Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לא מזמן רכשתי רנו קליאו B שנתון 2001 ואני רוצה להתקין מגבר לבד.

הדרך היחידה שאני יודע זה להעביר את הכבל חשמל מהמצבר במנוע דרך האוטו עד לבגז'

אני לא מוצא שום חור או דרך להעביר את הכבל

מישהו יודע על דרך מסויימת או על פיתרון אחר לעניין?

תודה

פורסם

תנסה מתחת לפלסטיקים שעוברים בתוך האוטו ליד הדלתות,תישלוף אותם תעביר בתוף הפנלים,זה ניראה כמו קיקים כאלו בתאלות הפלסטיק שליד הדלתות,או שאל תיסתבך לך למתקין תישאל ספציפית אל האוטו שלך איפה הוא ממליץ להעביר כבלים כי לא יצא לי להתקין מערכת באוטו כשלך:oops::-P.

 

ג'ינו.

פורסם

תודה אחי

את זה אני יודע להעביר

הבעיה שלי היא למצוא מעבר בין המצבר (במכסה מנוע)

לתוך התא נוסעים... אתה מבין?

 

שטויות הבוס שלי היה מתקין מערכות פעם אני הולך אליו

אז תודה

  • 5 שנים מאוחר יותר...
פורסם

אני הבעלים של קליאו שנת 2000 אני מניח שהרכבים דיי דומים .

אצלי ברכב לא היה מקום בקיר האש לכן הייתי צריך לעשות הכנה ..

עשיתי חור בצד הנהג מתחת לדאשבורד החור יוצא בצמוד למיכל נוזל השמשות .

יש לעבוד בצורה עדינה וזהירה מכיוון שישנם הרבה צמות באזור ..

הקדיחה היא מפנים הרכב בלבד ,יש צורך להוריד את מיכל הנוזל לפני העבודה מה שדורש פירוק זרועות ווישר .

חובה למגן את הכבל במעברים בצינור למען הביטחון וגם למגןן בפני נזילות אם אתה פועל בדרך זו.

×
×
  • תוכן חדש...