Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לפני שלושה ימים נסעתי לתומי , בזמן הורדת הדוושה מהגז בערך במהירות 40 קמ"ש הרכב התחיל לקפוץ. המשכתי לנסוע והכל תהיה תקין.

החנתי את הרכב לאחר כ 3 שעות חזרתי לרכב נסע תקין ופתאום אחרי נסיעה של 60 מטר. התחילה רחיקה מהגלגלים והגלגלים ננעלו

הזמנתי לגרר למוסך מורשה צמפיון

בדקו את הרכב ואמרו לי שזה משאבת ABS שנתפסה או משהו כזה לצערי אני לא מומחה לרכבים אמרו לי 3K לשיפוץ אמרתי בסדר

היום התקשרו אליי מהמוסך ואמרו לי שתיבת הילוכים נתפסה ובגלל זה יש חריקות.

עכשיו אמרו לי שתיבה אוטומט רגילה עולה 15K ותיבה עם דיפרנסיל עולה 18K

 

עכשיו לכמה פרטים כל הרכב, הרכב הוא גולף V5 מודל 2001 150 כ"ס

הרכב עשה כבר 273800 ק"מ האוטו עובר טיפולים במוסך מורשה צמפיון עם חלפים מקוריים בלבד

מחירון של הרכב הוא 54K ואחרי שיקלול הוא שווה 41K כי הוא יד 2 אבל עבר במשפחה ואחרי תאונה אחורית עם הפחתה של 5 אחוז וכמובן הקילומטרז הגובהה

 

אני אבוד עצות, האם כדי לתקן ? האם לא ? האם למכור ? האם למכור לפירוק ? האם ללכת לחוות דעת שניה ?

אני ממש אשמח אם תענו לי

 

בברכה, עודד

  • ספונסר פורום
פורסם

נתקלתי כבר בתופעה הזאת שהדיפרנציאל מתרסק

ונתפס (רק בגלל חוסר בשמן דיפרנציאל) והגלגלים ננעלים

ותוקעים את הרכב באותה חריקה שאתה תארת כאן ,

לצערך תיבה שעברה נזק כזה לא ניתן /לא כדאי לשפץ ולכן

אתה צריך להחליף את התיבה לתיבה אחרת .

 

המחיר שקיבלת הוא קצת יותר מכפול מהמחיר הסביר לעבודה

כזאת במוסך מקצועי שמבין מה הוא עושה.

ואני כמובן מקווה שלא חוייבת עבור שיפוץ היחידה שלא לצורך כמובן .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
נתקלתי כבר בתופעה הזאת שהדיפרנציאל מתרסק

ונתפס (רק בגלל חוסר בשמן דיפרנציאל) והגלגלים ננעלים

ותוקעים את הרכב באותה חריקה שאתה תארת כאן ,

לצערך תיבה שעברה נזק כזה לא ניתן /לא כדאי לשפץ ולכן

אתה צריך להחליף את התיבה לתיבה אחרת .

 

המחיר שקיבלת הוא קצת יותר מכפול מהמחיר הסביר לעבודה

כזאת במוסך מקצועי שמבין מה הוא עושה.

ואני כמובן מקווה שלא חוייבת עבור שיפוץ היחידה שלא לצורך כמובן .

 

 

לאיזה תיבה צריך להחליף ? מצטער על הבורות שלי במכוניות

ובנתיים חייבו אותי על המשאבת ABS ששיפצו

ולמה לא כדי לשפץ ? צריך להביא חדשה ? להביא מפירוק ?

האם זה פוגע ברכב ? והאם יהיו בעיות בעתיד ?

 

בברכה, עודד

נ.ב

אם אפשר אני אשמח לקבל הסבר מפורט פה או בפרטי

  • ספונסר פורום
פורסם

אתה הבאת את הרכב למוסך לאחר שהרכב נעצר מעצמו

וננעלו לו הגלגלים (כנראה הקדמיים).

לדעתי הדבר הזה נגרם מתקיעת הדיפרנציאל שנמצא בתוך התיבה

כי הרי זה מה שאומרים לך כעת (אם אני מבין נכון את דבריך),ולכן אם זהו המצב אז כנראה שהמוסך טעה

באיבחון הראשוני שלו שחשב שנעילת הבלמים מקורה ביחידת ה ABS

וביצע שיפוץ ליחידה, אולי שלא לצורך .

 

ולכן אני אומר שעליך לקבל הסבר מפורט מדוע הוחלפה היחידה של ה ABS ומדוע הגלגלים

עדיין תקועים, ואם היתה טעות שכזאת אז אתה לא צריך לדעתי, לשאת בעלות של היחידה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
אתה הבאת את הרכב למוסך לאחר שהרכב נעצר מעצמו

וננעלו לו הגלגלים (כנראה הקדמיים).

לדעתי הדבר הזה נגרם מתקיעת הדיפרנציאל שנמצא בתוך התיבה

כי הרי זה מה שאומרים לך כעת (אם אני מבין נכון את דבריך),ולכן אם זהו המצב אז כנראה שהמוסך טעה

באיבחון הראשוני שלו שחשב שנעילת הבלמים מקורה ביחידת ה ABS

וביצע שיפוץ ליחידה, אולי שלא לצורך .

 

ולכן אני אומר שעליך לקבל הסבר מפורט מדוע הוחלפה היחידה של ה ABS ומדוע הגלגלים

עדיין תקועים, ואם היתה טעות שכזאת אז אתה לא צריך לדעתי, לשאת בעלות של היחידה .

 

 

הבנתי, אני אגש אליהם מחר גם ככה האוטו עדיין שם

נראה מה יגידו לי

תודה רבה על הכל :)

אני אדעכן מחר מה עלה בגורל ויוי

פורסם

שאלה לבעל הרכב

 

התיבה האוטומטית אצלך החזיקה כ"כ הרבה ק"מ ללא שיפוץ משום סוג?היא התנהגה בצורה טובה ללא בעיות?

פורסם
שאלה לבעל הרכב

 

התיבה האוטומטית אצלך החזיקה כ"כ הרבה ק"מ ללא שיפוץ משום סוג?היא התנהגה בצורה טובה ללא בעיות?

 

כן, הכל עבד תקין עד יום שבת

פשוט האוטו מוטפל כמו שצריך

 

כנראה שהגיר עשה את שלו אני מאמין

×
×
  • תוכן חדש...