Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6213 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

ברשותי דייהטסו שרייד שנת 97', כתבתי פה לפני כמה ימים על כך שאני צריכה לעשות טיפול טיימינג. הטיפול לא קרה עדיין (לא לכעוס עלי...:lol:), אבל אתמול קיבלתי הצעת מחיר מהמוסכניק:

 

החלפת רצועת טיימינג

החלפת מותחן

3 חגורות

 

וכל זה ב-930 ש"ח.

 

האם המחיר הזה הוא סביר?

אגב - חיפשתי קצת פה בפורום ומסתבר שזה סוג של טיפול שכולל החלפה של לא מעט חלקים.

אז איזה חלקים בדיוק אני צריכה להחליף ומה לא? (מעדיפה לא לשאול את המוסכניק...)

 

 

תודה למי שקרא עד הסוף. אני מבטיחה מבטיחה נשיקה רטובה לכל מי שיעזור לי ... :ladysman:

 

יום טוב,

שרונה.

פורסם

שרונה שלום רב !

ברכב זה, מומלצת בדרך כלל בנוסף להחלפת חגורת הטיימיניג, ומותחן ושלושה רצועות אביזרים( מדחס, אלטרנטור, ורצועת הגה כח), אמור להיות גלום במחיר שציינת, לא כולל מחיר משאבת המים, והחלפת מי קירור, אני חוזר ומציין שהדבר מומלץ אך לא מחייב, והכל תלוי במצב המשאבה, שלא ניתן לדעת את מצבה בוודאות.

את הנשיקה הרטובה, השאירי לחברך/ בן זוגך.

המחיר שציינת הוא די סביר, אך רצוי פרוט מדוייק מה יוחלף בפועל.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מקובל במסגרת טיפול מסוג זה להחליף בנוסף למה שכבר ציינת : "גלגלות רצועת תזמון" ו"משאבת מים" .

שרונה אל תתביישי מהמוסכניק ותשאלי ישירות איזה חלקים יוחלפו ,האם החלקים יוחלפו לחלקים מקוריים

או תחליפיים (בשנתון שצויין לרכב זה לא חייבים חלקים מקוריים).

במחיר שציינת קרוב לוודאי שלא מתכוונים להחליף את משאבת המיים אך חשוב שיוחלפו הגלגלות.

בכול אופן המחיר סביר בהחלט.

אני בטוח שתכף כול בעלי במקצוע בפורום יגיבו ויוסיפו עצות והערות טכניות.

פורסם

ממליץ לך בחום להחליף גם את משאבת המים על הדרך גם אם זה יעלה עוד 200-250 ש"ח.

הסיבה- גם כך כל הטיימינג מפורק -זה על הדרך,אם מאוחר יותר המשאבה תעשה בעיות יחיייבו אותך שוב על עבודת הטיימינג וחבל.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...