Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לקבוע עם המוכר בביתו ולהשוות את הכתובת לרשיון !,

לא לקבוע באיזו פינת רחוב או מגרש חניה או שהוא יאסוף אותך , זה הכי חשוד.

אם זה אדם פרטי אין סיבה שלא תבוא אתה אליו לראות את האוטו חונה מתחת לבית. אם הוא לא מסכים ומספר סיפורים אז ישר נדלק פרוזקטור.

אני פעם קבעתי עם אדם ( בדיעבד סוחר) שקבע איתי מתחת לאיזה בית שהיה לידו מגרש חניה גדול. כשבאתי הוא כמובן לא היה בבית למרות שקבענו..תוך כמה דקות הוא הגיע וטען שהוא נסע לרגע למכולת..מסריח מאוד במיוחד כשניצלתי את זמן ההמתנה כדי לבדוק את תיבות הדואר והוא לא היה רשום. נקודת המוצא היא שכולם רמאים שקרנים וגנבים .

פורסם
לקבוע עם המוכר בביתו ולהשוות את הכתובת לרשיון !,

לא לקבוע באיזו פינת רחוב או מגרש חניה או שהוא יאסוף אותך , זה הכי חשוד.

אם זה אדם פרטי אין סיבה שלא תבוא אתה אליו לראות את האוטו חונה מתחת לבית. אם הוא לא מסכים ומספר סיפורים אז ישר נדלק פרוזקטור.

אני פעם קבעתי עם אדם ( בדיעבד סוחר) שקבע איתי מתחת לאיזה בית שהיה לידו מגרש חניה גדול. כשבאתי הוא כמובן לא היה בבית למרות שקבענו..תוך כמה דקות הוא הגיע וטען שהוא נסע לרגע למכולת..מסריח מאוד במיוחד כשניצלתי את זמן ההמתנה כדי לבדוק את תיבות הדואר והוא לא היה רשום. נקודת המוצא היא שכולם רמאים שקרנים וגנבים .

 

מה כ"כ חשוב להשוות את הכתובת?

לא מספיק להיפגש באיזושהי צומת ולהשוות ת.ז. לרישיון?

פורסם

זה שווה את החיפושים המטורפים האלה וההתפשרות על שנתונים? אני ממש לא בטוח.

 

נסעתי על הSX וזה היה לא רע בכלל מבחינת סחיבה, כולל מזגן ועליות.

פורסם

לי יש elx ולחבר sx

למי שגר בעיר עם עליות [ירושלים, חיפה], או מי שנוסע כמעט קבוע עם רכב מלא, מאוד מאוד משמעותי הדגם החזק. במישור אין הבדל מוחשי.

 

אגב, לפותח השרשור: גם אני חיפשתי נואשות אחרי הפונטו שלי, ולא מצאתי עם ק"מ נמוך. אז קניתי עם 145,000 ק"מ, העברתי לו יישור קו במקום הכי אמין בארץ - מוסך שמשון ביהוד, ומאז אני מחייך. תוכל להתפשר על ק"מ אם הרכב מטופל, כמו שלי.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

תודה לכל העצות

אני כנראה לא אוכל להתפשר על הelx כי אני לומד בירושלים ורוב השבוע הרכב יהיה שם.

מצאתי elx 2005 יד שניה,כתוב על הרישיון השכרה.

המוכר טוען שזה השכרה תפעולית של נהג יחיד ולכן הוא עושה לרכב מחירון של ליסינג,אבל אין לו מסמך שמאשר את זה שזה אכן נהג יחיד.

כמו כן הוא קנה את הרכב מ"אופיר סוכניות" בנתניה.

הוא מוכן ללכת איתי למוסך של פיאט בנתניה להראות לי את כל הטיפולים(הטיפול האחרון שהוא עשה זה ב90k במוסך של פיאט),וגם להוריד לי מהמחיר את כל הליקויים שיתגלו בבדיקה.

אם הוא עושה לי מחיר של השכרה(כמה אחוזם בדיוק צריך להוריד?15?18?)וגם מוריד לי את הליקויים,שווה לקנות את הרכב?

או שכדאי להתרחק בגלל העבר של השכרה+סוכנות רכב?

נורא רציתי רכב יד ראשונה פרטי עם ק"מ נמוך אבל זה מתחיל להיראות יותר ויותר בלתי מציאותי

התקציב שלי הוא עד 30k אבל בשביל רכב באמת שמור התקציב יכול לגדול עד 35k

פורסם

כדאי ללמוד:

 

שום חוזה\נייר\חתימה\לחיצת יד עם סוחר לא שווה אגורה אחת.

