Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אדי,

 

ברכיבים משקיעים?

בהתקנה משקיעים?

בחיווט משקיעים?

בבניות משקיעים?

בפרוססור?

 

אז למה אתה רוצה לשמוע על בטרייה 1.5V aaa ?

 

זה עוד חלק מהוצאה על מערכת ברמה גבוהה.

 

מי שקונה מערכת ב 3000 ש"ח בטוח לא ישקיע 2500 בהתקנה..

 

אבל עם אתה משקיע סכום כסף על רכיבים איכותיים, בידוד, חיווט, התקנה, בניות וכו' אז עוד כמה שקלים זה שווה.

 

בין אם בשביל הסאונד שהמערכת מפיקה, ובין אם בשביל שאר הרכיבים ברכב.

למחשב נפילות מתח זה בריא?

למערכת הצתה זה בריא?

 

אני לא חושב,

לא הצרכנים ולא המערכת חשמל יוצאים נזכים מכך.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אצלי עובדים במרץ גנסיס 4 ערצוים בגישור (קרוב ל 300X2 בפועל) וגנסיס דואל מונו (165X2 בפועל) בנוסף אליכם ה 1500D וכל זה על אלטרנטור מסכן וישן של 70 אמפר גג ואין אצלי משמעות גדולה מבחינת הסאב כאשר החלפתי מונו קלאס D במגבר זללן קלאס AB עבור ההגברה של הסאב .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

רוני

 

קודם כל תשמע את המערכת - אחר כך תדבר איתי על השקעה.

 

אין נפילות מתח, אין בעיות הצתה.

 

זה לא רק ההגברה של הסאב שהשתנתה זה ההתנהגות של כל המערכת השתנתה וזה נובע מדבר אחד - היחסים בין המגברים - כי זה הדבר היחידי, שהשתנה.

 

ולגבי מערכות החשמל ברכבים שלי - כמו שאמרתי, אני מעדיף להשאר שפוי ולא להחליף אלטרנטור לרכב ליסינג וגם לא להחליף אלטרנטור לרכב שנת 96 שאני לא בטוח בכלל שאשר איתו עוד הרבה זמן.

 

אני מראש פתחתי את הת'רד בנוגע למערכות חשמל סטנדרטיות - תשארו במסגרת הזאת בבקשה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

עופר אתה לא צרכן וואטים, כי אתה שומע עם באס חלש בצורה חריגה.

שהכאוס שלך הגיע לצביקה לכמה ימים הוא היה ממש ממש חדש ולא פתוח.

 

לדעתי אם תתחבר לקצת מוזיקה שחורה עצבנית תרגיש מידית את האמפרים נעלמים :)

פורסם

הוא היה גם די חדש אצל עופר, ונכון, עופר לא לוקח את הילד שלו לבית ספר כך..

 

http://www.youtube.com/watch?v=Z3keDsBOiBc&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

מצד שני, זכור לי היטב שזוג האודיופילים שלו היו יודעים להיות נותנים בראש כמו גיבורים כשהוא רצה. והוא רצה לפעמים..:wink:

פורסם

הוא לא איכותי כמו מגבר קלאס A/B והוא לא חסכן כמו מגבר קלאס D

או:

הוא יותר חסכן ממגבר קלאס A/B והוא יותר איכותי ממגבר קלאס D

 

תפרש את זה איך שאתה רוצה :)

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

זה תלוי מה אתה מחפש.

רוקפורד ניסו ליצור מגבר איכותי בעל צריכת זרם נמוכה, לגבי צריכת הזרם, היא בטוח שלא נמוכה ברוקפורדים לפחות, לגבי האיכות, מי שכבר באמת מכוון כ"כ גבוה ב SQ כבר יעדיף A/B

לא שסדרת ה BD של רוקפורד לא טובה, ממש לא.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

כן.זה ברור לי.ה 5 ערוצים בנוי כמעט מכל העולמות.קידמי ואחורי קלאס A/B והיציאה לסאב קלאסBD.

מובן שיש יתרונות וחסרונות .

