Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני ראיתי את יוסי משתמש , הזוי!

 

מה הקטע של הדיו הנסתר?

 

 

מישהו באמת מסמן את מה שכתבתי פה?

את האמת ?

את רוב השירשורים המצחיקים או כאלו שמנסים להיות מצחיקים אני קורה כשהם מסומנים .

למרות שבפורום הזה בניגוד לפורום אחר שאני גולש בו השימוש לא כל כך נפוץ.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הלקח מהשרשור הזה הוא שמישהו צריך לרכז את כל הת'רדים בכיכובם של תומר הדר, מוטי מיאטה וכו'

את האוגדן ניתן יהיה לתת במקום הגביע של הג'מייקנה :arrow:

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

זה נראה שאחרי שרז המליץ לו לחזור בעוד שנתיים, הגיל שלו בכרטיס נהיה 25 למרות שבתרד הוא כותב שהוא בן 15.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שכחת להוסיף את הלינק. על אף שאני מאמין שכולנו יודעים על מה מדובר בימים אלה, בעוד כמה חודשים- מי שיקרא את השרשור לא ידע על ההזוי של סופ"ש זה (ואני משאיר לך, בתור יוזם ההקפצה, את הזכות והכבוד להכתיר את הבחור.אנא, תן לנו בלינק!).

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם

יש משהו חדש, מהיום:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=352605

 

ציטוט:

 

בעל ג'ימני כתב:

אח של חבר היה פעם באירוע.

אני והחבר (של של ההוא מהשורה הקודמת) החלטנו למתוח אותו.

הגענו לרכב, נשכבנו מלמטה, ויאללה באלאגן בחוטים שמשלבים את ההילוכים.

כשהוא נכנס לרכב בסוף הארוע, הכניס לראשון וניסה לנסוע, הרכב נוסע רברס. אנחנו עמדנו וצחקנו בצד.

אולי מישהו לקח מאיתנו את הרעיון ומתח אותך? יתכן?

__________________

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אשפוז עזב את הקארזפורום בעקבות חילוקי דעות אומנותיים עם ההנהלה, בדומה לחברים נוספים שעשו זאת לפניו ואחריו.

כיום ניתן למצוא את רובם בפורומים המקבילים, תחת אותם שמות משתמש.

פורסם

זה ידוע שאישפוז היה משתמש פיקטיבי של מוטי מיאטה.

שבעצמו היה משתמש פיקטיבי של תומר הדר.

שבעצמו היה משתמש פיקטיבי של ידידנו השוטר.

שבעצמו היה משתמש פיקטיבי של אמא של חובש.

שבעצמה היתה משתמשת פיקטיבית של שמר.

שבעצמו היה משתמש פיקטיבי של יוסי פרנקוס.

שבעצמו משתמש פיקטיבי של רזמל.

ובכלל, לדעתי הרזמל הזה הוא תוצאה של קונספירציה שנועדה להסיח את דעתנו ממפעל טקסטיל אי שם בדרום...

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

יאשה.

התחלת טוב בהתחלה האמנתי אחר כך זה ניהיה מופרך חבל.

 

ורק דרך אגב מי שקרא את הודעתו של מיכאל ולא בכה מרוב צחוק שישעה את עצמו מהשרשור הזה.

פורסם
יש משהו חדש, מהיום:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=352605

 

ציטוט:

 

בעל ג'ימני כתב:

אח של חבר היה פעם באירוע.

אני והחבר (של של ההוא מהשורה הקודמת) החלטנו למתוח אותו.

הגענו לרכב, נשכבנו מלמטה, ויאללה באלאגן בחוטים שמשלבים את ההילוכים.

כשהוא נכנס לרכב בסוף הארוע, הכניס לראשון וניסה לנסוע, הרכב נוסע רברס. אנחנו עמדנו וצחקנו בצד.

אולי מישהו לקח מאיתנו את הרעיון ומתח אותך? יתכן?

__________________

 

אם זה אכן אמיתי, הבן אדם ממש אדיוט גמור.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:


×
×
  • תוכן חדש...