Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סליחה! תעמוד אתה במבחן בר-אור, ונראה אותך גיבור גדול!

 

אני סולח לך... עמדתי בבר אורים קצת יותר חמורים מזה - וריצת אלפיים הייתה בגדר חימום... אז לפני שאתה מדבר שקול מילותייך בתבונה - אתה לא מכיר אותי ולא את עברי...

 

אבל נניח ולא הגעתי משום יחידה מובחרת ואני אזרח רגיל לחלוטין, לא אני זה ש"התנדב" לשרת את הציבור.

מה היה קורה אם זה היה רוצח שרצח מישהו והוא בורח ברגל?

נראה לך הגיוני ששוטר לא יהיה בכושר? ששוטר לא יוכל לעשות מרדף רגלי?

אני כבר בכלל לא מדבר על קצת מגע חס וחלילה...

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מה אתה באמת רציני? אתה אשכרה חי בסרט - אתה חי במדינה של שוטרים עצלנים שמגדלים כרס ובאמת שאני לא יודע על מה הם מקבלים משכורת.

שנית כל גם כשרדפו אחרי האופנועים שטסו להם ב190 קמ"ש לא רדפו - העלו מסוק (זה שאחר כך סיפק את הצילום לחדשות).

שלישית כל ברגע שיש חשש לפיגוע זה כבר קצת מעבר למשטרה, מביאים אנשים מיחידות מיוחדות ושב"כ וכו' כמו שאז עצרו את הרכב שהסיע ערבי בדרך לפיגוע בכביש 1 לכיוון תל אביב - אהה ותנחש מה - זה עם הפלטטופ שהוציא אותו מהמסחרית לא לבש מדים של שוטר משום מה.

האמת ובאמת שאני מאוד מקווה שכך יהיה באמת, הלוואי שהייתה לנו משטרה שעושה משהו אך לצערי אין זה הדבר

עצוב לראות שזאת המשטרה שלנו.

הכרס שלהם זה לא עניינך, עם כל הכבוד.

לא ידוע אילו מרדפים ראית, ולא יודע אילו חגיגות של המשטרה היו בערוצי התקשורת. על איזה מסחרית אתה מדבר ? סליחה, אני יודע על מי אתה מדבר, בדיוק אתמול עברה ליד הבית שלי טרנספורטר ישנה, כנראה עליה אתה מדבר.

במקרים בהם באמת יש סכנה לרדוף אחרי מישהו כזה בלי לסכן חיי תמימים, מזניקים מסוק. אתה עוד מתלונן על זה שהמשטרה מתאמצת קצת יותר כדי לעקוב אחרי מישהו חשוד ? יופי, בוא נתלונן על זה ששכחו לשלוח לי את חשבון הארנונה הביתה, חוצפנים כאלה.

 

לא יודע מה עברך, במה עסקת בעבור \ כיום, וזה גם לא מעניין אותי. רק אני מקווה שאתה יודע שכמעט כל יום מתבצע מרדף כזה או אחר בכבישי ישראל, וכבר שנים שאני לא שומע על תאונה קשה בה נהרג אזרח תמים כתוצאה ממרדף.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

אוייי אלוהים ישמור אבל זה בדיוק מה שאני טוען - שזה סתם גניבה של כספי מיסים מהציבור שכן אין שום הצדקה ששום שוטר ייסע בקרוס פייר או שייסע במיצובישי פאג'רו או כל ג'יפ אחר!

אין שום מרדפים שעושים בארץ כי השוטרים לא מוכשרים לכך - אין שום נהג מצטיין שיושב לו אי שם במתנ"א ועונה לשם סטיג2 ואותו מזמנים כשיש מרדף חלילה!

ויותר מזה - מעצבן אותי לראות ששוטר נוסע עם פאסאט או ג'טה להביא את הילד שלו לגן/בית ספר.

עוד יותר מעצבן לראות אותם עוצרים אנשים על חוסר איתות בפניה מרמזור כשבזמן שהם כותבים דו"ח לעבריין הסורר מכוניות טסות להן מול העיניים שלהם במהירות מופרזת!

ובכלל אם כבר העלינו את כל נושא המרדפים וכו'... - הנה אולי הוא יוכל להאיר את עינייך קצת:

http://www.auto.co.il/movies.aspx?item=358

פורסם
הכרס שלהם זה לא עניינך, עם כל הכבוד.

 

עם כל הכבוד אני דווקא חושב שכן. בתור בן אדם שנבחר כזה ששומר עליי הייתי מצפה ממנו לכושר גופני גבוה.

או שאולי גם זה בקשה מוגזמת מידי?

יש קריטריונים מסויימים ששוטרים צריכים לעמוד בהם, לדעת לרוץ, לקפוץ לירות מנשק פרטי ואפילו לזכור כמה קודים של רשת הקשר שלהם.

אם הם אינם עומדים בדרישות המינימליות הללו אני לא חושב שמקומם במשטרה.

 

עם כל הכבוד...

 

 

נ.ב.

מצטער אם נפגעת על ה"לה לה לנד" - הכל ברוך טובה, זוהי רק צורת ביטוי.

פורסם

יופי, מה בדיוק מיוחד במה שפרומצ'נקו אומר ? הוא דיבר על מבצע הפורשה, ושוב, זה לא היה מרדף אלא מעקב ולאחריו מעצר מאוד רגוע.

