Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
למה שלא יהיו רכבים כאלו ? אומנם לא כל צי המכוניות, אבל לפחות מספר מצומצם של ניידות עדיף שיהיו בעלות מעט יותר כוח מהממוצע. אדם עושה עבירות תנועה חמורות או לחלופין טרוריסט שזוהה גורר אחריו מרדף בדרך לפיצוץ בקניון. הוא נוהג בסובארו B4 חדשה ידנית. מה השוטרים הנחמדים יעשו ? יקחו את הפוקוס 1.6 העגלה שלהם וירדפו אחריו ?

מן הסתם יש צורך גם ברכבים חזקים מעט יותר, וכל הכבוד שמשקיעים בזה מעט.

 

אהה כן? ומתי פעם אחרונה ראית טרוריסט נוהג בסובארו ידנית חדשה? מתי ראית מרדף בדרך לפיצוץ בקניון?

נראה לי אתה קצת חי בלה לה לנד...

בדר"כ מה שעושים זה לדווח בקשר ומנסים לתחום את העבריין ולהציב לו מחסום בהמשך הדרך בה הוא נוסע.

עד כמה שזכור לי כשתפסו את שני הטייסים על האופנועים בכביש 4 לא הייתה זאת מיצובישי פאג'רו או קרוספייר או אפילו בי 4 שעצרה אותם אלא שתי ניידות של סקודה שפשוט הרימו מחסום במקום הנכון.

אותו הדבר קרה כשרדפו אחרי הפורשה שטסה לה 200 - עשו מרדף מתוך סקודה אוקטביה רגילה (עם צ'יפ :) )

מה שהכי עצוב זה שהם משכנעים את עצמם עם אותן הטענות שאתה העלת כאן... שצריך לעשות מרדפים וכו'

תראה לי שוטר אחד שיודע לעשות מרדף בארץ - לא רק שהם לא מוכשרים לכך הם עוד יכולים להרוג אותי ואותך על הדרך.

אגב הפאג'רו והניסאן שראיתי - עמדו ליד דוכן שווארמה - נראה לי הדבר היחיד שהם טסו אחריו הייתה הלאפה :D

פורסם
תראה לי שוטר אחד שיודע לעשות מרדף בארץ - לא רק שהם לא מוכשרים לכך הם עוד יכולים להרוג אותי ואותך על הדרך.

 

אם אני מראה ומוכיח לך, מה אני מקבל בתמורה?

 

חבל שאתה מקשקש כאן סתם שטויות שאין לך מושג וחצי מושג בנוגע לאמת שלהם.

 

סתם שתדע ככה על קצה המזלג, ששוטרים עוברים הכשרות נהיגה ונהיגה מבצעית וריענונים תכופים, בנוסך לזה גם מגרשי החלקה ומה שלא תרצה.

 

אז אל תדבר על לה-לה-לנד, למה נראה לי אתה אזרח כבוד שמה.

פורסם
אהה כן? ומתי פעם אחרונה ראית טרוריסט נוהג בסובארו ידנית חדשה? מתי ראית מרדף בדרך לפיצוץ בקניון?

נראה לי אתה קצת חי בלה לה לנד...

בדר"כ מה שעושים זה לדווח בקשר ומנסים לתחום את העבריין ולהציב לו מחסום בהמשך הדרך בה הוא נוסע.

עד כמה שזכור לי כשתפסו את שני הטייסים על האופנועים בכביש 4 לא הייתה זאת מיצובישי פאג'רו או קרוספייר או אפילו בי 4 שעצרה אותם אלא שתי ניידות של סקודה שפשוט הרימו מחסום במקום הנכון.

אותו הדבר קרה כשרדפו אחרי הפורשה שטסה לה 200 - עשו מרדף מתוך סקודה אוקטביה רגילה (עם צ'יפ :) )

מה שהכי עצוב זה שהם משכנעים את עצמם עם אותן הטענות שאתה העלת כאן... שצריך לעשות מרדפים וכו'

תראה לי שוטר אחד שיודע לעשות מרדף בארץ - לא רק שהם לא מוכשרים לכך הם עוד יכולים להרוג אותי ואותך על הדרך.

