Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

דייהטסו סיריון 1.0

אוטומטי

172,500 ק''מ

מודל 99

 

הרכב אוכל ליטר שמן ל 600 ק''מ

השמן שהשתמשתי בו בטיפול הוא 10/40 ACDELCO

יש רעש דיי חזק מהשסתומים בכל המצבים (מנוע קר ,מנוע חם ,הילוך סרק , אמצע נסיעה) באמצע נסיעה טיפה פחות .

מישהו אמר לי שרוב הרכבים האלה משמיעים רעש כזה , אבל שמעתי כמה דיי שקטים גם .

הרכב לא מאבד נוזל קירור בכלל .

הרכב לא מתחמם (מד חום על האמצע ).

הרכב לא מעשן מאגזוז בכלל , אבל מהמדיד שמן יוצא ממש קצת עשן כחול עדין (רק כשה המדיד בחוץ כמובן )

 

באופן כללי הסחיבה של הרכב לא משהו .

 

הרכב אצלנו כ4 חודשים , אין לי שמץ של מושג איך הוא טופל לפני זה .

 

טיפול אחרון אני עשיתי לו .

 

הרכב משמש את דוד שלי כל יום לעבודה כ20 ק''מ

 

באוטודאתה רשום שאפשר 20/50 חצי סינטטי (האם נמכר בארץ שמן כזה ? )

האם כדי לעבור לשמן מינרלי 20/50 ?

 

תודה

רוסלן

פורסם

צריכת השמן הגבוהה נובעת כנראה מבלאי מתקדם של המנוע ולכן החלפת שמן לצמיגות גבוהה יותר לא ממש תעזור לפתור את הבעייה.

גש למוסך לשם בדיקה מכיוון שחבל על הכסף שמתבזבז על מילוי שמן.

איזה כייף לי :)

פורסם

נראה לי שהמנוע באמת במצב של בלאי מתקדם , אז אני חושב שפשוט כדאי לנסוע איתו ככה עד שהוא יגמר ואז להחליף .

(אולי כשה המנוע יהרס לגמרי אני ינסה לעשות לו שיפוץ בעצמי -הזדמנות ללמוד בדרך )

 

יש מוסך אחד שהציע לי מנוע מיבוא + עבודה 3500 ש''ח - המנוע נמצא אצלו במלאי (ללא קשר למצב המנוע שברכב כרגע)

 

 

לבנתיים האם בכל זאת לעבור לשמן בצמיגות מינרלי 20/50 ?

פורסם
נראה לי שהמנוע באמת במצב של בלאי מתקדם , אז אני חושב שפשוט כדאי לנסוע איתו ככה עד שהוא יגמר ואז להחליף .

(אולי כשה המנוע יהרס לגמרי אני ינסה לעשות לו שיפוץ בעצמי -הזדמנות ללמוד בדרך )

 

יש מוסך אחד שהציע לי מנוע מיבוא + עבודה 3500 ש''ח - המנוע נמצא אצלו במלאי (ללא קשר למצב המנוע שברכב כרגע)

 

 

לבנתיים האם בכל זאת לעבור לשמן בצמיגות מינרלי 20/50 ?

 

 

ממש לא, 20/50 זה השמן של הרכבים הישנים

 

השמן המומלץ ביותר ע"י היצרן זה 10/40, אל תשים בשום פנים ואופן 20/50

×
×
  • תוכן חדש...