המשטרה שלנו לא מושלמת, אני לא אומר את זה, אבל באמת, אתה חושב שאנחנו היחידים בעולם עם משטרה של אנשים קצת מלאים ? תראה בארה"ב, כל שוטר שני יש לו כרס בגודל של לא יודע מה. גם באירופה אותו דבר, אנחנו לא היחידים. אגב, אם יש איזה ספק שיש שוטרים שלא יודעים לנהוג ברכבים, אז אין ספק שכולם יודעים לירות באקדח הפרטי שלהם. הרחקת לכת בכל הנוגע לידע של השוטרים.

עזוב, אני פורש, זה כמו לדבר לקיר, מצטער על הביטוי.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

אני סולח לך על הביטוי - אל תתרגש.

אני בא בטענה יחידה במשך כל הזמן הזה - אין שום הצדקה למכוניות יוקרה/חזקות במשטרת ישראל.

נראה כמו בזבוז של כסף.

למה אני חושב כך אני חושב שפירטתי כבר מזמן.

פורסם

אתה יודע מה, יש בפורום משפט נפוץ שאומר שקארז פורום לא מיועד לאנשים שמנסים לשכנע אחרים לשנות את דעותיהם. אז בוא נעזוב את זה כאן, אם זו דעתך.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

יש באזור חיפה והקריות (ראיתי אותו כמה פעמים) האמר שחור, די סמוי (עם מדבקת "משטרת ישראל" לבנה קטנה על הכנף האחורית וצ'קלקות מוחבאות בגריל).

פורסם

אלון אתה מתנהג בילדותיות קצת הייתי אומר...

בכל אותן הודעות שהגבתי אני תמיד כתבתי דברים שהם לדעתי נכונים אם זה מיידע וניסיון אישי או מחברים שמשתפים בחוויות.

מקומם אותי קצת עצם העובדה שאתה חושב שמגיעות להן הניידות החזקות האלה ובכלל השקפת העולם שלך כשזה נוגע למשטרת ישראל אבל זוהי דעתך וזכותך לה.

אל תשנא אותי אותי בגלל שיש לי דיעה שונה משלך...

החיים לימדו אותי דברים קצת שונים ממה שכתבת - ככה שזכותי לכתוב את דעתי.

זה שאתה לא מסכים איתה לא אומר שאתה צריך להתנגח איתי על כך...

פורסם
אתה יודע מה, יש בפורום משפט נפוץ שאומר שקארז פורום לא מיועד לאנשים שמנסים לשכנע אחרים לשנות את דעותיהם. אז בוא נעזוב את זה כאן, אם זו דעתך.

 

אלון אתה מתנהג בילדותיות קצת הייתי אומר...

בכל אותן הודעות שהגבתי אני תמיד כתבתי דברים שהם לדעתי נכונים אם זה מיידע וניסיון אישי או מחברים שמשתפים בחוויות.

מקומם אותי קצת עצם העובדה שאתה חושב שמגיעות להן הניידות החזקות האלה ובכלל השקפת העולם שלך כשזה נוגע למשטרת ישראל אבל זוהי דעתך וזכותך לה.

אל תשנא אותי אותי בגלל שיש לי דיעה שונה משלך...

החיים לימדו אותי דברים קצת שונים ממה שכתבת - ככה שזכותי לכתוב את דעתי.

זה שאתה לא מסכים איתה לא אומר שאתה צריך להתנגח איתי על כך...

 

מיכאל, תקרא שוב את מה שכתבתי. אולי לא ניסחתי את זה נכון, אבל התכוונתי שאין צורך לשנות פה את דעתך, כי דעה זה לא דבר שצריך לשנות וזכותך להאמין בה. לא התכוונתי שהפורום הזה לא מיועד עבורך אם זה מה שחשבת.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

ההאמר ההוא לא כל כך סמוי.

כתוב עליו מאחורה שהוא שייך ליחידת הג'יפים של משטרת ישראל.

 

ואגב אלון, באמת לא צריך להתווכח עם מיכאל.

כמו שהוא אמר, אנחנו לא מכירים אותו ואין לנו מושג מיהו.

הוא יכול להיות גם ילד בן 15 ואין לנו איך לדעת את זה.

 

הוא לא כתב מספיק פה ולא הראה הוכחות למי שהוא.

פורסם

ואגב אלון, באמת לא צריך להתווכח עם מיכאל.

כמו שהוא אמר, אנחנו לא מכירים אותו ואין לנו מושג מיהו.

הוא יכול להיות גם ילד בן 15 ואין לנו איך לדעת את זה.

 

הוא לא כתב מספיק פה ולא הראה הוכחות למי שהוא.

 

טוב אז האמת שאני כאן די הרבה אם אפשר לקרוא לשלוש וחצי הרבה - אני לא מגיב הרבה כי אני יותר מעיין מאשר מגיב. הפעם לא יכולתי להתאפק - יש לי קצת יותר מידי כעסים על משטרת ישראל בזמן האחרון... :)

וסתם ליידע כללי אני בן 23 - והיה לי שירות צבאי די מעניין.

אז נסכם את זה בכך.


×
×
  • תוכן חדש...