אגב הפאג'רו והניסאן שראיתי - עמדו ליד דוכן שווארמה - נראה לי הדבר היחיד שהם טסו אחריו הייתה הלאפה :D

קודם כל, זוכר את הנסיון פיגוע עם הB4 בקניון בחיפה ? ואם היו יודעים על נסיון הפיגוע הזה לפני שהרכב היה מגיע לקניון, אתה חושב שהיו מניחים לו להגיע לשם ללא הפרעה ? אני לא מאמין שיש לנו משטרה כזו.

אחרי הפורשה לא עשו מרדף. עקבו אחרי הפורשה עם השקודה, ואז עצרו אותו, ונהג הפורשה עצר מיד. לא היו צריכים לפתוח במרדף.

מה שהכי עצוב זה שאתה חושב שמרדפים זו דרך פעולה לא יעילה. אם אותו "טרוריסט" כביכול על B4 נוהג במהירויות של 190 קמ"ש +, אז איך בדיוק ידווחו בכל רגע נתון איפה נמצא הנהג ?

יופי, "הוא נסע בכביש ככה וככה במהירות 190 קמ"ש", איך יודעים איפה להציב מחסום ? אולי יש כמה יציאות באותו כביש שהטרוריסט הזה נסע בו ? אז מה, לחסום כל יציאה ולעצור רבע מדינה בגלל איזה מסכן ? במקרה כזה לדעתי הכי יעיל לבצע אחריו מרדף כדי לדווח בכל רגע נתון לאן הרכב נוסע, ובדרך לנסות ולחסום אותו.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

בוא תראה לי שוטר אחד שיודע לעשות מרדף - ואני מדבר על שוטרי תנועה ולא על כל יחידות המג"ב המיוחדות למיניהן.

יש לי המון חברים ביחידות האלה ואני שומע המון סיפורים על נהגיה המצויינים של מתנ"א - שום נהיגה מבצעית ושום הכשרה הם לא מקבלים - במקרה הטוב מגרש החלקה שמימנו להם ליום אחד וגם זה בגדר שמועה!

אני רוצה לראות מתי פעם אחרונה ראית מרדף משטרתי. לעזעזל אפילו אחרי גנבי מכוניות הם לוקחים חברה פרטית שתעשה את המרדף.

נכון לעכשיו מדברים שאני כן יודע בוודאות ולא על סמך דברים שמצאת בלה לה לנד - אין שום הכשרות מיוחדות שהם עוברים, מגרש החלקה שגם אני וגם אתה יכולים לעשות מבחינתי לא נקרא "הכשרה מיוחדת".

היחידים שיודעים אולי חלק ממה שאתה מדבר עליו הם אותם אנשים של היחידות המיוחדות של לוט"ר ויחידות מיוחדות של מג"ב כגון הימ"ס.

אלו אולי שוטרים שמגיע להם הכבוד - *** נמחק חלק מההודעה. קרא את כללי הפורום ***

פורסם
משטרת ישראל יכולה רק לקנא ברכבי המשטרה בחו"ל.

לדוגמא:

police_car_2.jpg

Screenshot_1_10.jpg

2738665114_2c730145f2.jpg

lamborghini-gallardo-police-car-2004-d.jpg

צ'ילה :

Mitsubihicarabineros.jpg_medium_i6r9fu5xpm.jpg

polizeiporsche2.jpg

דובאי :

DubaiPolice.jpg

 

 

ואיראן לבסוף :

iran5.jpg

 

מקווה שנהנית.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

סליחה! תעמוד אתה במבחן בר-אור, ונראה אותך גיבור גדול!

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם
קודם כל, זוכר את הנסיון פיגוע עם הB4 בקניון בחיפה ? ואם היו יודעים על נסיון הפיגוע הזה לפני שהרכב היה מגיע לקניון, אתה חושב שהיו מניחים לו להגיע לשם ללא הפרעה ? אני לא מאמין שיש לנו משטרה כזו.

אחרי הפורשה לא עשו מרדף. עקבו אחרי הפורשה עם השקודה, ואז עצרו אותו, ונהג הפורשה עצר מיד. לא היו צריכים לפתוח במרדף.

