Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

אולי חלק ממכם זוכרים אבל לפני שבוע בדיוק קניתי מערכת.

לאחר שבוע החלטתי שיש מקום לשדרג אותה עוד.

 

זו המערכת:[קומ' מחובר למגבר,זוג רמקולים לרדיו דיסק].

מגבר JBL 1004

קומ' מורל טמפו.

סאב קיקר C12

6X9 של מורל פלוס

ותודה לRUDY על המפרט המצוין!

 

מצאתי קונה למורל פלוס ב-400 ש"ח,חבר שיודע שזה רק שבוע מותקן והוא רוצה אותם.

אני מרוצה מאוד מה6X9 והחלטתי שלא רק לשדרג אותם אלא גם לחבר אותם למגבר.

קודם כל אני קונה את ה6X9 של מורל טמפו:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=733180

 

איך הם? שמעתי שהם באים עם קרוסברים משהו כזה,שזה כמו קומ'-אפשר קצת יותר מידע על הרמקולים האלה?

 

קודם כל אני יקנה אותם ויחבר אותם לרדיו דיסק,עד שאני יקנה מגבר לסאב.

אז אני צריך צריך שתמליצו לי על מגבר מונו לסאב שיצליח לנצל טוב את הCVR של קיקר[כי אני יודע שבעתיד אני ישדרג אליו].

מגבר עד 1000 ש"ח-אפשרות לחריגה-מעדיף שלא.

פורסם

קודם כל הבנתי שהטמפו יותר טובים.

דבר שני אני מוכר אותם במחיר שקניתי אותם ככה שאני לא מפסיד כסף.

הרכב לא עבר איטום ואני עדיין בהתלבטויות אם לעשות לו,אמרו לי שזה לא כל כך ישפיע על המערכת שלי.

 

איך המגבר הזה להגברת CVR?

http://punch-s.com/index.php?sid=1438&lang=he&act=ecommerce&cat=1034&id=6290

פורסם

אם יש לך סאב לא ברור למה קניתה 6X9 הייתה קונה עוד קומפונט גם כסט אחורי

ההבדל בשידרוג הנ"ל לא יהיה משמעותי ,סה"כ הטמפו מבוססים על הפולס עם שינויים מינוריים

מה שכן חיבור למגבר יביא לתוצאות טובות יותר בטוח.

המגבר 3001 של רוקפורד יגביר בלי בעיות גם C12 שיש לך עכשיו וגם CVR אם תקנה בעתיד

בתנאי שה-CVR הוא עם 2 סלילים של 4 אום.

פורסם

לפי השמיעה שלי ה6X9 מוסיפים וזה לא נכון העלילה שבנו להם פה-אני נהנה מאוד מה6X9.

מה זה קרוסאובר? זה בא עם הרמקולים ובחיים לא שמעתי על זה.

פורסם

קודם כול אין שום עלילה על 6X9 כול אחד והטעם שלו

אך אם יש לך סאב קומפוננט אחורי ישמע טוב יותר מאשר 6X9

המורל טמפו מגיע עם קרוס אובר פסיבי שתוחם את התדרים בין הטוויטר לבין המידבאס

ומאפשר גם עבודה בביאמפ או ביוויר או הנחתה של הטוויטר

בכול אופן אתה לא חייב לכוון שם כלום.

הימצאות קרוס פסיבי ברמקול 6X9 מעידה בדרך כלל שהוא רמקול ברמה גבוהה.

http://www.morelhifi.com/products/mob_pointspeakers_tempo.html

פורסם

לדעתי שדרוג יותר משמעותי יהיה החלפת הטמפו לדוטק/הייבריד, ובידוד אקוסטי בדלתות.

יהיה שדרוג אמיתי לסאונד, לדעתי יותר מהחלפת מגבר והגברת ה 6X9.

מתחדשת*

פורסם

אני לא מחליף מגבר אלא מוסיף עוד אחד לסאב.

לא רוצה להשתגע עם המערכת,שומעים במערכת הזאת יפה מאוד יותר ממה שציפיתי ואני נהנה מכל שנייה,לא מחפש מערכות בעשרות אלפים כי בכל מקרה ברוב הזמן אני לא שומע עד הסוף.

 

אודיו קינג-תודה על העזרה,שורה תחתונה להשאיר את זה ככה? הם כבר חתכו את זה?

פורסם

מן הסתם "להשאיר את זה כך" מדובר בקרוס פסיבי שמאפשר לך במקסימום להנחית את הטוויטר

כדי לקבוע אם אתה מעוניין שהוא יהיה יותר דומיננטי או פחות ,לא מעבר לזה.

פורסם
לגבי המגבר ששאלה , אחלה מגבר באמת חזק מגיע ל400RMS בפול גיין , מכרתי אותו ב400 שקל כמו דפוק מתוך לחץ.

 

:screwy:

 

קרא את השרשור הזה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=275400#post275400

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

לא הסקתי שום מסקנה זה מה שרשמת , אם התכוונת למשהו אחר אז פשוט תשים לב בפעם הבאה.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

×
×
  • תוכן חדש...