Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

אני נוטש את רכב הליסינג ועובר לרכב פרטי

חשבתי על רכב יד שניה התקציב הוא בסביבות 100,000

הכיוון שחשבתי עליו הוא קצת בעייתי מבחינתי מכיוון שאין לי מושג בו

כרגע מתלבט בין :

SLK200 או 320

או CLK-200

או BMW סידרה 3 שני ליטר

כל הרכבים או פתוחים (SLK) מן הסתם

או קופה

חשוב לי נוחות נסיעה סלון מפואר וליהנות מהרכב - לא מעניינת אותי מהירות או תאוצה .

הדבר היחידי שאני רוצה לברר זה עלות משוערת של ביטוח על הרכב לנהג בן 28 בלי תביעות עם רישיון מעל 10 שנים ובלי עבירות תנועה

תודה על העזרה

פורסם

אתה בטוח שחברות הביטוח הישירות מבטחות רכבים כאלה?

מניסיון שלי עם CLK לא הסכימה אף חברת ביטוח ישירה אותה בדקתי לבטח את הרכב.

אני מסייג את הדברים כי אני לא זוכר אם בדקתי ב-555.

לפותח השרשור, בסכום שהקצבת לעצמך אתה יכול לקנות רכבים משנים מוקדמות יותר, ולכן עלייך לקחת בחשבון מחירי אחזקה גבוהים במידה ויתגלו תקלות ברכב.

לגבי ביטוח בדוק באתר זאפ- ביטוח רכב וקבל שם אומדן פחות או יותר איזה סכומים תשלם (רמז:הם לא יהיו נמוכים בדומה לטיפולים במוסך מורשה).

בהצלחה

פורסם

בדקתי באתר הלגביי הסכומים נעים באיזור ה 5-7 שאין לי בעיה עם סכום כזה

עכשיו מעבר לבדיקות הרגילות של הרכב שראיתי בפורום

גג\חיבורים חשמליים \ פגיעות שאסי ומצב הכללי של הרכב יש עוד משהו שצריך לשים לב אליו ?

כמו כן אם מפרסמים את הרכב באיזור ה 110 - 120 האם זה בסדר לדרוש עליו בהתאם 100-105 ?

פורסם

אם חשוב לך נוחות נסיעה, פאר ואבזור אז אין שום סיבה שתקנה מרצדס או ב.מ.וו פתוחה או קופה. הן יקרות משמעותית מהגרסאות הרגילות, פחות מפנקות ונוחות והתכלית שלהן היא בעיקר מה שאתה לא מחפש - מהירות והנאה מנהיגה.

 

בנוסף, עלויות האחזקה של המכוניות הללו גבוהות מאוד ואתה צריך להיות מוכן לזה.

 

לדעתי, עדיף לך להמנע מב.מ.וו או מרצדס בתקציב הזה אלא ללכת על מותגים עממיים יותר בגרסאות המאובזרות. למשל הונדה אקורד, פולקסווגן פאסאט. אם אתה לא צריך רכב גדול אז אפשר לחשוב גם על אודי A3 מאובזרת, נניח.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

יש לך כמה אופציות מעניינות ביד 2..

 

כמו יגואר XK 1998 פתוחה !! (המחיר בוודאי נתון למיקוח..) - אוטו מדהים..

 

סאאב 9-3 קבריולט, טורבו פתוחה - שוב, רכב מדהים (בשנתון די גבוה יחסית למה שחיפשת..)

 

פיג'ו 307CC - רכב מעניין (אני פשוט לא מסוגל לקנות פיג'ו !!)

...CASKA for life

פורסם

יש לי גם בעיה עם פיג'ו במיוחד עם ההילוכים שלהם

היגואר נראית לי קצת מעל לתחום שלי עם 150 אלף שקל

הסאאב היחידה שראיתי פתוחה היא 2005 ונראה לי קצת מעל לתקציב שלי

בכל אופן שמעתי שגם אין לה מוסך מרכזי נורמלי בארץ

פורסם
חשוב לי נוחות נסיעה סלון מפואר וליהנות מהרכב - לא מעניינת אותי מהירות או תאוצה .

תודה על העזרה

 

קאדילק CTS מודל 04

עלות ביטוח מקיף לגיל שלך 8K

מדובר ברכב מרשים ,נוח ,חזק ,מפנק ,מפואר ,בעל עיצוב ייחודי

עונה על כול הדרישות שלך ויותר

החיסרון שלו זה סחירות נמוכה עלות חלקים גבוהה ירידת ערך גבוהה ושירות של UMI

אם כול זה לא מעניין אותך לך עליו.!..אם כן לך על ההצעה של SRONIS

פורסם
קאדילק CTS מודל 04

עלות ביטוח מקיף לגיל שלך 8K

מדובר ברכב מרשים ,נוח ,חזק ,מפנק ,מפואר ,בעל עיצוב ייחודי

עונה על כול הדרישות שלך ויותר

החיסרון שלו זה סחירות נמוכה עלות חלקים גבוהה ירידת ערך גבוהה ושירות של UMI

אם כול זה לא מעניין אותך לך עליו.!..אם כן לך על ההצעה של SRONIS

 

ה CTS קצת גדולה מידי בשבילי .. אבל תודה זה גם רעיון שאני אבדוק

פורסם

אלפא 166 נמכרות במחירים מגוחכים ביחס לגרמניות מקבילות. היא לא לכל טעם אבל מכונית יפה ומהודרת, מנועי V6 חזקים ואמינים. אתה לא מחפש ספורט והיא לא בדיוק ספורטיבית, אבל אני בטוח שלא תתנגד לכוח זמין כשצריך... (ואם אתה באמת לא מחפש מהירות, אולי אפילו תצליח לשמור איתה על צריכת דלק סבירה יותר מרוב האלפיסטים שנוהגים על 166)

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

×
×
  • תוכן חדש...