Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה בעסה, באתי כבר להגיד תודה ולהישתחוות מול המסך עם אתרוג ביד (מה?! אני אוהב פיטמים. אסור?!), ורק איזכור אחד אני קיבלתי אחרי 5 תגובות?!

נ.ב.

סימון יקירי, לא יפה לכתוב ככה.

עדיף לכתוב "אני ( ! ) אזהרה". הרי יש פה ילדים (בני 17 שרק קיבלו רישיון),נשים (כן יאשה, הכוונה היא אליך) ורגישים (נו, כמו ההוא שנעקץ ע"י זבוב חולה כלבת, רגיש לו שם) שעלולים להיפגע.

תיאור גראפי תמיד| | עדיף.

 

עריכה.

פעם ראשונה קראתי את השירשור ההזוי של ערוסי לפנים.

היה מלך לפורום, הוא היה כמו הזוהר ארגוב של המוטוריקה עם המרצדס בלי הכבווווד.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא חסרים אנשים הזויים שביקרו פה...

 

שוטגאן שדהר עם הקורולה במהירות אדירה של 196 קמ"ש.

ירון כוכבי עם האהבה הבלתי נגמרת לאלמרה שלטענתו היא פאר היצירה בתחום הרכב.

גרג מאייר עם הטפטפות והאלפא מילאנו.:lol:

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
לא חראם? יש לך פנים יפות...

הרשה לי לתקן אותך. התגובה המתבקשת במקרים כאלו היא:

רוצה להרגיש מתכת בפנים גבר? מה נפתחתם כולכם? מה קרה אין לכם כבוד? לי יש כבוד עליכם אז למה אני לא מקבל חזרה?

 

__________________________________________________

 

רגע!?

 

מה קורה עם כנופיית האתיופים מקרית גת והDEW?

 

אתה מתבלבל. אני מקריית גת (ואני לא אתיופי*) האתיופים מעפולה, הDEW מהסמים...

 

ואם כבר הזכרת את הנושא, אז זה הנושא הכי הזוי בפורום (באדיבות המשתמש, כמובן).

לא השרשור על גבר שמניק.

לא השרשור על מכונית שנוסעת על water-delek.

 

וברוח הדברים:

גם מיקרוגל ביתי רגיל אפשר ללא בעייה להסב לשימוש בתור נשק קרינה.

 

__________________________________________________________________________________

 

 

 

אחת ולתמיד, לי אין שום משתמש פיקטיבי. לא ערוסי, לא ידידכם השוטר, לא אמא של חובש, ולא אחותכם הצולעת. :idea::idea:

 

לתשומת לבך!

 

________________________________________________________

*(מזכיר לי שפעם יצאתי עם מישהי שהייתי גדול ממנה בשנתיים לערך.

אחת השיחות שלה עם חברה שלה הייתה ככה:

-בן כמה הוא?

-18

-איפה הוא לומד?

-גרוס (תיכון דתי)

-אהה, הוא דתי?

-כן.

-איך קוראים לו?

-שמעון.

-רגע, הוא דתי, הוא מבוגר יותר מהשכבה שלו וקוראים לו שמעון. הוא אתיופי:shock:????

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

פורסם

טוב, סיכום ביניים: (מתייחס ליוזרים אמיתיים בלבד)

 

השרשור ההזוי ביותר שקראתי אליו זה בלי ספק שרשור ה-DEW. קראתי אותו פעמיים עם פרצוף כזה :shock:.

 

שהמשתמש ההזוי ביותר זה כנראה הבחור עם הנובירה.

 

אבל עדיין, יש למישהו ציטוט שמתעלה על זה?? :oops::-P:-)

 

אהלן חברים,

אני קצת עצבני, כי בא לי לעשות קיצור דרך בצומת שאסור לפנות לימינה, אז באתי משם, ראיתי האוטו שמגיע,

אז אני ניסיתי לעקוף אותו כי זה היה חד סטרי ממש דק, אז ניסיתי להחנות בצד, אבל החניה כ"כ קטנה עליי,

אז סבבה ראיתי איש זקן ישב, אז פתח את הדלת ועמד ליד תא מטען ורושם על מספר של אוטו שלי, מה אני WTF?!

אז כיביתי את האורות שלא יראה את המספר שלי, ונסעתי אחורה והתסתרתי ממנו, למזלי ברחתי,

אני לא יודע אם הוא רשם את המספר כבר, מה הוא יעשה לי בכלל? הוא ידווח למשטרה או משהו ?

 

קודם כל טעית ממה שכתבת עליי.

אני לא נהגתי בא.צ. הישן ראשל"צ שאין בו כניסה חחחחחחח בואנה אתה גדול ! איזה מצחיק אתה .

אז אל תמציא את הסיפור שלך שיהיה ברור?

