Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמעט נפלתי בפח..

זהירות מפונטו ספייס שנשמעת שמורה מידי

בזבזתי הרבה אנרגיות,כסף וכמה שעות טובות על הרכב הזה

מומלץ מאוד להתרחק.

בהצלחה

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עכשיו הרחקת את קוראי הפורום מכל הספייסים באיזור חיפה.

אם יש רכב ספציפי שצריך להיזהר ממנו (או מהבעלים),תן יותר פרטים.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם
עכשיו הרחקת את קוראי הפורום מכל הספייסים באיזור חיפה.

אם יש רכב ספציפי שצריך להיזהר ממנו (או מהבעלים),תן יותר פרטים.

 

רכב כחול,עם ק"מ פחות מ60.

זה נראה לי מספיק פרטים,אין יותר מרכב אחד כזה

פורסם

ברחוב שלי גר סוחר (שמסתיר את זה כמובן) שמתעסק רק עם פונטו וכל מי שמחפש פונטו בצפון נתקל בו, כך ידידה שלי נתקלה בו ולצערי חבר שלי (ממעלות) קנה ממנו פונטו. עם קצת דגש על הפרטים ניתן לעלות על זה שהוא סוחר כי משקר בלי סוף, והשיא הוא שברישיון רכב יש מדבקה על השורה של "הפקדת סוחר".

לגבי oren1001, התגובה שלך צינית אבל אין לך מושג עד כמה מציאותית, כשאני חיפשתי ספייס בחיפה נפלתי על לפחות 3 סוחרים, 2 סיננתי בטלפון ועם השלישי (הנ"ל) נפגשתי.

וגם ידידה שלי שגרה בנשר לבסוף קנתה את הספייס שלה בבני ברק.

פורסם

 

הבדיקה דווקא יצאה לא רעה,אבל תשמע מה היה לפניה ותבין שאני לא סומך במאום על תוצאות הבדיקה.

בטלפון אמרתי שאני רוצה לעשות בדיקה במ.מ.מ הוא אמר שזה בצד השני של העיר והוא מאחר לפגישה..

והוא אמר שיש מקום טוב ששייך למשרד הרישוי 'טסטקאר'.אני,מחיפוש קצר בפורום הבנתי שזה מקום גרוע אז התנגדתי.

בסוף הוא הסכים,וכמובן אמר "לא אכפת לי,תבדוק איפה שבא לך זה רכב חדש".

קמתי ב5 בבוקר לקחתי רכבת,ב7 נפגשנו.הוא אסף אותי.איך שעליתי על הרכב בקשתי ת.ז. ורישיון.

הוא אמר אין בעיה אבל זה בתיק.התיק בבאגז'.ויתרתי.לא חלמתי שלפני סוחר.

בטלפונים הוא הסביר לי שהמשפחה שלו התרחבה,והוא קנה ג'יפ ולכן הוא מוכר.ורק אשתו נסעה על הרכב הזה בתוך חיפה ובסביבה ולכן הק"מ נמוך.

בקיצור,נסענו לכיוון הצ'ק פוסט.פתאום הוא משנה כיוון ונכנס לתוך אזור התעשיה ומראה לי את טסטקאר ומפליא בשבחים על המכון.

אני אומר לא,פה אני לא בודק את הרכב.הוא מנסה לשכנע ולא מצליח.ממשיכים.

אני כל הזמן אומר לו סיכמנו על מ.מ.מ!!הוא אומר "אני מאחר לפגישה בעבודה, זה רחוק,זה בצד השני של העיר"..(ואני יודע שזה 2 ק"מ משם כי בדקתי בוואלה מפות)

אז הוא אומר "אם אתה לא רוצה לבדוק פה אז תרד מהרכב..".באמצע אזור תעשיה,במקום שאני לא מכיר.

כמו כן כל הזמן הוא לוחץ שיש מישהו שרוצה את הרכב ומוכן להפקיד לו לחשבון מקדמה אפילו בלי לראות את הרכב,ואם לא מתאים לי אז הוא יוריד אותי פה ושאני אחזור לבית שלי(שזה אומר מרכז הארץ)

באיזשהו שלב באמצע הויכוח שלנו,הוא אומר לי,יודע מה?תבחר איזה מכון בדיקה שאתה רוצה,רק לא מ.מ.מ.אני שואל למה?הוא עונה לי כי אתה כל כך רוצה אותם,סימן שאולי שיחדת אותם מראש.אתם מבינים?!

בפועל הוא המשיך ליסוע לאיזה מכון שנקרא צ'קפוינט.שם ירדנו ואני דורש לראות את הרישיון.לתדהמתי אני רואה יד 01!!(כמובן הוא כתב ואמר שהרכב יד ראשונה פרטית)

אז ממש נלחצתי אבל עדיין לא קלטתי שלפני סוחר.

הוא התחיל להסביר לי שזה בגלל שהוא עוסק בנדלן(ואף הראה לי כרטיס ביקור)ושאני יהיה עדיין יד 01 ושלא אדאג,

ולטובתו הוא גייס את בעל המכון בדיקה שעזר לו לעבוד לי.בפירוש.

