Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

הרכב הוא סובארו לאונה 93

בחיבורים של הכוהל,יש מעין חלק עם 2 מגעים שמתחבר כתקע לשקע,כל רגל שלו מתחברת לחיבור שונה בכוהל.

החלק הוא קבל CAPACITOR אם איינני טועה 4.7 מיקרו פאראד.

שאלתי היא למה הוא משמש ,או יותר נכון מה תפקידו בכוח?

 

אציין שזהוא לא קבל רגיל שיש בסובארו הישנות(אלו שיש להם פלטינות), אלה יש כבל לפלוס וכבל למינוס של הכוהל ומשם שני חוטים שמתחברים לשקע והתקע הוא בעצם ריבוע שחור כמו ממסר,אך זה איננו ממסר כי כתוב עליו קבל 4.7.

 

תודה לכל העונים.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

אני לא מכיר ספציפית את הקבל ברכב שאתה מתאר אבל אני מניח שהוא קבל רגיל של מערכת הצתה עם פלטינות.

לרוב החיבורים שלהם שונים מעט מקבל קלאסי בעל שני הדקים כיוון שנוח להשתמש בקבל Feed through.

 

תפקידו להגן על הפלטינות מפני המתח הגבוה שמתפתח בעת מיתוג הסליל.

פורסם

היי

אבל אצלי ברכב יש הצתה אלקטרונית.

אין פלטינות ואין קבל.

 

הקבל שאני מתאר הוא קופסא שחורה בגודל ובצורה כמו מימסר(רק יותר קטן).

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

צודק, עכשיו נזכרתי שאין פלטינות.

 

מכל מקום, גם אם יש מודול מיתוג אלקטרוני הוא זקוק להגנה נגד המתח שמתפתח בעת מיתוג הסליל.

אם תעלה תמונה אני בטוח שיהיה קל יותר לענות. יכול להיות שזה מעבר לסתם קבל.

פורסם

hi daniel

i chacked today

its not connected to the col at all

 

one leg is ground

one leg to + of something....

 

why do i need this thing?

 

thank you

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
גם אם יש מודול מיתוג אלקטרוני הוא זקוק להגנה נגד המתח שמתפתח בעת מיתוג הסליל.

 

קבל סינון רעשים ממערכת ההצתה.

 

אתה מחפש מעבר לאלו עוד סיבות לצורך בקבל?

פורסם

קיצר חברים.

היום שאלתי במוסכים,שאלתי כמה חשמלאי רכב,כמה חנויות,אפילו אצל עימנואל הייתי, ולאף אחד אין מושג מה זה החלק הזה.

כמו שאמרתי הוא מחובר רגל אחת לאדמה ורגל שנייה לחשמל משהו ברכב.

אני פשוט מחליף כמה חוטים,ניתקלתי בו, ורציתי לדעת מה תפקידו של החלק הזה.

שאלתי גם אצל מתקין אזעקות ומיגון ונאמר לי במפורש שזה לא שייך למיגונים.

יש לי 4 ספרי רכב,היינס,צילטון ועוד כמה,אין שם שום זכר לחלק הנ"ל.

 

חשמלאי רכב אחד טען שזה נגד שמונע + לאדמה..... חשבתי וחשבתי הייתכן?!

 

בכל מקרה אשמח לכל הארה בעניין.

תודה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

×
×
  • תוכן חדש...