Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6020 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

זו פשוט בהמה הרבה יותר נובו-רישית מקלאסית, במשקל של SUV גדול ועם זמני האצה פנומנאליים ויכולת יח"צ פנומנאלית עוד יותר של יצרניה, שמצליחים לשווק את המכונית המפסידה והמופרכת לטיפול אפילו במונחי מכוניות על כאילו היא הפלא השמיני של העולם.

 

העובדה שמדובר ברכב ששוקל בכ700 ק"ג יותר ממתחריו ועדיין מצליח לזנק במהירות שבה הוא מזנק, ולתת את זמני המסלול שהוא נותן, אכן הופכת אותו לפלא הנדסי.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

להאיץ - פונקציה של מנוע בהמה. זמני מסלול - אשמח לראות. במיוחד בהשוואה למכוניות-על אחרות.

 

עריכה:

 

ברינג הווירון עשתה 7:40. לא רע, אבל לפניה מכוניות כמו ניסאן GT-R עם 7:26.70, זונדה F קלאבספורט עם 7:24.70, אנזו עם 7:25.30, וייפר ACR (שומו שמיים) עם 7:22.10 (אני אחזור על זה - וייפר עם חבילת ספויילרים נותנת לה 18 שניות). הגומפרט אפולו עושה 7:11.5. כמעט חצי דקה לפניה. בכוונה לא הזכרתי ראדיקלים, הם ממוקדים מדי ולא ממש רכבי כביש למעשה.

 

במסלול של TG היא עוקפת רק בעשירית שניה את הזונדה F, מפסידה 4 עשיריות לקייטרהאם R500 שלא לדבר על 0.6 שניות לנובל M600 ושניה שלמה לאסקארי A10. למובילה (גומפרט אפולו) היא מפסידה 1.2 שניות.

 

ציטוט של גורדון מאריי ממחיש את מה שרציתי לומר:

 

The most pointless exercise on the planet has got to be this four-wheel-drive 1,000 horsepower (750 kW) Bugatti. I think it's incredibly childish this thing people have about just one element—top speed, standing kilometre or 0–60. It's about as narrow minded as you can get as a car designer to pick on one element. It's like saying we're going to beat the original Mini because we're going to make a car 10 mph (16 km/h) faster on its top speed—but it's two feet longer and 200 kilos heavier. That's not car designing—that just reeks of a company who are paranoid...

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

1. נדמה לי שאותו גורדון מאריי עומד מאחורי מקלארן, כך שלצפות לקבל ממנו חוו"ד חפה מאינטרס על המתחרה הגדולה ביותר שלו, לא בטוח שניתן. בלי קשר אגב לשאלה אם הוא צודק או לא.

2. השאלה כמה עולה להחזיק ויירון לא ממש שייכת לכאן שהרי אין המדובר כאן לא בקנייה נבונה, אפילו לא בשאלה אם יש לה או אין לה מתחרים ראויים, אלא בפוזה האולטימטיבית, שלזכותה כדאי לציין שהיא גם מציגה קצת קבלות.

פורסם
להאיץ - פונקציה של מנוע בהמה. זמני מסלול - אשמח לראות. במיוחד בהשוואה למכוניות-על אחרות.

 

עריכה:

 

ברינג הווירון עשתה 7:40. לא רע, אבל לפניה מכוניות כמו ניסאן GT-R עם 7:26.70, זונדה F קלאבספורט עם 7:24.70, אנזו עם 7:25.30, וייפר ACR (שומו שמיים) עם 7:22.10 (אני אחזור על זה - וייפר עם חבילת ספויילרים נותנת לה 18 שניות). הגומפרט אפולו עושה 7:11.5. כמעט חצי דקה לפניה. בכוונה לא הזכרתי ראדיקלים, הם ממוקדים מדי ולא ממש רכבי כביש למעשה.

 

במסלול של TG היא עוקפת רק בעשירית שניה את הזונדה F, מפסידה 4 עשיריות לקייטרהאם R500 שלא לדבר על 0.6 שניות לנובל M600 ושניה שלמה לאסקארי A10. למובילה (גומפרט אפולו) היא מפסידה 1.2 שניות.

 

ציטוט של גורדון מאריי ממחיש את מה שרציתי לומר:

 

ההבדל בין כל המכוניות שציינת (חוץ מה GT-R) לווירון הוא שהן הרבה יותר ממוקדמות מסלול ולא מתורבתות בעליל. הויירון מציעה ביצועים עם חבילת פאר מאוד מרשימה והיא בהחלט מעוררת הערכה מבחינה הנדסית.