מה שהכי עצוב זה שאתה חושב שמרדפים זו דרך פעולה לא יעילה. אם אותו "טרוריסט" כביכול על B4 נוהג במהירויות של 190 קמ"ש +, אז איך בדיוק ידווחו בכל רגע נתון איפה נמצא הנהג ?

יופי, "הוא נסע בכביש ככה וככה במהירות 190 קמ"ש", איך יודעים איפה להציב מחסום ? אולי יש כמה יציאות באותו כביש שהטרוריסט הזה נסע בו ? אז מה, לחסום כל יציאה ולעצור רבע מדינה בגלל איזה מסכן ? במקרה כזה לדעתי הכי יעיל לבצע אחריו מרדף כדי לדווח בכל רגע נתון לאן הרכב נוסע, ובדרך לנסות ולחסום אותו.

 

מה אתה באמת רציני? אתה אשכרה חי בסרט - אתה חי במדינה של שוטרים עצלנים שמגדלים כרס ובאמת שאני לא יודע על מה הם מקבלים משכורת.

שנית כל גם כשרדפו אחרי האופנועים שטסו להם ב190 קמ"ש לא רדפו - העלו מסוק (זה שאחר כך סיפק את הצילום לחדשות).

שלישית כל ברגע שיש חשש לפיגוע זה כבר קצת מעבר למשטרה, מביאים אנשים מיחידות מיוחדות ושב"כ וכו' כמו שאז עצרו את הרכב שהסיע ערבי בדרך לפיגוע בכביש 1 לכיוון תל אביב - אהה ותנחש מה - זה עם הפלטטופ שהוציא אותו מהמסחרית לא לבש מדים של שוטר משום מה.

האמת ובאמת שאני מאוד מקווה שכך יהיה באמת, הלוואי שהייתה לנו משטרה שעושה משהו אך לצערי אין זה הדבר

עצוב לראות שזאת המשטרה שלנו.

פורסם
בוא תראה לי שוטר אחד שיודע לעשות מרדף - ואני מדבר על שוטרי תנועה ולא על כל יחידות המג"ב המיוחדות למיניהן.

יש לי המון חברים ביחידות האלה ואני שומע המון סיפורים על נהגיה המצויינים של מתנ"א - שום נהיגה מבצעית ושום הכשרה הם לא מקבלים - במקרה הטוב מגרש החלקה שמימנו להם ליום אחד וגם זה בגדר שמועה!

אני רוצה לראות מתי פעם אחרונה ראית מרדף משטרתי. לעזעזל אפילו אחרי גנבי מכוניות הם לוקחים חברה פרטית שתעשה את המרדף.

נכון לעכשיו מדברים שאני כן יודע בוודאות ולא על סמך דברים שמצאת בלה לה לנד - אין שום הכשרות מיוחדות שהם עוברים, מגרש החלקה שגם אני וגם אתה יכולים לעשות מבחינתי לא נקרא "הכשרה מיוחדת".

היחידים שיודעים אולי חלק ממה שאתה מדבר עליו הם אותם אנשים של היחידות המיוחדות של לוט"ר ויחידות מיוחדות של מג"ב כגון הימ"ס.

אלו אולי שוטרים שמגיע להם הכבוד - בקשר לשאר (הכחולים) בנתיים הם מתים אחרי ריצת אלפיים.

אחד כמוך צריך להעמיד במרדף עם נהג מתנ"א איכותי וותיק.

דיבורים כמו חול ואין מה לאכול, זה כל מה שיש לי להגיד.

 

ורד מלה לה לנד, כרגע אתה היחיד שתקוע שם.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

וואלה שווה להיות שוטר תנועה בגרמניה או איטליה או משהו כזה.

כל היום נוהגים על מכוניות על ועוד משלמים על כך! ובטח גם הם מקבלים קורסים של נהיגה וכו'

פורסם

נראה לי שאחד הרכבים הכי חמים של משטרת ישראל עכשיו היא הקאמרי של ניצב בר-לב.

חם חם.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...


×
×
  • תוכן חדש...