Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי 2 אופציות או דייהו לאנוס אוטומטית שנת 99 עם 106000 ק"מ יד שנייה.

או פיאט פונטו ספייס אוטומטית שנת 2001 עם 140000 ק"מ יד שלישית.

מבחינת המחיר הפיאט רוצה 20000 ש"ח ולא מוכנה לרדת במחיר במידה ויהיו בעיות, כי היא כבר ירדה. מה שעוד מעורר אצלי חשש שכבר היה מישהו שלקח את הרכב לבדיקה, ובסוף לא קנה כי היא לא הייתה מוכנה להוריד במחיר שקל על בעיות שונות שאני לא יודע מהם.

הדייהו רוצה 19000 ומוכן להתגמש, ומוכן להתחייב בבדיקה והוא אומר שהרכב בסדר גמור.

עכשיו שאלתי היא מה עדיף?

פורסם

באופן כללי - כרכב, הפונטו עדיפה בהרבה על הלאנוס.

 

במקרה הספציפי שאתה מציג - אין לי מספיק נתונים כדי להחליט.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

כשתקרא את ההודעה שלי בפרטי תבין לבד.

הרכב הוא מבחורה שאני לקחתי אותו לבדיקה ורשמתי את הצואות שלו בבדיקה היא רשמה שהוא ללא תאונות אבל עשו ממנו אקורדיון אחי סתם בשביל הקטע אם תוכל בבקשה, תגיד לה כזה דבר "אני אקנה את הרכב אפילו ב22K רק בתנאי אחד שאת מתחייבת בבדיקה שלא היו לו אף תאונות כלל ותגיד לה שאתה רוצה לבדוק אותו במ.מ.מ ליד הנאפיס במפרץ חיפה ותראה מה היא תגיד לך...

כי אני לקחתי לשם והיו לו תאונות. בקיצור תתקשר אליה סתם בשביל הצחוק ותגיד לה מה שאמרתי נראה מה היא תגיד לך....(שמה מעין אגב)

פורסם

תודה רבה לך באמת חסכת לי עוגמת נפש.

אני רק מצטער על העוגמת נפש שלך.

וכמו שהיא אמרה לי שוב פעם היום הרכב ללא תאונות.

חח שקרנית.

תודה לאל עם הפורום הזה.

פורסם

זה בסדר דני אם ה420 ש"ח שהוצאתי על הבדיקה עזרו לך וחסכו לך כאבי ראש אז זה שווה את זה ומקווה שעוד אנשים יתקלו בי לגבי הבדיקה... אני מקווה שקראת את התוצאות של הרכב, אחי הוא גמור!!!

×
×
  • תוכן חדש...