 

ומעניין קראת מהודעה הראשונה שלי עד עכשיו, פשש כל הכבוד לך בחוריקו .

בא לך לתפוס אותי? אז תחפש אותי בראשון לציון :lol:

 

אז תשמעו, יש לכם טעות שלא הבנתם אותי נכון,

 

אני רציתי לפנות שאין בו כניסה, אז מה יש לכם לעשות נגדי?! בסדר מצדי טעות ואתם מה?! גם עשיתם ! אין לכם מה להאשים אותי .

אתם פוחדים לרשום פה בגלל שזה פורום משטרה 8)... אני רק ביקשתי עזרה אם הוא הולך לבצע את המספר לוחית או מה?! מה יש לעשות בנדון הזה? הוא לא נראה לי שוטר מתנדב, סתם בא ומנסה לדפוק אותי בכוח .

 

אחרי שיכנועים שאמרתי לו בספר התורה זו פעם ראשונה שתפסו אותי על 3 נוסעים, אני לא מחפש בעיות

ואחרי כמה דברים שאמרתי לו במילים, הוא רשם בטופס שלו "בבקשה אל תדפוק אותי אני מכבד אותך תיתן לי אזהרה"

אמרתי לו יום אחד יבוא אלייך ! אם היית במשפחה שלי היית קונס אותי ככה? השוטר השני צחק ואמר לי שקט...

ניסיתי לשכנע את השוטר קשוח והוא אמר לי שתוק כמה פעמים....

במילה אחד סתום ת'פה אתה סתם חוקר הודעות של אחריםם, מה אכפת לך ?!

אוליי סתום לא מגיע לי אפילו לא עשיתי בעיות כבר חודשים, נו באתי לפה לספר הכל מה רע בסיפורים?

אני מניח שהיו לך בעיות בנהיגה ולא רצית לספר, התביישת אין לך אומץ ואתה לא גבר פה

תעוף לי מכאן ילד שאין לך חיים לחפש הודעות אין לך לב

לא מלווה של 3 חודשים..חס וחלילה

אני נהגתי כמעט שנה לפי החישוב שלי שזה 162 יום על כביש ..

 

מה נראה לך שאני מקבל תמיכה ממכם מה שדיברתם אליי? נראה לך שאני אתייחס אליו בכבוד על מה שדיבר אליי?

תגיד לי אתה נורמלי או מה ? מגיע לו לשתוק ולא לפתוח ת'פה !

מה הקשר עבריין תנועה? בגלל שביצעתי בו :shock: ?

מה לי להטריד אותו בלילה? שתוק טוב? מה אתה בא לפה כאילו אתה שוטר פה ?

אני לא אחד שחופרים בלילות מאיפה לך לדעת שאני חופר בלילה? אתה חי בדמיון מפותח,

תשלם ולא תצליח . עו"ד הוא לא חבר שלך . תנסה לשחד אותו.. עוד יתפסו אותך בלילה עם מיטה מחורבנת שלך !

תראה בנאדם, אני לא מסוכן בנהיגה, לא עושה דברים חמורים .

אור אדום זה קורה לכולם שהרמזור מתחלף לצהוב ובום אדום, זה לא אשמתי, זו הבעיה של מדינת ישראל מחורבנת .

פורסם

אכן,ערוסי לפנים והבחור המצוטט מעל הם קלאסיקה אמיתית.

renault megane 5dr 2010 1.6

mazda mx5 nb 2004 1.8 mt

נציג מכירות רנו-אולם תצוגה ת"א-קרסו מוטורס.

פורסם
קודם כל, אין ולא יהיה על תומר הדר (אירנה מי שזוכר ..)

 

הסיפורים של תומר הם הדבר הכי מצחיק שיש. מומלץ בחום.

 

+1 בגדול. לוקח את ערוסי בכיס הקטן.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=16219

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תומר הדר ושות' (אשפוז, זרזיר וכו') הם לא הזויים. זאת הייתה תקופת הנפילים של הפורום, כתיבה שנונה ולפעמים קצת מטורפת, אבל לא הזויה.

בתואר "מלך ה-LSD" זוכה ככל הנראה ידידנו מעפולה, עם כל הכבוד לשאר ה"סגנים" שלו.

 

מאידך, בתואר "הכותרת הכי זכורה בתולדות הפורום" (וגם "שרשור הצעירות הזכור ביותר בפורום") זוכה ידידנו מכרמיאל כרמיאל. :-D

פורסם

2 עמודים, 27 תגובות, ואפילו מועמדות אחת אין לי. לא יפה ולא פייר.

 

בינינו- ביני ובין סיימון, פרנקוס ופרוקסימה-ההחלטה קשה.

בואו ואני אקל עליכם: לכו על זה שאין לו ס' בשם!!!

 

שימו ברווז בקלפי (לא באופן מילולי)!!!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...