Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני עכשיו מתכנן לקנות אוטו ואני בן 18.

התקציב שלי הוא 140000 שקל.

האוטו שאני רוצה לקנות זה לא אוטו חדש ואחד מהיפניות הפשוטות או הסיניות.

אני מחפש משהו גרמני, לא חדש, ספורטיבי עם מנוע זריז.

אני חשבתי יותר בכיוון של הב.מ.וו סדרה 1, ניראה אחלה אוטו, מנוע 2.0 הנעה אחורית, אפשרות לגיר ואפשרות לאוטו' זה כבר אני יבחר. 156 כוח סוס עם תאוצה נאה ל-100. צריכת דלק ממש נמוכה יחסית.

רציתי לשאול אותכם מה אתם אומרים על האוטו? עדיף A3 מאשר ה-ב.מ.וו?

איך השוק של האוטו? מבחינה מכנית הוא טוב? מהיר?

תודה רבה.

פורסם

אני לא חושב שזה חכם להוציא כזה סכום לפני הגיוס, כאילו אתה תלך לצבא וגם אם תעשה יומיות לא באמת יהיה לך הרבה זמן איכות עם האוטו.

והביטוח\טיפולים\ירידת ערך ימשיכו בדרכם.

לא כדאי לך לקנות משהו בחצי מחיר? אני לחלוטין מבין את הרצון שלך לגרמניות אך האם יש הגיון כלכלי ברכישת רכב כה יקר כש תדירות השימוש שלך תהיה הרבה יותר נמוכה?

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

אני לא רוצה סיאט..

מה אתם אומרים על ה-במוו 120 i? אולי דגם אחר של סדרה 1?..הם לא מוצלחים?..

מה עדיף A3 TFSI או את הב.מ.וו?..הבמוו הנעה אחורית נכון?

פורסם

לשאלתך ב.מוו אכן הנעה אחורית.

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם
אני לא חושב שזה חכם להוציא כזה סכום לפני הגיוס, כאילו אתה תלך לצבא וגם אם תעשה יומיות לא באמת יהיה לך הרבה זמן איכות עם האוטו.

והביטוח\טיפולים\ירידת ערך ימשיכו בדרכם.

לא כדאי לך לקנות משהו בחצי מחיר? אני לחלוטין מבין את הרצון שלך לגרמניות אך האם יש הגיון כלכלי ברכישת רכב כה יקר כש תדירות השימוש שלך תהיה הרבה יותר נמוכה?

 

 

עם כל הכבוד הבחור לא שאל אם כדאי לו לרכוש....כנראה שיש ממון בכיסו והוא יכול להרשות לעצמו--שיהיה לו לבריאות8)

פורסם

GTI MK5 !

 

שיהיה בהצלחה.

 

להשוות 120I לGTI זה כמו להשוות בין מזדה 3 2.0 למזדה מיאטה (ולא קשור כרגע להנעה אחורית..) פשוט לא באותו סגמנט ולא באותה ליגה מבחינת ביצועים.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

גם אני חושב שה-GTI MK5 (שנים 2006-2007) זה האוטו הכי מתאים עבורך.

אם אתה רוצה גם סמל סטטוס לך על ה-AUDI, חד משמעית.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

חברים הבחור כנראה מאוד רוצה רכב מותג, אם הוא יכול להרשות לעצמו BMW ושואל על הרכב הנל כנראה שהוא מעוניין במותג פרמיום. וכנראה שנוחות הוא גם אחד הקרטריונים. לכן אולי תחשוב על מיני קופר S. גם מותג גם רכב דינמי (מבוסס רובו על BMW).

×
×
  • תוכן חדש...