Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6060 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי אפשרות לקנות שברולט קאווליר שנת 2001 מנוע 2200 יד ראשונה 11500 ק"מ בלי תאונות ממשפחה, 15000 ש"ח,

כדאית העסקה או שאני רק יפסיד עליה כסף: אחזקה\תיקונים( בעיות התחממות)\דלק, ובבקשה לא משמועות אלא עובדות.

פורסם

יש לי אחת כזאת בתמונה בצד ימין רואים :wink:

 

240 אלף ק"מ ,

 

*חלונות חשמל *2 קדמיים

*מדחס מזגן

*משאבת דלק

*אלטרנטור.

 

רכב 9 שנים על הכביש.

 

מתוכן לפחות 60 אלף ק"מ על ידי חוליגן צעיר :lol:

 

הבעיה העיקרית היא דש- בורד,וחלקי פלסטיקה שרופפים כמו גבינה מותכת.

פורסם

נתי,תלוי איזה שנה יש לכם.

 

ואיזה תיבת הילוכים, 3 או 4 הילוכים.

 

1-8 בעיר ,1-11,10 מחוץ לעיר.

 

אגב,הצלחתי להגיע אתה ל1-14 בנסיעה סופר רגועה עם מזגן על 2.

 

תלוי מה הדרישות שלך הרכב,לאיזה מטרה ומה התקציב הסופי.

 

דבר אני יכול להגיד לך בוודאות,חוץ פלסטיקה וחלונות חשמל זה הרכב הכי אמין,ועמיד להתעללות שאני מכיר....

 

אגב,ביצועים בפועל למרות 115 כ"ס על הנייר - מעולים!

 

10 שניות ל100 .

 

המנוע גם לא מאבד מהכח שלו הרבה,בגלל שהמנוע עצמו מיושן 8 שסתומים ושרשרת טיימינג לא רצועה.

 

שזה יתרון מבחינת טיפולים.

 

נ.ב.

נזכרתי,החלפנו שרשרת טיימינג 900 ש"ח כולל מע"מ ועבודה (סתם פדנטיות שלנו,עשתה קצת רעשים..)

×
×
  • תוכן חדש...