Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנסיון לשפר את איכות הסאוונד ברכב שלי,קניתי באלק של דאיינמט אקסטרים וגלגלת,והתחלתי לאטום:-P

דבר ראשון מפרקים את הפאנל של הדלת

אחר כך מנתקים את הכפתורים של החלונות ואת הידית.

מוציאים את הרמקול ואת ההגבהה שלו (אם יש),ואז מוציאים את הניילון שמסביב לדלת.

עכשיו מנקים,לוקחים מטלית ועם חומר לניקוי חלונות מנקים את תוכן הדלת טוב טוב עד שכל הג'יפה יוצאת החוצה.

לוקחים יריעה של דאיינמט חותכים לפי מידה ומדביקים בתוך הדלת,עם הרולר מצמידים טוב טוב את היריעה לדלת,עדיף להתחיל מאמצע היריעה כלפי חוץ בכדי שלא ילכדו בועות אוויר בחומר.

ככה מכסים את כל תוכן הדלת.

עוברים לחוץ הדלת,אותו דבר כמו תוכן הדלת,מנקים,מדבקים,מגלגלים,אבל פה חשוב לאטום את כל החורים בדלת בכדי שהיא תשמש כמעין תיבה.

בנתיים עשיתי דלת אחת,מחר אני יעשה את השניה.

הלכו 3 וחצי יריעות על דלת אחת!

בנתיים לא שמעתי הבדל משמעותי ,כנראה בגלל שאטמתי רק דלת אחת,אבל כן יש שיפור גדול בבאס.

DSC00631.jpg

DSC00635.jpg

DSC00637.jpg

DSC00636.jpg

DSC00639.jpg

DSC00640.jpg

DSC00638.jpg

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אהבתי את העבודה.

עבודה חלקה טובה ומקוצעית.

 

בכל מקרה, אתה יודע כמה אני צריך ל2 דלתות של רכב מסוג מיצובישי דגם סופר לנסר 97 (העגולות קצת בפינות)

 

כמה חומר אני צריך ל2 הדלתות וכמה זה ייעלה?!

| 2DIN: Pioneer AVHX25550BT|

| AMP: Genesis Dual-Mono | Comp: CLARUS C61-2 + L1PRO |

| (Mono: Rockford 1500-1BD | Sub: AA Havoc 15 (DC recon lvl 4 |

 

 

פורסם

איטום כמו בתמונות,בפנים ובחוץ,בסביבות האלפייה. זה קיט של 9 יריעות הולך בערך 3 - 3 וחצי יריעות לדלת אז בסוף נשאר לך 2-3 יריעות לכל מיני מקומות,למשל תא מטען.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

עבודה יפה.

בידוד יוצר הבדל בעיקר בתחום הבס. (הוופר יורד נמוך יותר. ויש פחות עיוותים)

ובשאר התדרים יש פחות החזרים וויברציות.

ומיחוץ לרכב פחות שומעים.

 

אתה תשמע את ההבדל רק אחרי כיוון וטיפה משחקים עם הכיוונים.

תנסה עכשיו להוריד את החיתוך של הקומפוננט. עם אתה היום על 80= להוריד ל63. וכו. 63=50 וכו.

ותראה שהסט מנגן יפה יותר נמוכים.

(אצל חלק הוא נהיה טיפה צלול יותר. הוא ללא העיוותים של הפח וההחזרים)

 

המחיר משתנה. לבין עבודה לבד בבית. ולבין אצל מקצוען!.

המחיר לחומר הוא לפי קיט.

לדלת סבירה אתה צריך כ 2-3 יריעות בשקט. לאיטום סביר-טוב.

לדלת גדולה (רכב 3 דלתות, מנהלים גדול. ישראל בהונדה פרלוד) אתה צריך יותר כ 4-5 ועד 6 יריעות לדלת.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

יש לי רכב מסוג מיצובישי סופר לנסר 97 הדלת ממש לא גדולה..

כמה ייעלה לי לאטום 2 דלתות?

| 2DIN: Pioneer AVHX25550BT|

| AMP: Genesis Dual-Mono | Comp: CLARUS C61-2 + L1PRO |

| (Mono: Rockford 1500-1BD | Sub: AA Havoc 15 (DC recon lvl 4 |

 

 

פורסם

אתה עדיין תהיה צריך לקנות קיט באלק בשביל שתי הדלתות... זה לא משנה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אתמול ב6 וחצי בבוקר קמתי בשביל להמשיך את דלת שמאל,בערך ב3 בצהריים סיימתי את העבודה,על כל דלת הלכו לי 3 וחצי יריעות,כך שנשאר לי 2 וחצי יריעות לתא מטען,אז אטמתי גם אותו.

2 בתי הגלגלים נאטמו טוב טוב (התמונות זה מאמצע עבודה) לא אטמתי איפה שנמצא הגלגל ספייר כי נגמר לי החומר,אבל אני מתכוון לקנות עוד 2 יריעות בשביל להשלים את התא מטען לגמרי.

אטמתי גם את דלת התא מטען אבל כבר נגמרה לי הבטריה בטלפון.

השיפור הכי גדול ששמעתי,זה הסאב,יש רק 2 וקצת יריעות בתא מטען והוא ניהיה חזק משמעותית ממקודם,לא רק ששומעים אותו יותר חזק ונקי,גם מרגישים אותו הרבה יותר.

משמיעה קצרה המידים מנגנים חזק יותר,נקי יותר.

אם יש שיר שמקודם הם עיוותו,אז עכשיו הם לא מעוותים.

אבל זה משמיעה קצרה אני צריך לשבת באוטו ולשחק קצת עם הכיוונים וננסה להגיע לתוצאה טובה יותר.

הפלסטיקה שמכסה את הבתי גלגל עושה קצת רעשים ,חשבתי לשים בפנים איזה ספוג בשביל להפסיק את הרעשים,איזה ספוג יכול לעזור לי?

DSC00643.jpg

DSC00644.jpg

DSC00648.jpg

DSC00650.jpg

DSC00652.jpg

DSC00653.jpg

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

הבאתי לנגר בישוב שלי מידה הוא יחתוך ויביא לי,למרות שההגבהה הזו לא נראית רע בכלל,עם הדאיינמט עליה יש אטימה מוחלטת בינה ולבין הרמקול.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

במקרה הזה מעבר לבידוד מה שחשוב זה החוזק של ההגבהה.

 

ההגבהה הזו היא תושבת לרמקול והיא בעצם חלק חשוב מאוד מהריסון של הרמקול ומהיכולת של המגבר גם לשלוט בו.

 

רמקול שעובד חופשי - אף מגבר לא ירסן...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...