Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6118 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיפור הוא כזה: יום שיש האחרון החלטתי שאני משקיע בשטיפת רכב דיי רצינית והתחלתי בניקיון ייסודי פנימי ועברתי לחיצוני.

ניקיתי את האוטו עם מברשת, סקוץ' ודלי מים עם סבון נוזלי. על מסך המנוע היו כתמים חומים של מין סוג של שומן או צואה של יונים. כמה שלא שיפשפתי זה לא ירד. איכשהו קפץ לי לראש להשתמש ב: מסיר שומנים. אז לקחתי מהמטבח ספריי מסיר שומנים שלמרבה הפלא באמת הוריד את הכתמים. ראיתי שזה עובד טוב והחלטתי לנקות איתו כמעט את כל הרכב. ובאמת, כתמים שחורים רצינים שחשבתי שהם מכות או דברים שלא ירדו, פשוט נעלמו והצבע נהיה כמו חדש (מדובר ביונדאי לנטרה 95'). לאחר כמה שעות, אחרי שהכול התייבש, שמתי לב שהצבע לא ממש מבריק ורק לבן. בקיצור, הבנתי שעשיתי דיי טעות שהשתמשתי במסיר. חבר ייעץ לי לעשות ווקס והכול יסתדר. האם באמת זה יעזור?

 

ועכשיו לצרה אחרת: כנראה שאיכשהו בשיא טפשותי השתמשתי באותה מטלית שאיתה ניקיתי עם המסיר שומנים, לנקות גם את החלונות ועכשיו יש לי מין סימני לכלוך על כולה שפשוט לא יורדים. אותו חבר אמר לי שמדובר בכתמי אבנית וכדי להוריד את זה צריך לשים על זה מסיר אבנית כמו שמתשמשים במקלחונים בבית. עד כמה הוא צודק?

 

אשמח לתשובה מהירה וקצרה שתעזור לי לצאת מהצרה :?

פורסם

מה שעשית זה שצרבת את הצבע עם החומצה של המסיר שומנים, לדעתי פוליש ווקס יוכל לעזור בתנאי שהצריבה לא עמוקה מדי.

לגבי החלונות נראה לי שאתה יותר בבעיה, מנסיון של חבר שניסה ניקוי משקפי שמש עם סנט מוריץ התוצאה הייתה מחרידה

עבור הזכוכית, עבורי אלו היו כמה דקות של צחוק בריא.

:lol:

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם
מה שעשית זה שצרבת את הצבע עם החומצה של המסיר שומנים, לדעתי פוליש ווקס יוכל לעזור בתנאי שהצריבה לא עמוקה מדי.

לגבי החלונות נראה לי שאתה יותר בבעיה, מנסיון של חבר שניסה ניקוי משקפי שמש עם סנט מוריץ התוצאה הייתה מחרידה

עבור הזכוכית, עבורי אלו היו כמה דקות של צחוק בריא.

:lol:

 

שאתה אומר פוליש ווקס אתה מתכוון בצורה ידנית עם חומר שקונים באוטו דיפו? אני דיי חדש בזה.

 

מישהו יכול לתת עצה בקשר לזכוכית? זה כאילו לנהוג בערפל.

פורסם

טוב, פוליש ווקס את האמת עשיתי אצל בנאדם מקצועי אז בזה אני לא אוכל לעזור.

לגבי החלונות לדעתי פוליש על החלון גם יעשה את העבודה.

המקצוענים משתמשים בכלי עבודה שנקרא "דיסק גדול", בשביל לשייף את הפנסים ולהבריק את הפח,

אני מאמין שאצלך זה יהיה הפיתרון גם לחלונות.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

אם הנזק עמוק,ונראה שאין יותר לאן לרדת ממה שאתה מתאר,וגם כי אני לא חושב שאפשר לדרג יותר מדי את הצריבה הזאת,אלה אם כן ממש שפכת על כל האוטו,

אני חושב שזה לא משהו שפוליש לא יוכל לסדר.כלומר,הסרת שכבה דקיקה מהצבע,ואולי גם פעולה דומה עבור החלונות,או שמה תידרש טבילה בחומר מסוים.

 

שאתה מתכוון שלא רואים מהחלון כמו פעם,אתה מתכוון לסוג של טשטוש בצורת עיגולים עיגולים?

ג'ובני

פורסם
אם הנזק עמוק,ונראה שאין יותר לאן לרדת ממה שאתה מתאר,וגם כי אני לא חושב שאפשר לדרג יותר מדי את הצריבה הזאת,אלה אם כן ממש שפכת על כל האוטו,

אני חושב שזה לא משהו שפוליש לא יוכל לסדר.כלומר,הסרת שכבה דקיקה מהצבע,ואולי גם פעולה דומה עבור החלונות,או שמה תידרש טבילה בחומר מסוים.

 

שאתה מתכוון שלא רואים מהחלון כמו פעם,אתה מתכוון לסוג של טשטוש בצורת עיגולים עיגולים?

כן, אבל לא בדיוק עיגולים. כל מיני צורות קטנות קטנות.

 

אז אני מבין שווקס ידני לא יעזור?

פורסם

אז אני מבין שווקס ידני לא יעזור?

נראה לי שכבר הבאת מספיק תועלת, לא?

עוד עצה מעולה של חבר שלך והוא יצתרך יותר מיום צום בשביל הכפרה.

