שלום לכל חברי הפורום,
יש ברשותי רכב מסוג מיצובישי לאנסר משנת 2004 ועשיתי לו הסבה לגז לפני כ 3 חודשים.
נאמר לי בזמן ההסבה שאלולה להידלק נורת ה"בדוק מנוע" ואכן מספר ימים לאחר ההתקנה הנורה החלה לדלוק.
כמו כן המתקין אמר שזו תופעה רגילה שעוברת לאחר שלושה תדלוקים.
תדלקתי כבר יותר משלושה מיכלים ועדיין המנורה דולקת .
מה עלי לעשות ?
איך לדעת אם באמת אין תקלה במנוע ?
תודה מראש
ריקו