Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש לי מערכת, לא משהו רציני עד 1k הכל קומפלט.

זה כולל רדיו דיסק (פנאל נשלף וכניסת usb חובה), שני רמקולים רצוי בתוך תיבה, מגבר (לפחות 4 יציאות לרמקולים) וסאב-וופר.(אשמח לקבל ה"פ בנושא)

 

אם זה משנה המוזיקה העיקרית כוללת הרבה באס (שחורה מזרחית טראנסים)

 

מצאתי כמה ביד שניים ורציתי לקבל חוות דעת:

caliboom 750W ב200 שקל? מגיע בתיבה גדולה.

הסאב הזה:http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicAccessory.php?CatID=1&SubCatID=7&CarID=142057&Code=703aed8cf234ac81881a871449f49f7a

 

רמקולים של LIGHTNING AUDIO מסדרת BOLT היוקרתית, 150 וואט, 6.5 אינץ'? 200 שקל.

פורסם

ממליץ לך לנסות לחסוך קצת ואז לקנות.

בתקציב כזה מה שתוכל לקנות יהיה נטו "זבל סיני" וחבל לדעתי.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
caliboom 750W ב200 שקל? מגיע בתיבה גדולה.

הסאב הזה:http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicAccessory.php?CatID=1&SubCatID=7&CarID=142057&Code=703aed8cf234ac81881a871449f49f7a

 

רמקולים של LIGHTNING AUDIO מסדרת BOLT היוקרתית, 150 וואט, 6.5 אינץ'? 200 שקל.

 

במקום זבל הזה הייתי קונה HU של פיונר/JVC/KENWOOD עם USB יד שניה עד 600 ש"ח

ואיזה זוג רמקולים קואקס של מורל/JBL/PIONEER,ותוצאה תהיה טובה יותר מהבחירה שעשית!

 

אבל עדיף לחסוך עוד איזה 1000-1500 ואז לבנות מערכת עם הגברה,קומפוננט וסאב

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

אני יגיד לכם מה הבעיה, אני מחזיק את הרכב רק שנה ואחרי שנה מוכר.

רוצה להנות ולא לשלם הרבה.

 

לא חייב איכות מטורפת ברמות אבל שיהיה צליל סביר ולא צורם ושלא יזייף שמגביהים קצת.

 

יש לי סויפט 90, אני לא מתכוון להשקיע במעכרת יותר ממה שהשקעתי ברכב.

אני רוצה משהו בסיסי.

פורסם

מחזק את האנשים שמעליי- בתקציב שיש לך כרגע אפשר למצוא רק זבל סיני.

 

 

כמו שרשמו- תקנה רדיו דיסק נחמד, תוסיף רמקולים קדמיים, אפילו קומפוננט מורל פולס.

 

ואם תרצה להוסיף גם מגבר וסאב- תחסוך סכום של מינמום 1000 ש"ח ( מגבר JBL CS 60.4 וסאב Kicker C12 ).

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

את כל הרכיבים שתתקין תוכל להוציא ולמכור בלי.

בכל מקרה מצטרף להמלצת קודמי לא לשפוך כסף סתם, רדיודיסק ורמקולים קידמיים סבירים.

אח"כ כשיתפנה כסף/תחליף אוטו / יכנס לך הג'וק של האודיו אז גם הגברה וסאב.

מתחדשת*

פורסם

זבל סיני מתייחס לעמידות של המכשיר או איכות השמע שהוא מספק?

 

אני לא רוצה רמקולים מקדימה, מפחד שיגנבו.

 

אני רוצה לדחוס הכל בבאגז', למי שמכיר את הסויפט אני יכול גם להשים במקום הרמקולים הישנים את החדשים ומעלייהם יש כיסוי פלסטיק מקורי של הרכב שלא מושך אף גנב. (במדף מאחורה)

 

אני לא מתכוון לרכוש חדש רק יד שנייה.

 

האם מערכת usb של פיוניר ושתי רמקולים אחוריים של חברה ממותגת יהיו בהכרח טובים יותר מ"סיני" שכולל מגבר וסאב בהספק גבוה?

