Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנוגע לשאלה האחרונה- תלוי איזה מכשיר.

יש מכשירים שמראים רק מספר רצועה, ויש כאלו שמראים את כל המידע (שיר, אלבום, אומן וכו')

 

בקשר לרמקולים מקדימה- יש היום הרבה מדריכים ושרשורים של חברה שהתקינו רמקולים בדלתות ללא הכנה מוקדמת.

צריך קצת עץ, קצת כלים וקצת עצבי ברזל לא להבהל באמצע.

אבל ההבדל שמתקבל שווה את ההשקעה.

 

להבדל בין סאב לרמקול 6X9- מנגנים שני תחומים שונים, לכן אין מקום להשוואה.

אם אתה קצר בתקציב הייתי ממליץ על 6X9 לא מוגברים שתחומם העליון חתוך (ינגנו רק נמוכים), אבל גם זה לא לפני סט קידמי.

 

זה אולי לא יתן את האפקט של סאב בגודל נורמלי, אבל זה יחסוך עלויות של חיווט שלא תמיד נוח להוציא מרכב כשמוכרים והתקנה שבטוח לא מקבלים חזרה.

מתחדשת*

פורסם

אתה נותן לי כל הזמן מושגים לחפש לפיהם ובשבילי זה סינית.

בקיצור לחפש פיוניר\jvc\sony וכו' ולקנות זוג רמקולים מחברה דומה ולמקם אותם בדלתות הקידמיות.

פורסם

אתם צריכים להבין שלא כולם מחפשים מוסיקה בעשרות אלפים,אפשר לבנות מערכות ב-1000 ש"ח שיספקו הרבה מאוד אנשים.

 

זוג רמקולים 6X9 של מורל.

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=37554

מחיר: 439 ש"ח.

 

רדיו דיסק מצוין של פיוניר DEH3050UB

כולל USB,MP3,AUX

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=687200

מחיר: 585 ש"ח.

 

בסה"כ זה יוצא 1024 מערכת שלא תבייש אף אחד,אתה תשמע מצוין.

ואם בסוף אתה שם רמקולים מקדימה ולא מאחורה אז אל תקנה אחוריים תקנה רק את אלה:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=578142

גם רמקולים מצוינים.

פורסם

קיבלתי הרבה המלצות כולל כאן בפורום על חנות אוטו'ס בחיפה, לכן החלטתי להתמקד בחנות הזאת שגם קרובה למקום מגורים שלי.

דבר ראשון אשמח לקבל עוד המלצות על החנות, ולדעת בכלל אם מה שמוצג באתר זה מעודכן או ישן.

המחירים שלהם ללא התקנה (לפי מה ששמתי לב) כמה בערך הם ייקחו לי על התקנה? (כולל פודים בדלתות שאין לי ברכב?)מישהו קנה מהם פעם ויודע? או בערך כמה לוקחים היום בשוק על התקנה שכזו?

 

http://www.autos-sound.net/index.asp

אשמח עם מישהו יכול למצוא לי פה מערכת עם חיבור usb, ושתי רמקולים קידמיים 6x9 במחיר של עד 1000 שקל (כולל התקנה)

 

ודרך אגב איפה אני מברר מה המידה של הרמקולים האחוריים שלי?

והאם חיבור aux הכוונה היא חיבור usb?

×
×
  • תוכן חדש...