בצד החיובי- טוב שלא קיבלת יעוץ להשרות את הרכב בסודה קאוסטית שתמחק את כל הטעויות.

בצד השלילי- רצית לחסוך כמה שקלים שעכשיו תצתרך בשביל שמומחה יראה לך את האוטו, עדיף בעיין כי דרך האינטרנט לא רואים כ"כ טוב.

תנסה לצום ולהתפלל שווקס פוליש יסדר הכל.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם

תעלה תמונה אולי נראה את חומרת המצב.

מעבר לזה לך למקום שעושה פוליש ווקס, אם הבחור מקצועי הוא מייד יגיד לך אם זה יעזור או לא.

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם
אותו חבר אמר לי שמדובר בכתמי אבנית וכדי להוריד את זה צריך לשים על זה מסיר אבנית כמו שמתשמשים במקלחונים בבית. עד כמה הוא צודק?

 

החומר שמסיר אבנית לשימוש ביתי, הוא חומר מאוד חזק ופעיל, לדעתי האישית אל תנסה להשתמש בו על רכבך כי הוא עלול לפגוע בחלקי הפלסטיקה ולגרום לנזק גדול יותר ממה שנעשה עד כה.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אז אני מבין שווקס ידני לא יעזור?

נראה לי שכבר הבאת מספיק תועלת, לא?

עוד עצה מעולה של חבר שלך והוא יצתרך יותר מיום צום בשביל הכפרה.

בצד החיובי- טוב שלא קיבלת יעוץ להשרות את הרכב בסודה קאוסטית שתמחק את כל הטעויות.

בצד השלילי- רצית לחסוך כמה שקלים שעכשיו תצתרך בשביל שמומחה יראה לך את האוטו, עדיף בעיין כי דרך האינטרנט לא רואים כ"כ טוב.

תנסה לצום ולהתפלל שווקס פוליש יסדר הכל.

אז לשים סודה על האוטו? :p

 

חברה הייתי היום בבוקר במקום שמבצע פוליש ווקס באיזור הקריות (קרית אתא, שטיפת דר, ליד תחנת דלק פז) והוא ניסה על נקודה באוטו לעשות פוליש עם משחה ולפי מה שזה נראה לעין זה דיי עוזר. מכיוון שאני מכיר את הבעלים הוא נתן לי הצעה של 200 שקל לפוליש ובמידה ויצטרך גם ווקס, הבנתי שזה דיי משתלם?

 

מקווה שזה יעזור.

 

דרך אגב, בקשר לחלונות, הפעם התעייצתי עם אמא, שמיד מצאה פיתרון, בקבוק צהוב בשם סיף פנטסטיק שבעזרת מגבת וקצת חומר הוריד הרבה מהלכלוך אך עדיין נשאר. מקווה שהבחור מהפוליש יטפל בשאריות. אין כמו אמא.

 

 

צום קל לכולם, שנה טובה וגמר חתימה טובה :-) מקווה שהנושא הזה יעזור לעוד אנשים עם מזל כמו שלי בעתיד.

פורסם

Pssd, אתה גדול! לא חשבת לרגע שחומרים שלא מתאימים עלולים לגרום נזק לצבע הרכב ועוד השתמשתה בסקוץ'? :shock:

תגיד למה יש אינטרנט? זה בכלל לא עניין של מזל, זה עניין של קצת ידע.

 

תגיד לבעלים של אותה שטיפה שזה ממש לא טוב ולא מקצועי, לעשות פוליש בלי לעשות ווקס אחרי זה.

 

צום קל וגמר חתימה טובה.

If there is a car in front of you, you are going too slow... :-D:drinking:

פורסם

חבר - כבר עכשיו יכול ליהיות שעשית נזק לא הפיך לרכב.

עזוב את השטויות , עצות אחיטופל וניסיונות חומרי ניקוי שלך , של חברים שלך ושל בני משפחתך.

הרבה על רכבים - הם לא יודעים.

 

זה הזמן לעצור , לקחת את האוטו לפחח או לדיטיילר רציני (ולא לשטיפה שמוכן לעשות ניסויים על האוטו) ולתת לו לטפל באוטו - ועדיף עכשיו - לפני שתצתרך צביעה מלאה של הרכב בכמה אלפי שקלים ופוליש לכל החלונות - במקרה הטוב.

 

עשית מספיק נזק עם הניסויים.

 

ולהבא - אם לא יודעים - קודם מתייעצים - נגיד פה, או משלמים 50 ש"ח לשטיפה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

שלום,

סבתא שלי הייתה אומרת שאתה בולונד (בהונגרית)

רק כדי לחדד, אין לך מה לעשות ווקס ללא פוליש ,כי ווקס הוא שכבה מגנה הוא לא יחזיר ברק, הפוליש יחזיר את הברק ולאחר מכן הווקס ישמור עליו.

ולענינינו,תקשיב לעצות של החברה' פה ומספיק עם התרופות סבתא,ממה שהבנתי אתה גר בקריות , תדבר עם ירון, עשה לי עבודה על הרכב, אם יש מישהו שיוכל לעזור לך זה הוא(לפחות בצפון).

 

שלחתי טלפון שלו בפרטי.

 

בן

 

נ.ב- אצלי ירון עשה עבודה על הרכב , אומנם לא כדי לתקן אלה כדי שהרכב יהיה ממש מבריק, ויצא מעולה.

puruo2.jpg

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...