Jump to content

avi097

  • הודעות

    149
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי avi097

  1. תודה לכולם על העזרה אורן ניפגש השבוע בעז"ה
  2. שלום חברים, יש לי רנו מגאן 2007 ועד עכשיו טיפלתי במוסכי היבואן. כעת אני צריך לעשות טיפול גדול (נראה לי 120K) הכולל החלפת רצועת טיימינג והם דורשים 3,750 ₪. מישהו יכול להמליץ על מוסך טוב באזורים שציינתי (מוכן גם קצת להתרחק בשביל מוסך טוב), עם מחיר סביר? חשוב לי שיהיו חלקים מקוריים ואחריות / אמינות של המוסך תודה רבה
  3. עדכון קצר: לגבי צריכת הדלק, ממוצע של כ-15 תדלוקים בבדיקה ידנית 1/12.35 תקלה ראשונה שקרתה לי: לפני כמה שבועות הלך לי המדחס מזגן באמצע נסיעה וכיבה את המנוע. כשכיביתי את המזגן הרכב לא נכבה, במוסך קרסו החליפו את המדחס ועוד כמה רצועות והכל כוסה במסגרת האחריות, למעט השתתפות עצמית של שעת עבודה אחת.
  4. שלום לכולם, קניתי רנו מגאן במבצע של קרסו לפני 5 חודשים, עד עכשיו אני מרוצה מהרכב. למעט שריפה של נורת דרך ראשית אחת לא היתה שום תקלה (45 שקלים במוסך רנו, ללא חיוב על ההחלפה. מישהו מכיר מקום/לינק לקנות בו נורה איכותית ע"מ שאוכל בעתיד להחליף לבד? זה לא נראה מסובך לביצוע. אני מתאר לעצמי שיש גם בebay) לגבי צריכת הדלק אני בודק בצורה ידנית כל תדלוק, אני נוסע בעיקר בדרכים בין עירונית (אופי הנסיעה: מהירות 100-110, מזגן כמה שצריך, כולל עליות לירושלים כל הזמן) הכי חסכוני שהצלחתי להגיע זה 1:13.85 וזה היה על מיכל שכמעט כולו בין עירוני. ככל שאני נוסע יותר בעיר הצריכה כמובן עולה, הכי גרוע שהיה לי זה 1/8.9 כשכל המיכל כמעט היה בעירוני. מאז שקניתי את הרכב תדלקתי 10 פעמים: 1/8.9 1/8.97 1/10.69 1/12.41 1/11.26 1/12.44 1/22.24 1/11.04 1/13.17 1/13.85 יש לציין ששלושת המיכלים הראשונים היו בעיקר בתוך העיר (מישור). ממוצע ללא שלושת המיכלים הראשונים יוצא 1/12.2 ויחד עם המיכלים הראשונים יוצא 1/11.4 סה"כ צריכת דלק טובה יחסית לרכבים מהסגמנט הזה.
  5. למכירה: 2 רמקולים GBL גודל 6" דגם GT5-652 במצב חדש, בני שנה וחצי- באריזה מקורית עם קבלות. 2 רמקולים GBL גודל 4" דגם GT5-402 במצב חדש, בני שנה וחצי- באריזה מקורית עם קבלות. רדיו דיסק איכותי של Alpine דגם CDE100 פאנל נשלף עם usb ו- aux חדש בן שנה בלבד, עם תעודת אחריות לעוד שנתיים מהיום! באריזה המקורית עם קבלות על הרכישה ואחריות. משענת יד מיוחדת לפיאט פונטו מחירים מעולים, שווה לצלצל! אבי 054-5957555
  6. אני יודע על רכב כזה שנמכר ב58k עם 45,000 ק"מ. במחשבה שניה, אני לא זוכר אם זה היה ex או ביזנס. אבל עדיין, מי קונה מגאן במחיר מחירון?!
  7. מחיר גבוה בצורה מוגזמת! אתה כנראה לא התמקחת איתם כלל. אל תקנה במחיר הזה למרות שהרכב נשמע מציאה. אני עצמי קניתי מהם שבוע שעבר מגאן פרטית ex 2007 עם 54,000 ק"מ. אני יודע שרכבים ברמה שאתה רוצה לקנות נמכרו בחודש האחרון אצלם בסביבות 57-58k! אל תשלם יותר מ60K על הרכב הזה. לדעתי זו טעות.