ה GT-R אכן ממש מרשימה. גם פרקטית וגם בהחלט מבצעת אבל ממש לא מפוארת.

emotion of motion

פורסם
להאיץ - פונקציה של מנוע בהמה. זמני מסלול - אשמח לראות. במיוחד בהשוואה למכוניות-על אחרות.

 

עריכה:

 

ברינג הווירון עשתה 7:40. לא רע, אבל לפניה מכוניות כמו ניסאן GT-R עם 7:26.70, זונדה F קלאבספורט עם 7:24.70, אנזו עם 7:25.30, וייפר ACR (שומו שמיים) עם 7:22.10 (אני אחזור על זה - וייפר עם חבילת ספויילרים נותנת לה 18 שניות). הגומפרט אפולו עושה 7:11.5. כמעט חצי דקה לפניה. בכוונה לא הזכרתי ראדיקלים, הם ממוקדים מדי ולא ממש רכבי כביש למעשה.

 

במסלול של TG היא עוקפת רק בעשירית שניה את הזונדה F, מפסידה 4 עשיריות לקייטרהאם R500 שלא לדבר על 0.6 שניות לנובל M600 ושניה שלמה לאסקארי A10. למובילה (גומפרט אפולו) היא מפסידה 1.2 שניות.

 

ציטוט של גורדון מאריי ממחיש את מה שרציתי לומר:

 

האם העובדה שהויירון שוקלת בעשרות אחוזים יותר מהזונדה (כמעט 50%), הוייפר (20%), הגאמפרט (57%!) והאנזו (38%) נעלמת מעיניך? רכב שעם משקל של כמעט שני טון שמצליח להתקרב לזונדה ולאנזו במסלול טכני כמו הרינג הוא אכן פלא הנדסי ורחוק מלהיות בהמה.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

אתה טוען שעצם העובדה שרכב עם משקל כזה מצליח להתקרב זה טוב. אני טוען שרכב עם משקל כזה לא ראוי להיקרא סופר-קאר ואם הוא באמת היה טכנולוגי היה שוקל לפחות 400 קילו פחות ואוכל את כל המתחרות שלו על המסלול בהפרש ניכר.

 

לגבי היות המתחרות ממוקדות מדי - ה-ACR היא בהחלט track-day special, נכון. האנזו ממש לא. ה-GTR היא מכונית יומיומית כמו 911, לא פחות. אולי לא מפוארת, אבל לא בטוח שפחות מאובזרת. הזונדה F גם לא פחות מפוארת.

 

לגבי גורדון מאריי, יש לו מספיק קבלות בשביל שאעדיף להקשיב לו, חרף העובדה כי הוא באמת עומד מאחורי ה-F1 וה-SLR מקלארן (אף אחת לא באמת מתחרה בויירון - הראשונה ייצורה הופסק מזמן וה-SLR פשוט לא ממוצבת כנגד הויירון). הפרוייקט הנוכחי שלו הוא הקאפארו, אשר גם היא לא ממש ממוצבת כנגד הויירון.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

האמת היא שכשרואים את הסרטון שקיים ברשת על ה SLR כשהיא מפגרת באופן מביש למדי אחרי הויירון, אפשר להשתכנע בקלות שהיא אינה "ממוצבת", כלשונך, מולה.

פורסם

RK, אתה חי בסרט

הווירון לא מכונית על? זה משפט שהוא בדיחה עצובה

אתה לא כל כך מבין שרכב הוא יותר מהנדסה, נתונים, משקל וכו' והווירון היא מ-ד-ה-י-מ-ה לא משנה מה תגיד עליה

טובי כתבי הרכב ובייניהם כאלו שלעגו לה לפני שיצאה, אמרו שלא היה ולא יהיה רכב כזה יותר, מס' אחד...

עזוב נתונים יבשים וכל מני שטויות, כמו שאימפרזה טורבו נותנת נתונים/ביצועים טובים יותר משל בוקסטר אבל פורשה זו פורשה ושום אימפרזה לא תישתווה לה לעולם ולו רק בגלל האיכות, קלאסה וה"פורשיות"!!!

יש עוד מלא דוגמאות כאלו לרכבים ששווים הרבה יותר מסך חלקייהם

(מספיק לראות את ג'רמי קלרקסון, מגדולי קוטלי הפרוייקט, מלקק את האצבעות ורוצה עוד!!!)

