Jump to content

riko30riko30

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של riko30riko30

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תוך כמה זמן\קילומטרג' לאחר שהנורה נדלקה יכול להיווצר נזק למנוע ? תודה מראש
  2. שלום לכל חברי הפורום, יש ברשותי רכב מסוג מיצובישי לאנסר משנת 2004 ועשיתי לו הסבה לגז לפני כ 3 חודשים. נאמר לי בזמן ההסבה שאלולה להידלק נורת ה"בדוק מנוע" ואכן מספר ימים לאחר ההתקנה הנורה החלה לדלוק. כמו כן המתקין אמר שזו תופעה רגילה שעוברת לאחר שלושה תדלוקים. תדלקתי כבר יותר משלושה מיכלים ועדיין המנורה דולקת . מה עלי לעשות ? איך לדעת אם באמת אין תקלה במנוע ? תודה מראש ריקו
×
×
  • תוכן חדש...