  8. אני קניתי שבוע שעבר רנו מגאן 2007 מקרסו. אני חבר מועדון 'בהצדעה' אך עדיין העדפתי לקחת רכב משנת 2007 אבל מפרטי ועם ק"מ נמוך ולא שנת 2008 מליסינג שמאובזר בקמצות. יכלתי בכמעט אותו מחיר לקנות אצלם 2008 גירסת ליסינג ובנוסף לקבל את חבילת בהצדעה.(המבצע של בהצדעה זה רק משנת 2008 ומעלה) מצד שני, הצלחתי להוציא מהם את ה DVD וחיישני רוורס כבר היו ברכב. מגנזיום ומסכים מאחורה מיותר לי. בינתים אני מרוצה מהרכב וגם מקרסו. תנסה להוציא מהם כמה שיותר דברים ( טיפול טיימינג, מצבר צמיגים וכו')
  9. תודה לכולם ישבתי עם בחור חביב בשם רונן ממוסך רנו בכפ"ס (מוסך רון) והוא עבר איתי דבר דבר וראיתי שהשד לא כ"כ נורא. סה"כ נראה שרוב התקלות הסתיימו עוד בשנת 2008, ומאז הרכב ראה מוסך רק לצורך החלפת מנגנון חלון וטיפולים שוטפים. בנוסף, עשו לי השבוע טיפול הכולל החלפת טיימינג, החלפת רפידות ודיסקיות בלמים קדמי ואחורי, טיפול שוטף שכולל שמנים ופילטרים וליטוש פנסים כל זה במוסך של היבואן בכפ"ס. החלטתי לקחת את הצ'אנס הזה. מקסימום כשנגמרת האחריות נעשה אצלם טרייד אין שוב
  10. זה מטריד ולכן אני מנסה לשאול פה את המומחים ולקבל חוות דעת.. מצד שני,אני מנסה לחשוב: א. 8/2007 בדקו או החליפו את המצבר וזה תקין ב. 9/2007 1. נדלקו מנורות והרכב לא נכבה 2. נדלקו מנורות והרכב נכבה. אכן תקלה משמעותית ראשונה. הוחלפו כל מיני רכיבים שאני לא ממש מבין את משמעותם ג. 2/2008 רעשים במזגן + טיפול ד. 5/2008 ריקול ה. 7/2008 1. שוב בעיות במזגן + חדירת מים שאני לא ממש מבין מאיפה ואם זו בעיה רצינית. 2. טסט ו. 5/2009 לוח מחוונים uch שאני לא מבין מה זה אומר + טיפול ז. 8/2010 שוב לוח מחוונים uch ותיקון או החלפה של מנגנון חלון חשמלי ח. 7/2011 פחחות וצבע, זה כבר נעשה על ידי קרסו לאחר שהם קנו את הרכב מהיד הראשונה. האם זה תיקון של תאונה או שזה הכנת רכב למכירה עם קצת תיקוני צבע? זה ההיסטוריה המלאה של הרכב..האם יש מה לפחד? א', ד', ח' לא נראה לי מפחידים. גם תקלה במזגן (ג' וה') שתוקנה זה לא אסון. נראה שהתקלה לא חזרה מאמצע 2008, כלומר לפני 3! שנים. נשאר לנו לוח המחוונים uch שאני לא מבין מה זה וגם העניין של המנורות שנדלקו והרכב שכבה ב 9/2007
  11. לגבי הטיימינג-קרסו אמורים לעשות לי יחד עם כל הטיפולים האחרים שהם התחייבו
  12. אז היום השגתי היסטוריית טיפולים, יותר מאשמח לקבל חוות דעת על כך. רק לי זה נראה כמו יותר מידי בעיות ברכב?
  13. תודה אלעד. דעות נוספות?
  14. תודה לכולם. יש עוד דעות? אני עדיין מאוד מתלבט האם לעשות בדיקה חוזרת ליתר ביטחון או לחסוך את הכסף הזה ולסמוך על הבדיקה. אני אחד שעושה בד"כ בדיקה גם לרכב של 15,000 ש"ח אבל פה בכ"ז המצב נראה לי קצת שונה
  15. תודה, אני בסדר גמור ב"ה. תכננתי לקנות שנת 2008, מה גם שאני חבר 'בהצדעה' ויש להם דיל שמקבלים חבילת מולטימדיה במתנה "בשווי 12,000 שקל" (DVD הכולל דיבורית בלוטוס', 2 מסכים במשענות, GPS , חיישני רוורס וגם חישוקי מגנזיום) במחיר של 51,500 לרכב מליסינג עם ק"מ מעל 100K ומשם המחיר מטפס עד 55,000 לרכב מליסינג עם פחות מ60K ק"מ. ואם רוצים רכב פרטי מיד ראשונה עם ק"מ נמוך משנת 2008 כמו שאני מצאתי זה עולה בסביבות 57K אחרי מיקוח, והחלטתי שחבל להוסיף 10,000 ש"ח על שנתון גבוה יותר בשנה אחת בלבד+אחריות לשנה נוספת. את הDVD הצלחתי גם ככה להוציא מהם וחיישני רוורס כבר מותקנים ברכב. חישוקי מגנזיום אני לא צריך.. מה באמת לגבי זה שכתוב שהרכב מלוכלך? יתכן שבגלל הלכלוך לא יכלו לבדוק היטב את נושא התאונות?