 

שנה טובה

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

אין לך מה להגיד אז אתה אומר שאני חי בסרט? דבר ככה עם אנשים אחרים, לא אתי. יש דרך להגיד כל דבר.

 

לגבי האם היא מכונית - על או לא, אז כן, היא מכונית-על. זה שלדעתי מכונית-על לא צריכה לשקול כמו בית? זה בדיוק מה שאמרתי, אל תסלף את דבריי.

 

אני בוש ונכלם למול ההסבר המנומק שלך בדמות:

 

והווירון היא מ-ד-ה-י-מ-ה לא משנה מה תגיד עליה

 

באמת, עכשיו הבנתי. ההסבר מלומד וקטונתי. NOT.

 

אין לי כל ספק שהויירון תקסום להרבה, זה לגיטימי ביותר. בדיוק כמו שלי קוסמת אלפא רומיאו, למשל. זה בסדר. להתעלם במפגיע מחסרונות מובהקים ולטעון לעדיפות טכנולוגית לא קיימת, זה דבר אחר. אני אעדיף, למשל, 156 על אימפרזה טורבו בשל אותו "קסם" שאני מרגיש. אני בוודאי לא אהיה מטומטם מספיק בשביל להגיד שה-156 תתן לאימפרזה בראש במסלול או ברבע מייל. הבנת את ההקבלה?

 

לגבי קלארסקון, עזוב אותך. התוכנית היא קודם תוכנית בידור ואחר כך תוכנית רכב. בסדר הזה. היא מאד טובה כתוכנית בידור על רכב, אבל כל דבר שם צריך לקחת, כמו שאומרים, with a grain of salt.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

לא צריך להשקיע סכומי כסף מופרכים לחלוטין על ויירון כאשר ל-GTR35 יש פוטנציאל שיפורים אדיר וב"כסף קטן" אפשר להפוך אותה למכונה לא פחות מהירה מהויירון ואולי אף יותר.

turboy

פורסם

אכן, אני בטוח שאת מה שעלה למהנדסים של הויירון (ושל קוניגסג ושל הSSC Aero) מיליוני דולרים ומספר שנות פיתוח אפשר לעקוף בקלות באמצעות שינוי של לחץ גדישה ואיזה אינטרקולר בניסן GTR.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

אני חושב שזה הזמן לצרף את הדבר הזה לדיון:

http://www.youtube.com/watch?v=OPED8pfQkT4 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

מנוע 1.9

1032 כ"ס, 97 קג"מ, 9.398 quarter-mile time at 238 km/h (147.9 mph). 0-100km/h takes just 2.3 seconds, with top speed allegedly near 300 km/h

 

כמו שאתם רואים כן אפשר להגיע לתוצאות מרגשות עם איזה טורבו ואינטרקולר, השאלה היא מה אתה מפסיד בדרך, כי עם הווירון אפשר גם לנסוע רגוע ובנינוחות, את הגולף הזאת למשל - צריך לנהוג בזהירות רבה מאד ומבחינת פאר אין מה לחשוב אפילו.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

ל-GTR35 של סדנת switzer P800 ברוסיה נמדדו(וזה מתועד ביו-טיוב עם מכשיר מדידה)

2.9 ש' ל- 100.

7 ש' ל-200.

19.8 ש' ל-300.

רבע מייל עם ממוצע של 10.5 והתוצאה הכי טובה עמדה על 10.1(שזה פחות או יותר נתוני המעבדה ל-R1 או ויירון)

 

אומנם עלות השיפורים גדולה אבל יחסית לויירון זה באמת באמת כסף קטן.

 

הגולף הזאת עם כל הכבוד מיועדת לדראג ולא חסרות דוגמאות של אימפרזות,איוו,וייפרים,וסופרות שעושות 8 ו-7 שניות לרבע מייל.

turboy

פורסם

איך הוא הוציא 1000 כ"ס ממנוע 1.9 ?? מה זה אתנול שם או אלכוהול או דלק סילוני ?? בF1 לא מצליחים להגיע להספקים כאלה אם מנוע יותר גדול .

פורסם

עם טורבו גדול the sky is the limit

יש בארץ מיצובישי איוו ואאוטלנדר שמוציאות כמעט 800 כ"ס מ-2 ליטר עם דלק 98 אוקטן.

turboy


×
×
  • תוכן חדש...