avi097
-
הודעות
149 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי avi097
-
מחפש רכב עד 25k מרווח, עם מקום לשלושה ילדים מאחור, צריכת דלק סבירה ובטיחותי
avi097 פרסם הודעה בנושא של avi097 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה לכולם, לבסוף בחרנו באימפרזה סטיישן http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=337102&highlight=%D7%90%D7%99%D7%9E%D7%A4%D7%A8%D7%96%D7%94 -
עזרה בפיענוח תוצאות בדיקת סובארו אימפרזה סטיישן 1.6 אוטו' שנת 97'
avi097 פרסם הודעה בנושא של avi097 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה לכולם. גיסי נעול על סובארו אימפרזה סטיישן לכן החלטנו בכל זאת ללכת על הרכב הספציפי הזה מכיון שקשה מאוד להשיג רכב כזה במצב טוב, ומלבד התאונה הרכב במצב טוב מאוד יחסית, והק"מ והיד נמוכים. הצלחנו להוריד עוד 500 שקל (בקושי רב. הבן אדם בונקר) וקנינו בשעה טובה ב 22k. שוב תודה ושבת שלום -
עזרה בפיענוח תוצאות בדיקת סובארו אימפרזה סטיישן 1.6 אוטו' שנת 97'
avi097 פרסם הודעה בנושא של avi097 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה לכולם. עוד דעות בבקשה? -
בהמשך לשירשור זה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=336021 מצאנו את הרכב הזה: נתוני הרכב:יד שניה, 133,000 ק"מ. לא יודע בשביל מה אבל יש לרכב ג'נטים מגנזיום. איך הבדיקה? לפי מה שהבנתי חוץ מהתאונה מקדימה הבדיקה מעולה יחסית לשנתון. עד כמה התאונה רצינית ומשמעותית? הבוחן טען שאין משמעות בטיחותית. אכן כך? בכל מקרה, הבחור דרש 23k ולפני הבדיקה הסכים לרדת ל22.5k. אחרי הבדיקה לא הצלחנו להוריד אותו בכלום. מה דעתכם? מחירון יד 2 לפני ואחרי שקלול אותו דבר: 21,000 מחירון לוי"צ לפני שקלול 21,000. אחרי שקלול(ק"מ ויד נמוכים):23,000 השקלול לא מכניס בתוכו את המגנזיום (שהוא טוען שזה מוסיף למחיר), ומצד שני גם את התאונה לא. אגב,הספק המנוע היה 83.6 כ"ס (מתוך ה90 המקוריים) אשמח לשמוע את דעתכם המלומדת. Uploaded with ImageShack.us
-
מחפש רכב עד 25k מרווח, עם מקום לשלושה ילדים מאחור, צריכת דלק סבירה ובטיחותי
avi097 פרסם הודעה בנושא של avi097 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה לכולם. החלטנו להתמקד ברכבי סטיישן או מיניוואן יפניים. מה דעתכם על סובארו אימפרזה גרנד לאונה סטיישן 1.6 שנת 98-00? איך הרכב מבחינת חלפים, אמינות וצריכת דלק? ומה לגבי הדייהטסו גרנד מוב? -
מחפש רכב עד 25k מרווח, עם מקום לשלושה ילדים מאחור, צריכת דלק סבירה ובטיחותי
avi097 פרסם הודעה בנושא של avi097 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
up... -
מחפש רכב עד 25k מרווח, עם מקום לשלושה ילדים מאחור, צריכת דלק סבירה ובטיחותי