האם הם יספקו באס כמו של סאב וופר ויעמדו בווליום גבוה?

 

לגבי התקנה יש לי חבר שמתעסק בזה בזמנו החופשי, הוא יעזור לי.

פורסם

אם אתה לא רוצה להרכיב רמקולים מלפנים, ממליץ לך לוותר על כל העסק.

 

כשאתה רואה סרט/ טלויזיה/ הופעה או כל דבר כזה, אתה יושב עם הגב לבמה?

אותו כנ"ל באוטו.

אפשר להרכיב רמקולים בכל רכב מקדימה, כך שלא יהיו בולטים וימשכו עיניים, והם בטוח ימשכו פחות עיניים מסאב שדופק בבגאז', שכל השכונה שומעת (לא יוצא פה על אף SPL'ניק, בלי מכות)

 

אם אני הייתי במקומך, הייתי מתקין רדיודיסק בסיסי עם הפונקציות הדרושות, ובעודף קונה זוג רמקולים בכל הכסף שנשאר מהתקציב (כמובן שמשאיר משהו לחיווט נורמלי ושווארמה לחבר שיעזור להתקין)

 

זוהי עצתי, אם תקבל אותה ואם לא, בהצלחה ותהנה.

מתחדשת*

פורסם

אין לי גם איפה להתקין מקדימה, לא היו מעולם רמקולים מקדימה ברכב.

צריך לבנות להם איזה מעמד וזה כבר סיפור.

 

את האמת נסעתי בכמה מכוניות שהיה להם זוג רמקולים רק מאחורה, לא הרגיש לי שונה או גרוע בצורה כלשהי.

 

אז איפה אתם ממליצים לקנות? האם יש חנות בחיפה שמוכרת יד שנייה?

פורסם

האמת? שאמח הייתי בידיוק כמוך

"לא רוצה להשקיע יותר מידי, אני אקנה רק 6X9 וקוקסאליים מקדימה ואחרי זה אני אמכור את האוטו"

 

היום ה6X9 והקוקסאליים יושבים בבית ומחכים שיגאלו אותם מהישיבה בבית, אתה מוזמן לקחת אותם בתשלום סימלי, ההנאה הבסיסית מובטחת, רדיו דיסק יש לך מספיק דגמים של פיוניר שהם עם USB ועולים סביבות ה500, ככה תגיע ל1000 ולהנות אתה תהנה

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

לא מכיר חנויות בחיפה שמוכרות יד שנייה, אבל אם תהיה מעוניין לקנות חדש- תקפוץ לאוטוס בצ'ק פוסט, יש להם מבחר גדול של מוצרים במחירים בין הנמוכים בארץ.

 

:wink:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

תודה על העזרה אני אכן יתמקד ברדיו-דיסק של פיוניר או חברה אחרת טובה, ושתי רמקולים.

הבעיה בלהשים את הרמקולים מקדימה זה שאין איפה, צריך לבנות להם מעמד שיצמיד אותם לדלת ולהעביר חוטים שלא יהיו חשופים, בקיצור יעלה הרבה (זה כבר משהו שהחבר שלי לא עושה).

 

האם להשים במגש מאחורה יהווה הבדל משמעותי ממש?

 

אשמח לפרשנות לגבי 6X9 וקוקסאליים, אין לי מושג מה זה אומר.

ואיזה מומלצים בתקציב שלי ויישאר עודף לרדיו ב600 שקל.

 

דרך אגב יהיה אפשרי להוסיף למערכת אחרי זה עוד שני רמקולים נכון? הבעיה היא שהאם רמקול רגיל של חברה מוכרת ייתן לי את אותו האפקט של סאב סיני?

 

 

נ"ב שכחתי לשאול על מערכת usb בכללי, אם אני מחבר אלייה דיסק-און-קי האם השיר שמתנגן מופיע בתצוגה במסך או שאני יצטרך לשבור את הראש בשביל למצוא שיר?

×
×
  • תוכן חדש...