Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6227 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

אני מחפש רכב משפחתי יד שנייה, שנתון 2000-2002

בתקציב 20-25 אלף ש"ח

אני נתקל בהרבה דייהו נובירה 1600 ולפעמים בדייהו לגנזה 2000

מישהו מכיר את הרכבים הללו?

האם יש טעם להתעסק איתם? או לא לגעת?

 

הצרכים: רכב משפחתי לנסיעות סידורים ופעם ב...אולי גם נסיעות לטיולים

 

תודה,

משה

פורסם

תודה

 

אם כי לא הצלחתי להבין חד משמעית

אם ממליצים או לא

אז אני מבין שזה : לא חלב לא בשר

לא ממליצים וגם לא קוטלים

 

משה

פורסם

תתרחק מהדייהו הישנות. לך על רכב אמין יותר. כמו-כן, נראה לי שאם תקנה היום דייהו כזאת ותחזיק אותה כמה שנים, ברגע שתרצה למכור אותה, במקרה הטוב, תוכל למכור אותה לפירוק כי אף אחד לא יקנה אותה ממך...

פורסם

עזוב אמינות - הן זבל של מכוניות בלי קשר. בתקציב כזה - חפש סיטרואן קסארה. יופי של מכונית.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לך על רכב אמין יותר.

 

נובירה די אמינה. לא כמו יפנית, בהחלט, אבל בקצת כסף מקבלים רכב מספיק אמין לשימוש משפחתי.

 

 

 

ברגע שתרצה למכור אותה, במקרה הטוב, תוכל למכור אותה לפירוק כי אף אחד לא יקנה אותה ממך...

 

למה הכרזות כאלה, אני לא מבין?

 

במקרה אצלי בצי של העסק הייתה עד לא מזמן נובירה 1.6 שנת 2001 ועשתה משהו כמו 160,000 ק''מ.

המחירון היבש שלה היה כ-28,000 שקל.

לקזז שוק חלש, לקזז רכב בעלות חברה, לקזז כ-1,000 שקל השקעה על תיקונים שוליים.... מכרתי אותה ב-16,000 שקל. ב-15,000 היו הרבה אנשים שמוכנים לקנות. אז אני מבקש לא לבלבל סתם לאנשים בשכל. הרכב הזה נמכר בשוק יד שניה. אומנם חלש, אבל ניתן לצפות ל-2/3 מהמחיר מחירון. וב-1/2 מחירון יחטפו אותה.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

תודה רבה לך על ההתייחסות,

אז אתה לא שולל אם כך את הרכבים הללו.

חוץ מהנובירה , האם יצא לך לשמוע על הדייהו לגנזה?

 

תודה,

משה.

פורסם

דייהו לגנזה רכב יותר גדול במימדים וגם מגיע עם מנוע 2.0 בלבד.

תנסה להריץ חיפוש, אני בטוח שדובר פה על הרכב הזה.

בעקרון האמינות שלו היא כמו של הנובירה. חומרי בניה לא מצטיינים, אבל זה רכב מאוד זול, כך שלא הייתי שולל אותו אם הייתי צריך רכב בגרושים.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

2 הרכבים נמכרים במחיר כל כך נמוך,כך שהשקעה של 15 אלף ש"ח בנובירה שנת 2000-2001 במצב טוב (ויש כאלה),עדיפה לפעמים מרכישת רכב ישן יותר באותו תקציב.

הלגנזה נחשבת נדירה יחסית,מה שמקטין את הסיכוי למצוא מציאה.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

זהו רכב בינוני לא יותר ולא פחות,מצטרף להמלצה על סיטרואן קסרה תקבל הרבה יותר נוחות ובטיחות באותו הכסף.

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

עיקר הבעייה של מכויות דייהו היא העובדה שהן לא סלחניות לטיפול לא מקצועי וחובבני.

 

רוב האנשיא שקונים דייהו במחירים נמוכים להפליא לא טורחים ללכת למוסך שיש לו את הידע המתאים לטפל במכוניות האלה.

 

מנסיוני (עם סופר רייסר אומללה אחת ולא מעט שעות שיחה עם מכונאים בעלי נסיון בדייהו) אחת מנקודות התורפה של כלי הרכב האלה היא מערכת התזמון - אם לא מחליפים רצועת תזמון במועד יחד עם גלגלות מקוריות קולות הדפיקה לא יאחרו לבוא.

 

לסיכום: דייהו הוא רכב בסיסי די מיושן בתכנונו זול לרכישה, אבל אתה מקבל רכב בדיוק ברמה ששילמת בשבילה.

 

אם למרות הסיבות לעיל תחליט לקנות רכב כזה, בצע יישור קו (יכול להיות שיעלה כמה אלפי שקלים טובים) והמשך לטפל במוסך ממוחה לדייהו - זה לא יהיה זול, אבל יקנה לך שקט נפשי וזמן רב של נסיעה ללא תקלות.

 

אישית - הייתי לי דייהו אחת יותר מדי...

 

(אגב היתה שנת 95' נמכרה לפני כשנתיים ב-1200 ש"ח בלי טסט עם טיימינג דופק והכי מאושרים מהעסקה היו אני, הפקח של המועצה שהאוטו עף לו מהעיניים והשכנים שקבלו עוד מקום חנייה...:-D)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לדייהו יש בהחלט ירידת ערך גבוה , כשתמכור אותה אם תקנה אחת כזו בסופו של דבר, תצטרך לספוג את הירידה ואת אי הביקוש לרכב הזה.

 

כמו שהבחור מלפני כמה תגובות ציין שהמחירון של הרכב הוא 28,000 והוא מכר אותה ב 15,000 . פשוט בדיחה. 13,000 מתחת למחירון על שום דבר את האמת. רכב רגיל עם שוק היה יורד בכמה אלפים בודדים מתחת למחירון .

 

אמנם לא לפירוק כן, אבל המחירון של הדבר הזה אם אפשר לקרוא לו רכב, צונח ומהר.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

×
×
  • תוכן חדש...