Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6122 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

לאחר חיפושים רבים התייאשתי והחלטתי לשאול.

יש לי HU פשוט יחסית של JVC.

אליו מחובר מגבר ועליו סט מורל פולס וסאב סרווין וגה.

העניין הוא:

חיברתי את הצמה לHU בדרך הרגיל(פלוס +סוויץ' לפלוס קבוע,מינוס למינוס,רמוט למגבר,וכמובן RCA) אבל גם כאשר ה-HU כבוי והסוויץ' סגור המגבר עדיין עובד.

ניסתי לפצל את הפלוס והסוויץ' בנפרד(סוויץ'-סוויץ',פלוס -פלוס) ועדיין המגבר דלוק גם שHU כבוי.

ניסיתי להחליף כבל רמוט,החלפתי את צמת ה-HU. אך התוצאות דומות.

המגבר נשאר דלוק גם שהסוויץ והמערכת כבויות.

יש לציין שבמידה והרמוט מנותק אזי המגבר נכבה.

כל שנותר להסיק זה שהבעיה היא בHU.

יש למישהו רעיון לפתרון אחר או אפשרות אחרת??

תודה רבה

דודו

פורסם

חבר נורת ביקורת (12V) לרימוט ובדוק אם מגיע זרם

אם מגיע כנראה הבעיה ברדיו דיסק

אם לא מגיע הבעיה כנראה במגבר

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

בדקתי עם נורת ביקורת את כבל הרימוט שהמערכת סגורה(והמגבר דלוק) ואכן אין חשמל ברמוט.

אם הבעיה כמו שאתה אומר נמצאת במגבר יש אפשרות לתקן/לעקוף את הבעיה??

חשבתי אולי לחבר מתג על כבל הרימוט קרוב למושב הנהג שבעצם יפעיל ידנית את המגבר.

אשמח לעצות או דעות נוספות בנושא.

תודה .

דודו

פורסם

יכול להיות שהכבלים האדום והצהוב אצלך ברדיו דיסק הפוכים..תנסה את זה זה היה פתרון פעם לבעיה דומה שקרתה לי.

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

זה לא הגיוני כי לצהוב מחובר פיוז.

בכל מקרה חיברתי אותם גם מאוגדים ככה שהפתרון הזה לא רלוונטי. תודה בכל זאת.

יש עוד דעות בנושא?

פורסם

אתה יכול לחבר את הרימוט של המגבר ליציאה של הסויץ', ואז כל פעם שתפתח סויץ' המגבר ידלק אוטומטית.

HU: clarion 786Amp1: jbl 1004 Amp2: sundown audio sae1000d comp': polk audio 5251 db SUB:polk audio sr 12dvc

×
×
  • תוכן חדש...