Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום,

 

יש ברשותי רכב מסוג מיצובישי לאנסר משנת 2004 ועשיתי לו הסבה לגז לפני כ 3 חודשים.

נאמר לי בזמן ההסבה שאלולה להידלק נורת ה"בדוק מנוע" ואכן מספר ימים לאחר ההתקנה הנורה החלה לדלוק.

כמו כן המתקין אמר שזו תופעה רגילה שעוברת לאחר שלושה תדלוקים.

תדלקתי כבר יותר משלושה מיכלים ועדיין המנורה דולקת .

 

 

מה עלי לעשות ?

איך לדעת אם באמת אין תקלה במנוע ? 

 

תודה מראש

ריקו

פורסם

במנועים המתקדמים יחסית דוגמאת מנוע הלאנסר,לפעמים ישנו צורך באיפוס מחשב הרכב על ידי ניתוק המצבר ל45 דקות.

 

(ניתוק המינוס - בלבד).

 

לנו ברכב הייתה "תקלה " דומה ,בפועל זה לא משפיע על תפקוד הרכב - אבל אז לא באמת תדע כשתהיה תקלה שכן.

 

חיבור הרכב למחשב דיאגנוסטיקה ותיקון ה ERR על ידי המחשב של המתקין. זה הפתרון.

פורסם
שלום לכל חברי הפורום,

 

יש ברשותי רכב מסוג מיצובישי לאנסר משנת 2004 ועשיתי לו הסבה לגז לפני כ 3 חודשים.

נאמר לי בזמן ההסבה שאלולה להידלק נורת ה"בדוק מנוע" ואכן מספר ימים לאחר ההתקנה הנורה החלה לדלוק.

כמו כן המתקין אמר שזו תופעה רגילה שעוברת לאחר שלושה תדלוקים.

תדלקתי כבר יותר משלושה מיכלים ועדיין המנורה דולקת .

 

 

מה עלי לעשות ?

איך לדעת אם באמת אין תקלה במנוע ?

 

תודה מראש

ריקו

סביר להניח שהתקלה קשורה ביחס תערובת לא תקין במידה והתקלה מצביעה על תערובת עניה עלול להגרם נזק לראש המנוע והממיר.גש למתקין ובקש שיבצע קליברציה למערכת הגז כאשר הוא מחובר לסורק OBD .

פורסם
תוך כמה זמן\קילומטרג' לאחר שהנורה נדלקה יכול להיווצר נזק למנוע ?

 

תודה מראש

זה יכול להיות מחר בבוקר ואולי עוד שנה,לא כדאי לך לקחת צ'נס.

טמפ' השרפה של הגז גבוהה יותר משל הבנזין באופן קבוע וכאשר התערובת עניה זה על אחת וכמה.

×
×
  • תוכן חדש...