Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולכם,

קבילתי הצעה מחברת avis לרכשית פורד פוקוס Trend שנת 2006 מליסינג,

ק"מ : 63,000

נראית אחלה.

בטופס הבדיקה שעשו לאוטו במכון דינמומטר מופיע בשילדת הרכב ההסבר הבא:

"תיקון תאונה בחזית הרכב,הוחלפו חלקי מרכב ושימשה קדמית, מעיכות פח ןתיקוני מרכב וצבע ופגמים בצבע סביב, פגוש קדמי שבור+מראה צד שבורה".

 

שאר הסעיפים הכל נקי חוץ מכיוון פרונט.

 

האם ההסבר הזה אומר שיש מצב שהרכב עבר תאונה ופגעה במנוע ובמכלולים הפנימיים ?

 

הייתם לוקחים את האוטו הזה ?

 

נתתי מקדמה (ללא התחייבות) לשריין את הרכב.

 

נא עצתכם.

 

תודה.

פורסם

תראה לכול דבר יש מחיר

החלפת חלקי מרכב זה אומר תאונת שאסי ,כמעט בכול רכב שעובר תאונה חזיתית יש פגיעה בקורה קידמית

וכן ישנו מצב שגם יש פגיעה כול שהיא במנוע ,גיר או מכלולים אחרים

אם טופס הבדיקה הוא מטעם חברת הליסינג ,הייתי ממליץ לך בחום לא להסתמך על תוצאות בדיקה זו

ולבצע בדיקה בעצמך במכון אחר ובמקום נטראלי ,יש הרבה חברות ליסינג עם קומבינות במכוני בדיקה לרכב ליפות את הדברים

גם אם בדקתה ונימצא שהכול טוב ,המחיר על רכב ליסינג עם תאונת שאסי צריך להיות אטרקטיבי במיוחד

ונמוך משמעותית

פורסם
תראה לכול דבר יש מחיר

החלפת חלקי מרכב זה אומר תאונת שאסי ,כמעט בכול רכב שעובר תאונה חזיתית יש פגיעה בקורה קידמית

וכן ישנו מצב שגם יש פגיעה כול שהיא במנוע ,גיר או מכלולים אחרים

אם טופס הבדיקה הוא מטעם חברת הליסינג ,הייתי ממליץ לך בחום לא להסתמך על תוצאות בדיקה זו

ולבצע בדיקה בעצמך במכון אחר ובמקום נטראלי ,יש הרבה חברות ליסינג עם קומבינות במכוני בדיקה לרכב ליפות את הדברים

גם אם בדקתה ונימצא שהכול טוב ,המחיר על רכב ליסינג עם תאונת שאסי צריך להיות אטרקטיבי במיוחד

ונמוך משמעותית

 

שוחחתי עם מכון דינמומטר שעשה את הבדיקה לרכב והבודק אמר לי כי אם לא מופיעה המילה שילדה או שאסי במפורש, זו איננה תאונת שילדה/שאסי.

פורסם

אין מספיק פוקוסים נקיים ללא תאונות?

למה להכנס לרכב עם תאונה בכלל ועוד במחיר כזה.

יש היצע כל כך גדול של פוקוסים מליסינג, נראה לי שכדאי לחפש משהו יותר טוב.

חוץ מזה תריץ פה חיפוש על ליסינג ואיך הם מתחזקים מכוניות ואולי תחשוב שוב אם כדאי לך בכלל לקנות רכב מחברת ליסינג.

פורסם

אם הוחלפה שימשה קדמית - כמעט בוודאות נפתחו כריות האוויר, כדאי לבדוק אם שמו כריות אוויר חדשות או שבתם נתקו אותן...

 

מצטרף לדעה שכדאי לחפש פוקוס אחרת. (יכול להיות של-AVIS יש פוקוס אחרת להציע לך)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...