Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6202 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בקיצור, מומלץ בלי שום סייג לשדרג ל120 אמפר,

אין חסרונות (עומס קל על המנוע - זניח) רק יתרונות.

 

סבבה יבוצע :)

 

מרק, כמו תמיד לקחת על עצמך לתת תשובה. ונתת אותה על הצד הטוב ביותר. ישר כח ידידי !!

 

אני לא רואה שום בעייה, לפי דעתי אתה יכול גם להקטין את הפולי של האלטרנטור ל-50 מילימטר מה שיעניק לך עוד כמה אמפרים בסל"ד סרק ועדיין אתה לא תעבור את המהירות המקסימלית המותרת של 18000 סיבובים לדקה ולא תפגע באורך החיים של האלטרנטור ובלאי מוקדם.

איזה כייף לי :)

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש כמה אפשרויות.

יש חנויות באיזור ת"א המתמחות במכירה של גלגלות או לברר עם רון שיודע בעל-פה את הפרטים האלה.

 

לצערי התוכנה ETKA לא מותקנת אצלי במחשב לכן צריך לנסות לחפש באינטרנט .

אני אנסה לעזור.

איזה כייף לי :)

פורסם

עתיד,

 

בדקתי שוב פעם את הפולי המקורי באלטרנטור 90A אמפר וגם ב-120 אמפר, מבחינה חיצונית וקוטר חיצוני הם זהים אבל משום מה המק"ט של בוש שונה.

 

אני ממליץ לך לבדוק זאת עם רון מכיוון שיש פרטים של מופיעים בדפי המידע.

איזה כייף לי :)

פורסם
גורל, האלטרנטור [וכמעט בטוח שגם הפולי] - אני סוגר לך את הפינה.. :-D

 

 

 

רק שלא יבוא לך ג'וק אח"כ ל 200A.. :wink:

 

האלטרנטור בקישור שצירפת לא מתאים לרכב של עתיד בפרטים הבאים:

 

1. הקונקטור לחיבור האלטרנטור למערכת החשמל שונה והחיווט שלו מחווט אחרת

 

2. לא מופיע האורך הכללי של האלטרנטור בקישור

 

הפולי אומנם בעל 6 חריצים ובעל קוטר של 55 מילימטר שזה מצויין .

 

אתה יודע כמה עולה משלוח לארץ של האלטרנטור ?

איזה כייף לי :)

פורסם

חיפשתי אלטרנטור לקונצרן VW עם אמפרז' גבוה וזה הראשון שמצאתי בEBAY. לא הייתה כל כוונה להביא אותו ספציפית. אם וכאשר זה יידרש, בטוחני כי מכלול תואם יימצא כבר. בענין עלות המשלוח, מסודר בכל מקרה.

 

[מה עוד שלא באמת נדרש לאפליקציה שלו שום דבר מהסוג הזה, הוא עדיין לא מתחרה SPL (עדיין..)]

פורסם

מרק,

ה120 אמפר מגיע בדרך כלל עם פולי קלאטץ' בגלל היותו מיועד למנועי דיזל

ה90 אמפר מגיע עם פולי קבוע בגלל היותו מיועד לסדרות הבנזין

בעבר דיברתי עם רון, והוא אמר שאם עובדים עם 120 על מנוע בנזין אין כל צורך בפולי קלאטץ', ובהחלט אפשר להשתמש בפולי הרגיל.

 

לא ברור לי למה בדיזל מחוייב פולי קלאטץ''. ולמעשה יותר מזה בדיזל אני יודע בוודאות שאם הפולי קלאטץ' נתפס הרצועות נקרעות כל אלף\אלפיים קילומטר

פורסם

מרק, דניאל מסביר בערך את פעולת הפולי קלאטץ' שהיא ברורה לי,

 

מה שלא ברור זה מדוע בדיזל זה יותר משמעותי מאשר בנזין.

הריי העיקרון הוא שנגיד האלטרנטור מסתובב במהירות 5000 סל"ד ואתה עוזב את הגז, המנוע מצניח סלד והלאטרנטור מנסה להמשיך (בגלל אנרציה) עם פולי קלאטץ' הוא יכול להמשיך להאיץ בלי להפריע למנוע.

אבל למה בבנזין התופעה שונה, הריי זה אותו עיקרון,

הדבר היחיד שאני יכול לחשוב, שמנוע בנזין בגלל אופי הפעילות שלו, מבצע פחות שינויים אגרסיבים בסל"ד (צניחה\עליה)

פורסם
מרק,

 

הרכב הפרטי שלי הוא (היא :-D) טויוטה קורולה 96 1.6 ליטר

 

עד כמה שידוע לי קוד המנוע צריך להיות 4AFE

 

אתה יכול לחשוף קצת נתונים על האלטרנטור? איזה קוטר פולי, מי היצרן - עד כמה שידוע לי הוא מוציא בין 60 ל70 אמפר.

 

כפי שכבר ציינתי - למערכת שלי יש פיוז ראשי של 40 אמפר ומעולם לא הותך אני גם לא ממש מאמין שאני באמת מגיע לצריכת זרם שכזו ברכב הפרטי והמערכת רחוקה מליהות מערכת חלשה.

 

יש לך אפשרות להרחיב לגבי האפשרויות שלי לשדרוג אלטרנטור במידה והייתי רוצה? האם לאותו היצרן יש אלטרנטור חזק יותר עם קוטר פולי זהה? האם יש אלטרנטור חליפי שאפשר להתקין בבטחה?

 

תודה.

 

עם רכבים יפנים יש קושי במציאת מידע מהסוג שציינת מכיוון שהם 'בנוקר' בכול הקשור לרכב.

 

אבל אנסה לעזור לך.

איזה כייף לי :)

פורסם

סבבה,

 

אם יצא לי לעבור במוסך שלהם אני אנסה לברר קצת מידע בעצמי לגבי הנתונים של האלטרנטור והפולי של הקראנק.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

היי, מצאתי קצת מידע :-)

 

1. מקסימום זרם שהאלטרנטור מסוגל לספק הינו - 70 אמפר

2. במהירות סיבוב של 2000 סיבובים לדקה כ-30 אמפר

3. בסיבובי סרק לא ידוע ??

4. האלטרנטור המקורי מיוצר על-ידי חברת Nippon Denso וקיימים תחליפיים של חברת בוש

5. מידת פולי אלטרנטור 55 מילימטר (קוטר)

6. סל"ד סרק ברכב עם תיבה ידנית 700 סל"ד וברכב עם תיבה אוטומטית כ-800 סל"ד

 

מצורף דף מידע של חברת בוש וגם של חברת DELCO REMY

toyota corolla.pdf

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...