avi097 פרסם הודעה בנושא של avi097 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מישהו בבקשה? -
מחפש רכב עד 25k מרווח, עם מקום לשלושה ילדים מאחור, צריכת דלק סבירה ובטיחותי
avi097 פרסם הודעה בנושא של avi097 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה לכולם. איך הדייהטסו גרנד מוב, מתאימה לדרישות שלי? ראיתי שהיא נמכרת במחירים ממש זולים, היא יפנית וגם מרווחת אם אני לא טועה. -
מחפש רכב עד 25k מרווח, עם מקום לשלושה ילדים מאחור, צריכת דלק סבירה ובטיחותי
avi097 פרסם הודעה בנושא של avi097 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
thebaron, המולטיפלה ידנית ולכן לא באה בחשבון, הקסארה פיקאסו לא בתקציב. הרנו סניק אכן נראית ראויה, השאלה מה לגבי האמינות שלה. אני אריץ עליה חיפוש פה בפורום. תודה לכל העוזרים. אשמח לשמוע עוד דעות -
מחפש רכב עד 25k מרווח, עם מקום לשלושה ילדים מאחור, צריכת דלק סבירה ובטיחותי
avi097 פרסם הודעה בנושא של avi097 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
delta, לא בדקתי פיזית, הייתי בטוח שכן, מה גם שבוסטר זה לא ממש כיסא אלא רק הגבהה וזה אמור לתפוס פחות מקום מכיסא תינוק. מה, כל מי שיש לו 3 ילדים קונה רכב של 7 מקומות? אני בטוח שיש רכבים שאפשר להכניס בהם 3 כיסאות/בוסטרים. לא כך? -
מחפש רכב עד 25k מרווח, עם מקום לשלושה ילדים מאחור, צריכת דלק סבירה ובטיחותי
avi097 פרסם הודעה בנושא של avi097 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
סובארו אימפרזה גם נוספה לרשימה. -
מחפש רכב עד 25k מרווח, עם מקום לשלושה ילדים מאחור, צריכת דלק סבירה ובטיחותי
avi097 פרסם הודעה בנושא של avi097 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
קראתי בפורום שעלויות אחזקת הפולקסווגן בורה יקרות מאוד. יש עוד הצעות? שכחתי לציין, אך הגיר חייב להיות אוטומט. כמו כן, עיקר הנסיעות יהיו בתוך העיר (טבריה אם זה משנה) אך יהיו נסיעות אחת לחודש לערך למרכז, ופעמיים-שלוש בשנה לירושלים, הרכב תמיד יהיה מלא (זוג ושלושה ילדים כאמור) -
שלום לכולם אני מחפש רכב לאחותי. הדרישות הם כאלה: 1.מחיר עד 25,000(אם אפשר קצת פחות זה עדיף מבחינתם, אך זה הגבול העליון) 2.נפח מנוע עד 2000 3.רצוי שיהיה מעל שנת 2000 4.צריכת דלק סבירה(עד לפני כמה שעות היתה להם מזדה mpv ששחטה אותם בדלק) 5.מקום לשלושה ילדים מאחור(גילאים: 5, 3, 1.5. כלומר כיסא בטיחות ו 2 בוסטרים) 6.בגז' גדול עד כמה שניתן 7.בטיחות עד כמה שניתן, אמינות, וטיפולים/חלפים לא יקרים. יצא לי לראות המלצות פה בפורום על ניסן אלמרה, מזדה לנטיס וסוזוקי בלנו אבל אני לא נעול על שום רכב ואני פתוח לרעיונות והצעות. תודה רבה לעוזרים.
-
אני ממליץ על מכון בדיקה 'אלישע' באזה"ת החדש. לא כולם פה מתלהבים ממנו, אבל אני בדקתי שם כקונה ולדעתי זה בסדר גמור.