לכן אדי מאד הפתיע אותי בתיאורו ואני עקשן שכמותי-מחפש תמיד את הלוקש בכל דבר...:wink:

אני חושב -בזהירות-אולי הוא פיספס משהו.אולי שינה ואו החליף פאזה כי הבן אדם מדבר על שינוי כללי של כל המערכת ולא על שינוי פרטני -של הסאב שהוא זה בעצם הסיבה לשינויים שעשה.

פורסם

אני מדבר על לתת דגש לרמקולים שאני רוצה לתת להם דגש לפי חלוקה של מגברים לרמקולים ע"י התחשבות בנתון תצרוכת הזרם ושיטת העבודה שלהם...

 

אז כן, אני ארד אולי קצת באיכות כלפי המידבאסים, אבל הם גם ככה עובדים רק מ50 עד 200 - לא יודע אם אני בכלל ארגיש הבדל כלשהו אם אני ארכיב אותם על מגבר קלאס D למשל...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מה ההגדרה שלך למגבר פיצפון עבור הטויטרים? (במיוחד בהתחשב בהתנגדות של אלו הספציפיים שלך)

מזה מגבר חזק למידים?

מתחדשת*

פורסם

אני חושב לעשות שינויים במערכת ברכב הפרטי - לשנמך אותה קצת לצערי - אני מרגיש שכבר מיציתי אותה ודי צריך כבר להשתדרג הלאה.

 

אז אני הולך להשאיר לי רכיבים במערכת הזאת שישמרו על אותה המתכונת אבל יהיו קצת פחות איכותיים...

 

המטרה שלי היא לשחרר את ה Sony XM שיש לי שם לטובת הL1 - הוא אולי פצפון, אבל ממזר.

 

למגברון הקטן הזה יש ביקוש, אני יכול לאמר לך את זה.

 

אני רוצה בתור שלב ראשון לשחרר את הקיקר 650.4 מהמערכת לצורך מכירה.

אחרי זה אני רוצה להביא מידבאסים פשוטים וזולים במקום האילייט - גם ככה הם עובדים כוופרים ואז אני אוכל להשתמש במגברים חלשים יותר במקום הקיקר בכדי להרים את המערכת.

 

אני מתכוון להרים את הסט הקדמי עם הJBL GTQ200 והאינפיניטי קאפה 52A

 

ואז גם האילייט יצטרפו למכירה (המידבאסים) ובסופו של דבר אני גם כנראה אבדוק איך שתי השמיניות שיש לי על המגש האחורי מגיבים למונו JBL ואם התוצאה תהיה מספקת - אז גם יהיה על גבי הפורום מוצר שלעולם לא חשבתי שאמכור... האינפיניטי קאפא 12 אינטש שלי - זה מבחינתי יהיה יום היסטורי.

 

ההתלבטויות שלי הן בין מגבר קלאס D למידבאסים ודואל מונו לL4 והסוני הקטן לטוויטרים.

או מגבר 4 ערוצים חזק וטוב במקום ה600.4 למידבאסים ולL4 - סה"כ אני לא חושב שהמידבאסים האלה דורשים הרבה - הם מנגנים תחום תדר מאוד מצומצם והם לא מוגברים יותר מידי.

 

כאשר מה יהיו המגברים או מגבר שאני אבחר - כרגע אני לא רוצה לאמר יותר מידי כי הדיעה שלי משתנה כל יומיים.

 

אבל זה יהיה הדרגתי ויקח הרבה זמן - ברגע שהסוני יתפנה סוף סוף למערכת ליסינג - אני גם אעמיד למכירה את הקיקר 150.2 (או את הסוני - מי משניהם שישמע לי יותר טוב)

 

בסופו של דבר הדברים שאני רוצה להשתדרג לפי הסדר הם:

 

א. הגברה.

ב. להתחיל פרוייקט CARPC אבל זה לא לרכבים שיש לי כרגע - אז יש לי זמן.

ג. החלפה של הסאב שלי לאח הגדול שלו (סדרה למעלה, לא קוטר למעלה) - אולי זוג...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...