Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדי פעם, אחת לכמה מירוצים, קורה משהו שלא מפסיקים לדבר עליו הרבה זמן...

הפעם, בבאחה צאלים שהתקיים בשבת האחרונה, זה (שוב) היה גל שחם, להלן "הצוות האירובטי". והפעם היה שם מישהו שצילם וידאו. וואוו.

 

http://www.youtube.com/watch?v=PcUB11AvVG8 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

שימו לב - מייד אחרי הסלטה גל מכניס להילוך ונוסע, מפנה את המסלול שלא ינחת עליו עוד מישהו.

הבחור במכנסיים הקצרים והחולצה הכחולה שרץ לראות מה קורה - יוני לוי, אלוף האלופים של המירוץ, שסיים את ההקפות שלו כשעתיים קודם.

 

אסף.

פורסם

אלון ,תודה

הרכב שלם ומושלם, רק המעטפת נפגעה.אין שום נזק, את ההקפה סיימתי בנסיעה, אפילו עשיתי את הזמן המהיר ביותר בין כל רכבי 4 גלגלים...

בגדי המלך החדשים כבר אצל עידו, יהיה משהו מיוחד מאד,אנחנו מלבישים שברולט קרוז. בקרוב תמונות.

אני מאמין שבשבוע הבא אנחנו מסיימים.

 

ושוב תודה לעידו כהן,על הרכב הגיבור שבנה לי.

וכמו כן נקודה לא פחות חשובה,השימוש בציוד בטיחות מלא,כולל HANS למפרקת,כנראה שזה עשה את כל ההבדל.

בשירשורים המקבילים בפורומים באתרים השכנים,לא מדברים על זה,אבל כאן,נראה לי המקום הרציני ביותר לציין שוב את נושא ציוד הבטיחות ברכבי המרוץ שלנו.

 

( וכמו שאלבג אומר,גם לי יש אחת, שאפשר לקרוא לה "המתגלגלת".)

 

גל שחם.

פורסם

גל , סחטיין על הקור רוח והתפעול הנכון שמייד פינת את המסלול , לא תמיד פשוט לחשוב שניה אחרי שכדור הארץ עושה סלטה ביחס אלייך .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

×
×
  • תוכן חדש...