-
שלום את רכבי רכשתי בטרייד מוביל סניף חולון. הרכב הראשון ששריינתי לא נקנה בסוף והכסף הוחזר ללא בעיות דרך חברת האשראי, כך שלדעתי אין סיבה לדאגה
-
רכב נחמד ומפנק,3 מקומות בשורה האחרונה לילדים קטנים.כשהמושבים סגורים יש הרבה מקום ויש הרבה תאי איחסון. לגבי האמינות,לדעתי לא משהו.הרכב אצלינו רק שנה וכבר פעמיים היינו במוסך,פעם אחת כי הרכב התחמם(חיישן,כמה מאות שקלים)ולאחרונה נאלצנו להיכנס שוב למוסך לטיפול גדול של החלפת משאבת מים שהרעישה ועוד כמה דברים על הדרך(כמה אלפים טובים).יש לציין שטיפלנו במוסך מורשה ובמוסכים אחרים יהיה כמובן פחות יקר
-
מניסיון:1/10 מעורב מנוע 2000
-
צודק,טעות שלי.התבלבלתי עם הfun-active. לפותח האשכול,ניתן למצוא אבל תצטרך להתאמץ ולחפש בסבלנות. אני מצאתי sx 2001 עם 87k ק"מ
-
צביקה,הclub זה רמת איבזור שונה משניהם,היא הדרגה האמצעית המקבילה לsx בשנים שקדמו לה. elx ו- dynamic הם אכן אותה רמת איבזור רק בשנים שונות
-
מבקש חוות דעת על דוח בדיקה לגרנדה פונטו 07- צריך להחליט מחר על רכישה
avi097 פרסם הודעה בנושא של hwgeek בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לדעתי המחיר ממש מוגזם.5,000 מעל המחירון?על מה? לדעתי כדאי לך להוריד אותם לפחות 2-3k,מה גם שהצמיגים פגומים. אני גם רכשתי פונטו מטרייד מוביל,הם דרשו מעל המחירון אבל הורדתי אותם למחירון. -
בקשר לפונטו ספייס, כדאי להימנע מדגם young, לא רק בגלל שהוא היה בעיקר בחברות השכרה, אלא בגלל שרמת האבזור שם נמוכה בצורה מוגזמת. אם אתה מחליט על פונטו, שלדעתי זו הבחירה הנכונה, תתמקד בדגם dynamic/elx בעל ה 80 כ"ס שאגב, קשה מאוד למצוא אחת כזו במצב טוב ולא מהשכרה, או בדגם sx שהוא גם בסדר. אומנם יש לו פחות כ"ס אך לפחות הוא מאובזר ברמה סבירה. אני עם sx, ורוב הנסיעות שלי הם ת"א-ירושלים ככה שאין בעיה. בהצלחה
-
אני ממליץ על מכון אלן בחולון. עשיתי שם 2 בדיקות והייתי מרוצה.בנוסף,יש שם בחור ממש נחמד שעוזר ועונה על כל השאלות ומזהיר אותך מרכישה אם צריך.
-
גם אני השגתי את הבחורה שהרכב היה בבעלותה,והרכב טופל אצלה כיאות. אגב,הם נורא כעסו כשגילו(דרך האישה)שהתקשרתי אליה לברר על הרכב. אם אתה מגלה אצלם בעיות חוסר אמינות לגבי רכב ספציפי תברח,אבל לדעתי אם מצאת שם רכב מציאה(ויש כאלה)חבל לפספס אותו. פשוט צריך להתעקש איתם ולוודא כל פרט,בלי לסמוך עליהם בכלל. לגבי המקדמה שנתת,הם לא עושים בעיות.אני נתתי מקדמה על פונטו 2006 שלאחר בדיקה ראיתי שלא היתה במצב הכי טוב,והחזירו לי את המקדמה
-
היי אלון לפני יותר מחודש קניתי מהם(סניף חולון) פונטו sx 2001. יחסית למגרשים של סוחרים הם בסדר,לא מאמין שהם יתעסקו עם רכבים גמורים/עם פגיעות שילדה. מבחינת הרכבים,כמובן יש רכבים ויש רכבים. יש להם מציאות לפעמים(הפונטו שלי היתה יד 1 מפרטי,88k ק"מ.טופל רק במורשה). יחד עם זאת אל תסמוך אף פעם על מה שהם אומרים ותבדוק הכל בעצמך. תעשה כמובן בדיקה במכון מעצמך ואל תסמוך על בדיקה שהם יראו,אם הם יראו. לגבי התיקונים שיעשו לך ברכב אחרי הבדיקה,תוודא טוב שאכן התיקונים נעשו. לגבי אמינות ושירות-עד שתשלם להם הם יהיו נחמדים ואדיבים,אח"כ זה כבר סיפור אחר. עד היום אני רודף אחריהם כדי שיביאו לי חלק מסויים במראה,שהם התחייבו לי בצורה כתובה במפורשת בחוזה שהם יתנו לי. לסיכום:אפשר לקנות מהם אך לשבת להם על הווריד,ועדיף לא לשלם ולקחת את הרכב עד שהוא מוכן לגמרי ותיקנו בו כל מה שסיכמתם.
-
לי יש ניסיון טוב עם פריים ליס
