Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6132 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אני מטייל בפורום כבר זמן ואפשר להגיד שנכנסתי לעניין

 

אני מתכוון להרכיב מערכת בפיזו 308 אני חובב את כל סוגי המוסיקה POP,HOUSE,DANCE עברי וים תיכוני

 

ברצוני להרכיב מערכת שתעניק לי צליל עמוק ונקי

 

לגבי HU חשבתי על ECLIPSE 7200

לגבי מגבר חשבתי על JL HD600/4

 

במה קדמית -טרם החלטתי האם לבצע CROSS אקטיבי (2WAY) או פסיבי ובכל אופן אני רוצה קודם לשמוע את הרמקולים

 

שאלה ראשונה :מה החשיבות של יציאות הפר-אמפ כלומר האקליפס יוצא ב-8V וה-9887 של אלפין ב-5V מה הנתון הזה משפיע

שאלה שנייה:לפי מה שקראתי אין משמעות לבמה אחורית אך במידה ובשלב זה איני מרכיב SW האם לדעתכם עליי להרכיב 6*9

 

אשמח לקבל חוות דעת וכיוונים חדשים

HU:Eclipse 7200 Amp:JL HD 600/4 COPM:Hertz MLK165

פורסם

הGAIN במגבר זו רגישות כניסה,יש וולט מרמה מסויימת עד רמה מסויימת

בתור דוגמא מגבר מסויים בעל טווח של 1.5V - 5.0V

יש לנו 2 רדיו דיסקים

אחד בעל יציאות 2V

השני בעל יציאות 5V

בשביל להגיע לאותה רמת עוצמה תצטרך להרים את הGAIN הרבה יותר במכשיר בעל הVOLT הנמוך מכיוון שהאות הרכוב חלש יחסית ל5V

ע"מ להשוות מתחים בכניסתו למגבר ויציאתו לרמקול

במכשיר בעל וולט גבוה 5V האות הנכנס יחסית חזק ככה שאין הרבה משחק בGAIN מכיוון שאתה קרוב יותר להשוואת המתחים הנ"ל

 

יש טוענים שVOLT גבוה יותר וחזק יותר משמעותו בפועל היא פחות רעשים על הקו שעלולים לסתפח בדרך למגבר

אישית כשהחלפתי מ2V ל5V לא שמתי לב לשוני בעיניין חוץ מכמובן הרגישות בפתיחת הGAIN הקצרה יותר עד לעיוות כמתואר

 

ד"א הרדיו דיסק לא מפיק כל הזמן את שיא הVOLT המוצהר

 

בקשר ל8V (המון) הייתה באמת שאלה מאוד מעניינת - איך יתמודד מגבר בעל נגיד רגישות מקסימלית של 5V מול אות גבוה ממנו...

אני גם אשמח להחכים בעיניין

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

×
×
  • תוכן חדש...