאוד נח לנהג (כלומר לי) ולנוסע שלידו כי הדלתות יותר גדולות.

אבל אני לא מאשים אותך, אחד הדברים שישראלים הכי לא מבינים אחרי גיר ידני, הוא 3 דלתות.

 

היופי הוא ללא ספק בעיני המתבונן.

לדעתי, בכל אופן, להעמיד יופי בעדיפות עליונה על השימושיות זה מגוחך (ושוב, ברור שיש מי שיחלוק אז זו דעתי בלבד).

זה בערך כמו לעשות ניתוח פלסטי ולקבל אף מדהים שאי אפשר לנשום דרכו.

לך תדע לאלו מצבים תיקלע ואת מי תצטרך להסיע.

 

ואמנם אני רוסי, אבל גיר ידני הוא משהו שנשגב גם מבינתי.

תיבה רובוטית שומרת על היתרון הראשי של הגיר הידני (חיסכון בדלק) בלי רוב החסרונות (כיבוי מנוע, התנהגות בפקקים).

פורסם

אני קצת מבולבל.

סיאט טולדו 2002 TDI זה זה

 

4744_20080428110420.jpg

 

 

 

או זה ?

 

24.jpg

 

 

 

וגם, קניית רכב ממורה נהיגה, כדאי? לא מצאתי סיאט כזו מפרטי.

 

פורסם
היופי הוא ללא ספק בעיני המתבונן.

לדעתי, בכל אופן, להעמיד יופי בעדיפות עליונה על השימושיות זה מגוחך (ושוב, ברור שיש מי שיחלוק אז זו דעתי בלבד).

זה בערך כמו לעשות ניתוח פלסטי ולקבל אף מדהים שאי אפשר לנשום דרכו.

לך תדע לאלו מצבים תיקלע ואת מי תצטרך להסיע.

 

ואמנם אני רוסי, אבל גיר ידני הוא משהו שנשגב גם מבינתי.

תיבה רובוטית שומרת על היתרון הראשי של הגיר הידני (חיסכון בדלק) בלי רוב החסרונות (כיבוי מנוע, התנהגות בפקקים).

 

קרא שוב מה שכתבתי. השימושיות תלויה במשתמש. אם אין לי מה לעשות עם המושב האחורי, אני בהחלט אעדיף 3 דלתות.

תיבה רובוטית בעלת מצמד יחיד היא נעה בין סביר לאסון.

emotion of motion

פורסם
אני קצת מבולבל.

סיאט טולדו 2002 TDI זה זה זו תמונה של סיאט אלתיאה ממודל 05+- הלאון מהשנתונים הללו מאוד דומה בחזית. לאון 02 שונה מאוד במראה.

 

4744_20080428110420.jpg

 

 

 

או זה ? זאת סיאט טולדו.

 

24.jpg

 

 

 

וגם, קניית רכב ממורה נהיגה, כדאי? לא מצאתי סיאט כזו מפרטי.

 

יש גם סיאט קורדובה דיזל.

 

עידו

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

עידן בילבלת את הבחור.

 

jrw, התמונה של הרכב הכחול כהה זאת סיאט טולדו דור שלישי, מ-05' ומעלה.

התמונה של הרכב האדום זאת סיאט טולדו דור שני, שאותה יש בשנת 2002.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 


×
×
  • תוכן חדש...