Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בימים הקרובים אני משתדרג למגבר מונו וסאב 500 WRMS ,ורציתי

לדעת אם אפשר להסתדר עם מערכת חשמל לא משודרגת .

הרכיבים שלי הם:

HU -קלריון 776USB

CARPC עם ספק כוח M4-ATX 250W

קומפוננט 165VR של FOCAL

מגבר לקומפוננט ,סאן דאון 100*2

והשידרוג הקרוב ,סאב ארסנל "12 500 WRMS

ומגבר מונו סאן דאון 1200D (וישנו גם קבל).

הסאן דאון 100*2 מקבל מתח בעזרת כבל 8G ישירות מהמצבר.

והסאן דאון 1200D יקבל מתח בעזרת כבל 4G ניפרד ישירות מהמצבר.

הרכב הוא מאזה 626 עם מערכת חשמל סטנדרטית .

 

האם צפויה לי בעייה כלשהי עם המערכת חשמל של הרכב ?

והאם אפשר להסתדר ללא שלושת הגדולים ?

 

 

עופר.י

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פרק את הקבל וסע לשלום.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

זה שהקבל מיותר אני יודע מזמן ,האם הוא מפריע איכשהו ?

ולדעתך לא חייבים לבצע את שלושת הגדולים ?

 

 

 

 

 

 

עופר.י

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 

פורסם

מניסיון שלי (מאזדה 626, האבוק על סאנדאון 1500), לא צפויה שום בעיה של חשמל.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

תודה רבה ,חסכתם לי כאב ראש רציני :-D

 

השילוב של הסאב הזה עם שאר הרכיבים שיש לי ,ישתלבו בצורה טובה ?

אני מעוניין להגיע כמה שיותר קרוב ל-SQ :-)

 

 

 

 

 

עופר.י

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 

פורסם

המגבר שלךלא דורש 250 אמפר, הוא מסוגל לצרוך עד 250 אמפר :)

 

הקבל בחלט מזיק, הוא צרכן חשמל, שבמצב שלך לא תורם בכלום.

 

בקשר לסאב אתה צריך לשמוע, הארסנל בעל סאונד מאוד יחודי. או שתתחבר או שלא.

במידה ולא תתחבר אתה יכול ללכת על האחד הקטן - האססין, ולחסוך כמה שקלים.

או ללכת על האחד הגדול - הכאוס. ולהנות משפע עוצמה מהול בכמות גדולה של איכות :)

פורסם

אני מציע להחליף או להוסיף כבל עבה של 2 גאוג' מהמינוס של המצבר לשילדה של הרכב.

מבחינת היגיון זה מאוד פשוט: בוא נדמה את המערכת חשמל למערכת מיים.

המצבר הוא כמו מיכל מיים שמתמלא ע''י האלטרנטור.

כשאתה מוסיף שני חוטים לפלוס אתה מעלה את כמות המיים שיוצאת ממנו אבל,

הצינור של המינוס נשאר האותו גודל ולכן צריך להגדיל גם אותו או כמו במקרה שלנו להוסיף חוט עבה.

 

יכול להיות שאני טועה וחוט שהיצרן מרכיב ברכב יכול לעמוד בעומס אבל,

זה דבר קטן שלוקח 5 דקות עבודה והחומרים עולים ממש מעט.

להחמיר את המצב או לגרום לנזק בטוח שלא ולכן זה יכול רק להועיל.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
המגבר שלךלא דורש 250 אמפר, הוא מסוגל לצרוך עד 250 אמפר :)

 

הקבל בחלט מזיק, הוא צרכן חשמל, שבמצב שלך לא תורם בכלום.

 

בקשר לסאב אתה צריך לשמוע, הארסנל בעל סאונד מאוד יחודי. או שתתחבר או שלא.

במידה ולא תתחבר אתה יכול ללכת על האחד הקטן - האססין, ולחסוך כמה שקלים.

או ללכת על האחד הגדול - הכאוס. ולהנות משפע עוצמה מהול בכמות גדולה של איכות :)

 

מה הכוונה לסאונד יחודי ?

אני משדרג לארסנל לאחר שהאססין "10 היה אצלי יום אחד ,והוא היה מאוד חלש .

 

 

 

עופר.י

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 

פורסם

לדעתי לא צריכה להיות בעיה ואני לא הייתי מודאג .

אני בסובארו עם 3 מגברים של גנסיס וסאנדאון 1500 על כאוס , בלי שדרוג חשמל ואפילו בלי שלושת הגדולים ואין שום בעיה בשום עוצמה . אני גם הייתי מוטרד מזה אבל אמרתי ננסה ונראה , ואכן לא ניתקלתי בבעיות.

 

בנוגע לקבל , אני לא בדעה שהוא מזיק , אני לא אומר שהוא מועיל ודרוש , אבל מזיק הוא לא , זה נכון שהוא צרכן , אבל הקבל בא לעזור בפיקים המאוד קצרים שבהם נדרש ושם הוא מתפקד כספק , כצרכן הוא מתנהג לא באותם פיקים אלא אחרי הפיק בזמן שאין משמעות גדולה מידי לצריכה שלו. בכל מקרה אני מעדיף לא להיכנס לויכוח הזה , אין טעם לפתוח את הפנדורה הזו.

 

לגבי הארסנל - אני לא יודע אם הוא יחודי , אני כן יודע שהוא מצוין . הוא התנחל אצלי בבגאז לתקופה מסויימת ושנינו היינו מרוצים מהקשר בינינו.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אני בעל 3 מגברים של סאן דאון אחד מהם מונו 1000 על האבוק 15,

 

אין שום בעייה, אל תשמע ואני מדגיש על תשמע על אוטו לא מונע!

הלך מצבר לפח ככה ואני עם סוזוקי באלנו אלטרנטור מסכן(נראה לי 75 אמפר) והיה מצבר של 46 אמפר עכשיו 55.

 

תמיד מומלץ לעשות את 3 הגדולים בלי קשר.

אבל המערכת חשמל שלך תחזיק בלי בעיות רציניות בכלל.

פורסם

תודה לכם על העזרה :-)

 

היום קיבלתי את הסאב והמגבר ,אבל יותקנו רק בתחילת השבוע :?

הסאן דאון 1200D הוא גדול ממדים ,ובגללו אני צריך לשנות את הסידור של

שאר הרכיבים .

מקווה לקבל תוצאות נאות :-D

 

 

 

 

 

 

עופר.י

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 


×
×
  • תוכן חדש...