Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסרטון אמנם ישן קצת, אבל לא מצאתי אותו בחיפוש בפורום וחשבתי שאולי כדאי לאנשים לראות ולהיזהר.

http://www.youtube.com/watch?v=rms0JbohqAU דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

זה קרה באור-יהודה, זה יכול כמובן לקרות בכל מקום.

 

אם זה הועלה כאן בעבר, אנא מחילה.

פורסם

קיבלתי את זה למייל.

מי שעוד לא למד בדרך הקלה שמפתח הרכב תמיד עם הנהג ילמד בדרך הקשה.

זאת השיטה הכי פשוטה והכי טובה להגנה על עצמך מגנבה כזאת.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

זה יהפוך לשרשור של חכמים גדולים עם עיצות אדירות מה לעשות עם המפתח.

 

רק חבל שמראש אני יכול לקבוע בצורה חד משמעית שכולם כאן, כולל אני היו עושים את אותו הדבר בדיוק.

 

עכשיו אפשר להתחיל את החגיגיה:).

under construction..

פורסם

מפלצת ירוקה, אני החכם הגדול אומר לך שלא משנה לאן אני יוצא או מי נמצא ברכב, המפתחות איתי תמיד, גם אם זה במחיר של לפתוח חלונות ולסגור את המזגן בקיץ.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
מפלצת ירוקה, אני החכם הגדול אומר לך שלא משנה לאן אני יוצא או מי נמצא ברכב, המפתחות איתי תמיד, גם אם זה במחיר של לפתוח חלונות ולסגור את המזגן בקיץ.

+1 ענק !!

פורסם

למה אתם חושבים שזה מבויים?

 

אין מצב שבחורה שמה לב לרעש של 3 פחיות לאחר 2 מטר

אין צורך לנסוע גם מטר אחד ע"מ לשמוע צליל כלשהו מ 3 פחיות שצונחות מהמדרכה על הכביש! (מה גם שאפשר לשים בפחיות האלו אבנים למשל).

פורסם

לשכן שלי קרה אותו דבר! בצומת צ'ק פוסט (חיפה) עצר לקנות סיגריות בקיוסק והשאיר את האוטו מונע

שבא לחזור ראה שהאוטו נגנב.

טויוטה היילוקס חדשה דנדשה מהחברה.

פורסם

הוא במקרה השאיר אותו חונה על נתיב הנסיעה בקיוסקים שליד הכביש?

אם כן אני מאחל לו מכל הלב שיגנב לו כל רכב שהוא קונה חדש דנדש או לא, ועדיף לפני שעשה ביטוח :evil:

אם לא אנא קבל את התנצלותי הכנה.

 

עריכה: וגם שייגמר לו בגלל זה הכסף לסיגריות :lol:

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם

אין צורך לנסוע גם מטר אחד ע"מ לשמוע צליל כלשהו מ 3 פחיות שצונחות מהמדרכה על הכביש! (מה גם שאפשר לשים בפחיות האלו אבנים למשל).

טעות שלך, הפחיות נפלו לכביש רק אחרי שהרכב נגנב.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם
הוא במקרה השאיר אותו חונה על נתיב הנסיעה בקיוסקים שליד הכביש?

אם כן אני מאחל לו מכל הלב שיגנב לו כל רכב שהוא קונה חדש דנדש או לא, ועדיף לפני שעשה ביטוח :evil:

אם לא אנא קבל את התנצלותי הכנה.

 

עריכה: וגם שייגמר לו בגלל זה הכסף לסיגריות :lol:

 

 

ועם לא ? אז לא מגיע לו שיגנבו לו את הרכב?

פורסם
טעות שלך, הפחיות נפלו לכביש רק אחרי שהרכב נגנב.

צודק, הסתכלתי שוב בסרטון.

עדיין לא ממש נראה מזוייף.

×
×
  • תוכן חדש...