Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6198 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני סטודנט שמעוניין לקנות רכב מסוג דייהטסו שרייד

בין השנים 97-98 אשמח לקבל עצות וטיפים לגבי

היתרונות והחסרונות ברכב זה ולמה אני צריך דגש כשאני הולך לבדוק את הרכב.

אודה לכם אם תעזרו לי תודה.

פורסם

בתור אחד שנהג 6 שנים על שרייד והיום נוהג על YRV

יש לי מילים חמות על האוטו.נכון הוא לא נוח כמו צרפתיה ,

ואין לו אחיזת כביש וביצועים של הונדה סיוויק ,ורבים מכנים אותו פחנוע יפני...

אבל הוא אמין בצורה שקשה להאמין-אם האוטו שמור ומטופל הוא יסב לך הנאה רבה.

קח את האוטו שמצאת לבדיקה,שים לב שהשתמשו במים ירוקים ברדיאטור ,

שימוש במי ברז עשויים לגמור לו את הראש מנוע,בדוק את המכלולים העיקריים-

מנוע גיר וודא שלא הזניחו אותו -החליפו שמנים במועד(גיר+ מנוע) .

כמובן והכי חשוב -מתי החליפו חגורת טיימינג ,ומתי צריך שוב-קריעתה של החגורה גומר בשרייד מנוע.

שמן גיר גם ברכב ידני ובמיוחד באוטומט הוא חשוב -בדוק והחלף לפי הצורך..

בהצלחה!!!

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

תודה על העזרה. יש לא איזה מחלה בולטת שצריך לשים עיין עליה? ואיזה דגם ידני הכי מומלץ?

 

תודה לעוזרים ושבת שלום

×
×
  • תוכן חדש...