Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

טיפלתי בעצמי במערכת הבלמים(זו לא פעם ראשונה), החלפתי סנדלי בלם+ דראמים חדשים+משאבות אופן אחוריות.

 

בזמן הטיפול, פירקתי את הסנדלים האחוריים, ביקשתי מאחותי שתשב בכסא הנהג כדי שתעזור לי לנקז אוויר לאחר ההחלפת משאבת אופן.

 

מה שקרה הוא שהיא בטעות לחצה על דוושת הבלם לפני שהחלפתי את המשאבה, והמשאבה הישנה התפרקה ונזל שמן(אבל לא זו הבעיה).

 

לא נורא, החלפתי את המשאבה בחדשה גם ככה, לאחר ההחלפה סגרתי הכל חזרה למקום, הוספתי קצת נוזל בלמים במיכל, ופה הבעיה.

 

ברגע שלוחצים על הדוושת הבלם שהפקק של המיכל פתוח, עף טיפה של נוזל בלם (הלחץ חוזר למיכל).

 

כשלוחצים חזק על דוושת הבלם מרגישים שהיא נמוכה קצת.

נניח אם לוחצים במכה על דוושת הבלם והפקק מילוי של נוזל בלמים פתוח, עף טיפה של נוזל.

 

האם המשאבה הראשית שבקה כי הדוושה הגיע לסוף מהלכה בעת הלחיצה בטעות על דוושה הבלם?

 

כמה עולה משאבת בלם ראשית, חליפית איכותית, או שכדאי מקורית?

הסנדלים מכוונים כראוי יש מנגנון כיוון אוטומטי.

 

הבלמים מקדימה חדשים הרפידות+צלחות.

הבלימה חזקה מאוד אין שום בעיה עם הבלימה, רק הדוושה קצת נמוכה.

האם יש צורך לכוון ידנית את הסנדלים?

 

לאנטיס 97

פורסם

שלום רב !

האם ניקזת אוויר , מניפל ניקוז, בשתי משאבות הבלם האחוריות?

האם ניקזת אוויר גם מקליפרים קדמיים?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב !

האם ניקזת אוויר , מניפל ניקוז, בשתי משאבות הבלם האחוריות?

האם ניקזת אוויר גם מקליפרים קדמיים?

בברכה

צביקה

 

 

ניקזתי אוויר מכל הניפלים עם צינורית שקופה שמחוברת ישירות לניפל כדי ליראות טוב יותר את האוויר, ואין אוויר.

 

למה שלוחצים על הדוושה במכה עף נוזל בלמים מהמיכל מילוי כשהפקק פתוח, האם המשאבה לא תקינה?

×
×
  • תוכן חדש...