שניהם ביחד ניסו להסביר לי שזה רק בגלל החברה שלו או משהו כזה.לא הזכירו את המילה "סוחר".

דרשתי התחייבות בכתב שאם הרכב לא יד ראשונה פרטית הוא יחזיר לי את הכסף של הבדיקה.הוא כתב וחתם.

כמו"כ הוא אמר שאחרי הבדיקה נלך למשרד הרישוי והוא יראה לי שזה יד ראשונה פרטי כמו שהתחייב.אז התחלתי להירגע.

אחרי ששילמתי על הבדיקה,לפתע נפל לי האסימון שאולי זה סוחר ובקשתי לראות שוב את הרישיון.

היה כתוב למטה הפקדה לסוחר.

כמובן שכבר היה מאוחר לגבי ה450 שקל,דיברתי איתו בצורה קשה והוא הודה שהוא סוחר,והתחיל ל"הסביר" לי שהרכבים הכי טובים נמתאים אצל סוחרים.

זה שבדק את הרכב הפליא בשבחים על הרכב.מעולם בודק,שאמור לשמור על נטרליות, לא שיבח את הרכב בפניי בצורה כזו.

כמובן שלא הסתכלתי בכלל על התוצאות של הבדיקה כי ראיתי בפירוש את השיתוף פעולה בין הסוחר לבין המכון.

אחרי הבדיקה הוא אמר לי בא למשרד הרישוי,וגם למוסך של פיאט ואוכיח לך הכל.

פתאום היה לו זמן,לפני הבדיקה הוא לא איפשר לי ליסוע למ.מ.מ. כי "אין לו זמן".

 

בקיצור להיזהר,להתרחק ממנו ומשכמותו.נכלוליות,ערמומיות ושקרים הם כנראה נר לרגליו.

 

לפחות התעשתתי והפסדתי רק 450 שקל ולא 40,000.

 

הלקח שלי להבא הוא,לפני שאני עולה על הרכב,לפני כל דיבור וכל סוג של משא ומתן,קודם לראות את את.ז.+רישיון.לא לחכות רגע אחד.

 

מה דעתכם?

כמעט נואשתי למצוא ספייס 2001-2005 elx/fun שמורה.עדיף יד 1 עם ק"מ פחות מ100k

אשמח אם מישהו יוכל לעזור.

פורסם

וואי חתיכת סיפור, באמת נגע לי ללב

הכי חשוב שלמדת מהניסיון וכל מה שהפסדת היה 450 שקל וקצת זמן ועצבים. לא נורא.

עברת "קורס בניסיון חיים"

לרגע עלתה בי המחשבה להציע לך את הפונטו שלי(ELX שנת 2006), אבל אני מעדיף לשמור עלייה אצלי בשלב זה.:-)

 

בהצלחה בהמשך החיפושים.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

אני חושב שהלכת איתו רחוק מדי.

היה עליך לפרוש בנקודה שבה הוא איים להוריד אותך מהרכב, או בנקודה שבה הוא התעקש על מכון אחר ממה שסיכמתם עליו.

פורסם

נכון! גם אני שמתי לב עכשיו לצורה של הפנסים ולפנים הרכב שקימים רק בשנתונים 01-03.

משהו פה מסריח, אפילו מסריח מאוד.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

גם באיזור חולון מומלץ להיזהר משנה זהירות מפונטו ספייס ובכלל.

הרבה סוחרים עם סיפורי סבתא תרתי משמע..:lol:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
אני חושב שהלכת איתו רחוק מדי.

היה עליך לפרוש בנקודה שבה הוא איים להוריד אותך מהרכב, או בנקודה שבה הוא התעקש על מכון אחר ממה שסיכמתם עליו.

 

אתה צודק.

זה היה מצב לא נורמלי אבל הייתי כ"כ להוט למצוא ספייס במצב שמור וטוב,שהייתי מוכן לספוג את זה,ולו כדי "לזכות" ברכב.

לגבי הפנסים,באמת התמונה היתה נראית לי מוזרה,אבל זה כנראה רק הזווית של הצילום,

כי ברכב שראיתי הפנסים היו חדשים ומבריקים.

או שהתמונה היא של רכב אחר,למרות שלא נראה לי

 

וואי חתיכת סיפור, באמת נגע לי ללב

הכי חשוב שלמדת מהניסיון וכל מה שהפסדת היה 450 שקל וקצת זמן ועצבים. לא נורא.

עברת "קורס בניסיון חיים"

לרגע עלתה בי המחשבה להציע לך את הפונטו שלי(ELX שנת 2006), אבל אני מעדיף לשמור עלייה אצלי בשלב זה.:smile:

 

בהצלחה בהמשך החיפושים.

 

הלואי ומישהו פה יציע לי את הספייס שלו למכירה:-)

פורסם
האם קראו לתכשיט אמיר או תמיר או משהו כזה ? האם היה לו מבטא ערבי קל מאוד ?

 

דומה.

לא שמתי לב למבטא.

אני כמעט בטוח שהוא יהודי


×
×
  • תוכן חדש...