Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קומפוננט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8170 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לדעת מה ההבדל בין קומפוננט לרמקול רגיל? (אני מבין שזה מחולק עם טוויטרים בנפרד).

ומה היתרונות שיש בקומפוננט (אם בכלל יש)?

בחורה עם גזרה טובה צריכה בחור עם גזר (-:

פורסם

שלא כמו ברמקולים רגילים שבהם כל הרכיבים השונים (טוויטר,וופר,מידרנג' - לא חובה כולם) משולבים בעטיפה אחת בקומפוננט הם נפרדים ובקומפוננטים בינוניים ומעלה מחוברים לקרוס אובר אשר מחלק את התדרים ולפעמים מאפשר למשתמש לקבוע אילו תדרים ילכו לאיזה רכיב (גבוהיים לטוויטר, בינונייים למיד ונמוכים לוופר - כמובן שזה באופן עקרוני ושרירותי).

 

מה היתרונות ?

 

1.בניית במת צליל - בגלל שניתן להרכיב את הרכיבים השונים במיקומים שונים על מנת ליצור במת צליל טובה יותר.

 

2.קרוס אובר - שליטה על התדרים.

 

3.בדרך כלל בקומפוננטים הרכיבים עצמם ברמה גבוהה יותר מאשר ברמקול רגיל.

 

אה ויש חסרונות גם !

 

1.מחיר.

 

אבל כמו שמורה מטורף אמר לי פעם - אני לא מספיק עשיר לקנות דברים זולים

פורסם
שלא כמו ברמקולים רגילים שבהם כל הרכיבים השונים (טוויטר,וופר,מידרנג' - לא חובה כולם) משולבים בעטיפה אחת בקומפוננט הם נפרדים ובקומפוננטים בינוניים ומעלה מחוברים לקרוס אובר אשר מחלק את התדרים ולפעמים מאפשר למשתמש לקבוע אילו תדרים ילכו לאיזה רכיב (גבוהיים לטוויטר, בינונייים למיד ונמוכים לוופר - כמובן שזה באופן עקרוני ושרירותי).

 

מה היתרונות ?

 

1.בניית במת צליל - בגלל שניתן להרכיב את הרכיבים השונים במיקומים שונים על מנת ליצור במת צליל טובה יותר.

 

2.קרוס אובר - שליטה על התדרים.

 

3.בדרך כלל בקומפוננטים הרכיבים עצמם ברמה גבוהה יותר מאשר ברמקול רגיל.

 

אה ויש חסרונות גם !

 

1.מחיר.

 

אבל כמו שמורה מטורף אמר לי פעם - אני לא מספיק עשיר לקנות דברים זולים

 

המרצה שלי באוניברסיטה כל פעם מזכיר את המשפט הזה... (בכל פעם שהוא מספר לנו על הסיטרואן BX המאעפנה שהיה לו וכמה נזק כלכלי היא עשתה לו... מאז הוא דוגל במשפט הזה) .אולי זה אותו אחד :)

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

×
×
  • תוכן חדש...