  16. MINJMNKY הרכב מהם. האחריות היא רק שנתיים כי הם נותנים 3 שנים רק על שנת 08' ומעלה. VLADCLAR תודה, אתה זוכר שייעצת לי לפני שנתיים לגבי קניית פיאט פונטו מטרייד מוביל? הרכב עבר טוטאלוס לאחרונה.. לגבי הגיר, מהבדיקה הוא לא נראה בשלבי גסיסה? לגבי הצמיגים, אני אעשה כך ואז אתייעץ פה בפורום מה כדאי לקחת והאם כדאי להוסיף. המחיר הוא בסביבות 47k, וכמובן מתקנים/מחליפים כל מה שרשמתי ויש עוד כמה בונוסים רציניים (אחריות שנתיים, ביטוח ועוד כמה). האם זה מחיר טוב? ושאלה נוספת, אני רגיל לצריכת דלק של 1/15 עם הפונטו שהיתה לי. אני נוסע 80% בין-עירוני, על קו הרצליה ירושלים והשאר בתוך העיר. האם תהיה הרעה משמעותית? לאיזה צריכת דלק בערך אני אמור לצפות?
  17. זו נקראת בדיקה נקיה? יש פה 7 איקסים מתוך 10..
  18. אני מציין מראש שזה הבדיקה שמגרש הרכבים ביצע ולא אני (לא איזה מגרש בנתניה אלא מגרש רציני של היבואן. רמז עבה) ובמקרה ראיתי את הבדיקה הזו. מדובר ברנו מגאן 2007 דגם ex יד 1 פרטית עם 55,000 ק"מ. מה שמפחיד אותי זה בעיקר הרעשים בגיר ובמערכת דלק והצתה. אני אקבל אחריות לשנתיים על הרכב, האם זה מסיר כל חשש? האם הגיר לקראת סיום חייו? לגבי שאר הדברים, הבטיחו לי שיחליפו 4 צמיגים, מצבר, כיוון פרונט, טיפול שוטף, בדיקת רצועת תזמון, בידקת הנקישה בהגה, פנסים, בדיקת בלמים וגיר. לגבי הצמיגים, איזה צמיגים כדאי לי לבקש? אמרתי שאני מוכן להוסיף כסף על צמיגים יפנים איכותיים יותר ממה שהם נותנים (אירופאי), אז איזה חברה ודגם לבקש? האם כדאי בכ"ז לעשות בדיקה משלי? כי כפי שאתם רואים זו נראית בדיקה לא מכוסתחת..הסוכן לא הראה לי אותה מיוזמתו ובמקרה ראיתי אותה, ולכן קורץ לי לחסוך את ה600 שקל האלו האם הבדיקה לא רעה מידי עבור רכב יד 1 פרטית עם ק"מ כזה נמוך? איך הבלאי כ"כ גבוה? תודה לעוזרים
  19. ודאי שיתרון. אישה בד"כ יותר שומרת על הרכב, פחות קורעת בו ומטפלת על פי הספר. אני לא מדבר על איזה סטודנטית תפרנית אלא אישה מבוגרת יותר
  20. תודה על האיחולים החמים גם לדעתי ברכבים משנתונים כאלה, ריבוי כניסות למוסך לא נגזר מדגם כזה או אחר (פונטו/קליאו ואחרים) אלא בעיקר מרמת האחזקה של בעליו הקודמים. הרכב שלי טופל במורשה, ננהג ע"י אישה ועבר רק 88k ק"מ ומאז עשיתי איתו עוד 10k. ולפותח השירשור, תנסה למצוא רכב שטופל במורשה עם ק"מ ויד נמוכים ותקווה לטוב.
  21. לעומת המקרה של יוני, אני קניתי לפני כמעט שנה פונטו ספייס 2001 ולא נכנסתי למוסך פעם אחת. מיד אחרי הקניה נכנסתי לעשות ישור קו קטנטן (החלפת שמנים,מצתים ומסננים למיניהם), למרות שלא הייתי חייב כי לא היתה שום בעיה, ועד היום לא ראיתי מוסך. יתכן שאני ויוני הם סוג של שני מקרי קיצון, אז צפה להיות איפשהו על הסקאלה בין שנינו. הכל תלוי איך תוחזק הרכב ע"י בעליו הקודמים, לכן חשוב למצוא רכב שמור גם אם זה יעלה עוד כמה שקלים
  22. בפוסט הוא כתב גולף 2.0 כך שכנראה במכון בדיקה פשוט טעו.
  23. לדעתי הבדיקה ממש טובה יחסית לרכב בגיל כזה. הרוב זה הכסת"ח הרגיל, אך חכה לתגובות ממומחים גדולים ממני.
  24. מוזר, כי אתה היחיד ששמעתי ממנו דברים רעים על סובארו אימפרזה. כולם הפליגו בשבחים על האמינות של סובארו. יתכן שנפלת על רכב מוזנח במיוחד
×
×
  • תוכן חדש...