לא תראו מסוחר כסף חזרה לעולם!

אם סיכמת איתו על מ.מ.מ והוא לוקח אותך למקום אחר זה צריך להיות סוף הסיפור.

יורדים באיזור תעשיה (זה חיפה לא רמאלה) לוקחים מונית לרכבת ואומרים תודה.

 

בתור אדם פרטי וישר אני לא מוכן לחתום על שום חוזה לפני בדיקה כשאני מוכר רכב, גם הקונה לא מתחייב לקנות.

זאת אחריות הקונה והמוכר לראות אם הם מוכנים לעשות עסק עם האדם שמולם - כמו בכל עסקה.

מי שמתיחס להתחיבויות שלו ברצינות לא מתחייב סתם.

פורסם

רק עכשיו אני קולט עד כמה הוא עבד עלי!!

ברישיון כתוב 01,אני חשבתי שזה בגלל ההעברה לסוחר,אבל כעת מתברר לי שסוחר לא נחשב יד,כלומר שהרכב יד שניה!ואם הייתי קונה הייתי יד שלישית 02

הוא טען שהרכב יד ראשונה פרטי,כלומר היה צריך להיות רשום ברישיון 00

איזה נבל.

פורסם

עוד שרשור אחד מתוך אלפים על סוחרים נוכלים:?

צר לי, אבל או שקונים מפרטי , ופה מעבר לבדיקות הרגילות, צריך להיות עם אינטואיציה חזקה לגבי המוכר, או שלדעתי נכנסים לחברה ליס גדולה (אלבר/אלדן/וכיו"ב). ישנם גם מגרשי טרייד-אין גדולים שאמורים להיות אמינים (אוטו דיל, טריידמוביל וכיו"ב)

אבל איתם אין לי נסיון ולא יודע מה רמת האמינות שלהם.

 

אני מבחינתי, לאחר שסיכמתי דברים ברורים עם המוכר (מכון בדיקה, פרטי הרכב וכו'), מספיק שמשהו קטן לא נכון, או שהוא עושה פרצופים או מנסה לשכנע אותי אחרת, יורד מהעסקה לחלוטין כי ברור לי שנוכל לפני.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

כנראה שבאמת ארד מהשוק הפרטי,אני לא בנוי להתעסקות מרובה עם נוכלים:-)

 

מצאתי בטרייד מוביל פונטו דינמיק 2006 יד ראשונה מחברה(גלובל קואליטי בע"מ,אם זה אמור לומר משהו)עם 96k ק"מ

הם רוצים עליה 39,900 והם גמישים.

הם מתחייבים בבדיקה לגיר מנוע ושלדה,מתקנים את הליקויים ונותנים אחריות לגיר ומנוע למשך חצי שנה.

הם טוענים שהרכב נקי,ושהם בכלל לא מכניסים רכבים עם שאסי.

כמו כן יש ספר טיפולים מלא של הרכב ולטענתה הוא טופל במוסך מורשה של פיאט.

כמה אחוזים אמורים להוריד על רכב שהיה בחברה?לפי מה שהבנתי ממנה זה קצת אחרת מליסניג

המחירון של הרכב לפני שקלול הוא 43,000.כלומר שהם לא הורידו אפילו 10%,זה נראה לי קצת יקר

וגם,האם יש דרך לדעת אם הרכב היה אצל נהג יחיד או לא?

פורסם
יקר מאוד ויש מבצעים בחברות ההשכרה עם ק"מ דומה ובפחות כסף.

 

בחברות ההשכרה קשה למצוא או אפילו לא קיים דגם הelx

וגם א"א להשוות רכב של חברה מנהג יחיד לרכב מהשכרה.

כמה אני צריך להוריד אותם כדי שיהיה לי משתלם לקנות?

כמה אחוזים מהמחירון נהוג להוריד על רכב חברה?

אגב,השגתי את הבחור שנהג על הרכב ודברתי עם האחראית רכבים בחברה הזו ונשמע לי שהרכב לא הוזנח.

פורסם

אם אני לא טועה אתה דיברת על דינאמיק, לא ELX.

 

 

בכל מקרה לדעתי מעל 30-31 אלף ש"ח זה פשוט צחוק מהעבודה, הסוחר רכש את הרכב בלא יותר מ-25K.


×
×
  • תוכן חדש...