Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6175 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גבר , עם סיבוב ההגה ימינה או שמאלה, החלק התחתון פוגע ברגל שלך או בשמשה ,ולא מאפשר בנסיעה אלא רק אם אתה תנהג ישר בלבד.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
גבר , עם סיבוב ההגה ימינה או שמאלה, החלק התחתון פוגע ברגל שלך או בשמשה ,ולא מאפשר בנסיעה אלא רק אם אתה תנהג ישר בלבד.

בברכה

צביקה

תודה על התשובה

ומה עם המנעול הזה?

למה הוא כזה יקר? הרי הכי קל לנסר את ההגה קצת מלעמלה וזהו , לא?

 

olivercheng$712152643.jpg

 

 

544156.jpg

פורסם
תודה על התשובה

ומה עם המנעול הזה?

למה הוא כזה יקר? הרי הכי קל לנסר את ההגה קצת מלעמלה וזהו , לא?

 

olivercheng$712152643.jpg

 

 

544156.jpg

לרוב מנעולי הגה אינם יעילים מהסיבה שציינת, שכן בד"כ מנסרים או גוזרים עם קאטר חלק

מההגה, ומעיפים את המנעול לכל הרוחות...

במנעול הזה לפחות לפי השלט, אני מניח שאם מסירים את המנעול, הוא ככל הנראה מצפצף או משמיע אזעקה.

יכול להיות שזו הסיבה שהוא יקר.

פורסם
ומה עם המנעול הראשון שהראתי?

קל לנסר אותו?

 

הם לא מנסרים את המנעול, אלא את ההגה. פשוט גוזרים קטע ממנו עם הקאטר,

והמנעול "מחליק" החוצה.

לכן, לרוב מנעול הגה אינו מומלץ, זה סתם בזבוז כסף.

פורסם

http://www.youtube.com/watch?v=8gUATkM3WSQ דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

הגנה הכי טובה מפריצות לרכב שראיתי עד היום.

 

הם אומרים שזה לא גומר את המצבר - את הקטע הזה אני לא כ"כ מבין איך בדיוק.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

כנראה שקיים מצבר יעודי נוסף, המיועד לכסא החשמלי.

הרעיון לא מקורי, האפקט חזק מאד. מומלץ בחום לגבר פותח השרשור !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

בבקשה תיהיו רצינים רגע.

המנעול הגה הראשון שהראיתי הוא טוב?

יהיה קשה לנסר את ההגה כאשר המנעול הזה נמצא?

פורסם

לא זוכר איפה קראתי את המקרה הבא אבל רק בישראל זה אפשרי, כפי שאביב כבר אמר על האזעקה הנ"ל.

 

אדם ששמע את האזעקה של הרכב שלו פועלת יצא לחלון שלו וראה מישהו פורץ לרכב שלו, הוא צעק עליו והגנב המשיך בשלו.

אותו אדם התקשר למשטרה וירד תוך כדי במהירות לרכב שלו, כמובן שהמשטרה נתנה לו תגובה שמקבילה לביטוי "זבש"ך".

כשהגיע לרכב שלו אותו אדם בדיוק עמד לצאת מהחנייה עם הרכב, הוא רץ לרכב נתן אגרוף לפורץ, הם התחילו לריב, המשטרה הגיעה עצרה את בעל הרכב ואת הגנב, ולבסוף המדינה הוציאה את הגנב זכאי ובעל הרכב נדרש לשלם לגנב פיצוי על נזק כלשהוא שנגרם לו בעקבות הקטטה.

 

מסקנה:

טוב שיש אזעקה, יותר טוב כשיש גם קודנית, לא להתקשר למשטרה ואם יש לך את היכולת תתקין את האזעקה שראינו בסרטון.

 

*ייתכן שטעיתי בחלק מהפרטים אבל את המקרה הזה ראיתי לפני שנתיים +-.

שודד בנקים בפוטנציה8)

פורסם
בבקשה תיהיו רצינים רגע.

המנעול הגה הראשון שהראיתי הוא טוב?

יהיה קשה לנסר את ההגה כאשר המנעול הזה נמצא?

 

לפי דעתי, עדיף לקחת את הכסף של מנעול ההגה שהראת ולהשקיע אותו באזעקה טובה כמו ביפר ואם יש לך את הכסף גם קודנית.

עדיף שהגנב יפעיל את האזעקה, יצטרך לנטרל אותה ואת הקודנית ובנתיים להסתכן בפיסה בעקבות הרעש של האזעקה לפני שהוא הספיק לנטרל אותה, מאשר שפשוט ישבור לך חלון ברכב, יפתח את הדלת, יחתוך או ינסר אותו בשקט שלו ויסע עם הרכב.

 

ד"א

אם יהיה לו קשה או לא לנסר את ההגה זה תלוי בהגה אבל איך אומרים - "עם קצת רצון וקצת יכולת גם פיל יכול לז**ן תרנגולת".

 

נ"ב

שתי תגובות כי לא ראיתי את התגובה האחרונה של gavar

שודד בנקים בפוטנציה8)

פורסם

אבל המנעול מתלבש על יותר מחצי הגה.

אז יהיה קשה לנטרל אותו ,לא?

ויש לי כבר אזעקה, קודנית ומשהו יותר טוב מביפר (טלפון סלולרי שמחייג אליי מתי שהאזעקה פועלת)

פורסם

רק בישראל אנשים מרשים לעצמם לנהוג עם ג'בקה במקום הגה :)

בכול מקרה אני מאמין שהבחור נהג יותר זהיר מכמה וכמה נהגים בכבישי ישראל.

אודי A4

דימה.

×
×
  • תוכן חדש...